منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 1:45

السلام عليكم

مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه

تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه


فاصل

ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!

ولو في شباب اسمعوا للاخر عشان في حاجات بتهمكم:

نبدأ الخطة سوا:

فاصل

- لا تظهري لاهلك عدم الرضا ... (عشان تعرفي تكملي الخطة)

فاصل

2- اهم شئ فى الخطة من يوم ما تسمعي

بالعريس لحد ما ييجي اوعي تستحمي خلي الريحة الحلوة تطلع ...

(ماتنسيش تفرمي بصل كتير واذا في ثوم خيييير و بركة ..)

طبعا (انتي بتساعدي ماما ما حدش هيقول حاجة)


فاصل

-طبعا النهاردة اهل العريس عايزين ييجو يشوفو (قمر الزمان)

عشان كدا قمر الزمان لازم تفضل نايمة,,,,لقبل الموعد بساعة

(عشان وشك يستريح وما يظهرش انه تعبان)

و بكدا بتكوني ضيعتي على اهلك فرصة انهم يكشفوكي.


فاصل


4-اهل العريس جم... سلمي على امه بكل برود ...

واعملي نفسك قرفانة و شايفة نفسك>>بعدها اسحبي نفسك على غرفتك ...

(عشان تزبطي نفسك امال ... - مش انتى لسة صاحية من النوم - )


فاصل

و يلا نعرف خطوات احلى ميك اب ,

لاحلى مناسبة مناسبة :


فاصل

1 - الكحل : الكحل جميل جدا على العيون

... اتكحلي ... بس خلي الكحل فى عين اكتر من التانية..

وكدا بتضمني تكوني (حولة رسمي)

فاصل

2 - كريم الاساس: اكيد عايزين كريم اساس بس

على الشفايف .. كدا يبان معاكي فقر دم..ياعيني مسكينة


فاصل

3 - الشادو : طبعا الشادو هو اللي بيخبي البلاوي

(وهو اللي بيبيّن البلاوي ) الشادو الاسود على العيون و ثقلييييييييه

مع شادو اصفر على وشك بدل (البلاشر) ,,,,و بكداااااااااا يبان معك

كوليرا و بلهاريسيا.... ههههههههههههههههههههههههههههه

و لازم تلبسي احلى موديل : جيبة ( تنورة )خضرا (لون الخيار )

و بلوزة حمرا (لون الحب) - يعنى من الاخر جو الوان الطيف -

و البسي طرحة من سنة الف و تسعمية و ستة وخمسين خشبة

و السابو من العصر الحجري...تححححححفة


فاصل


5- روحي عالمطبخ عشان تأخدي القهوة ...

بس اوعي امك تاخد بالها من العك اللى انتى عاملاه

6- امشي بكل ثقة الى غرفة الضيوف ...

(كل ما تكون ثقتك بنفسك اكتر تباني انك خبيرة في الأمور دي)


فاصل

... وكدا.... الفار يلعب فى عب ابو العريس ...

ويسأل نفسه>>مدام هيا خبيرة كدا

ليه اللي قبلنا طفشو؟!!


فاصل

بس الفار فى عب او العريس مش كفايه...

لازم يلعبلو شويه فى عب العريس ذات نفسه هههههه

امسكي القهوة ... بصي بعيونه (واحولي عينيكي) ... المسكين

بكون وقع في الصدمة(من اول نظرة)

هو طبعا من شدة الصدمة هينسى القهوة... وطعمها المريب


بالشطة الحارة -

طبعا سيبي الرجالة يتكلمو في المهم .... (اماااااااااااااااااااال)

ارجعي لام العريس اللي عايزة تشوف جمال شعرك


(المرة دي مش هنعمل مقلب ...

خليه حلو مافيش مشكلة ... سشوريه و زبطيه)


بس ..................

فاصل

اقعدي اهرشي و اهرشي و اهرشي قدامها ...

تخيلي انه في حديقة حيوانات في راسك ...

ههههههههههههههههههههههههه مسكينة طنط (ام العريس)

اذا نفذتي الخطوات دى مية مية بأكدلك .. هتسمعي كلمة : " يا الله "

وتسمعي صوت ابوكي

بيقول للجماعة " شرفتونا" ... لانه الضيوف عايزين (يفلسعو )

قبل ما يتدبسو بـ بلوة منيلة بستين نيلة....

اه رأيكم ايه رايكم ....


تنفع ؟؟؟ اكييييييييييييد

فاصل

اما انت ايها الشاب المسكين

فاصل

فعشان ما يتعملش فيك المقلب ده

>>>مقلب ... ؟؟؟

>>>ايوة طبعا مقلب


قبل ما تفكر تتجوز او تخطب ... تاكد جيدا انه فيك

هذه الصفات (حسب مؤسسة المقاييس و المعايير الدولية للبنات في

زمن الفضائيات)


- هيبة و جلال وتقى : سامي يوسف

2- رومانسية و جاذبية : تامر حسني

3- طولك طول احمد عز واذا اطول خير و بركة.

4- ثقافة : جورج قرداحي


5- اناقة : نيشان ديرهورتنيان

6- عندك مواهب : ابو تريكة

7 - ضحكة وسنان : محمد حماقي ...

( اموت واعرف ايه المعجون اللي بيستعمله ايه ؟؟ )


8- خفة دم : احمد حلمي ...

وما تنساش تتاكد انه جيبك مليان وتكون اعمى

عن غيرها .. واطرش عن عمايلها... واخرس متسالهاش ثلث الثلاثه كام

ههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه


فاصل

بس اكيد ده هزار ربنا يوفقك

يا اجمل بنوتات وتلاقو شريك حياتكم ياااااااارب


فاصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 1:50

ده علي أساس أن العرسان بيتحدفوا طالعين داخلين وبيتحيالو عليها

انها توافق وهيا رافضه ؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كهن ستات صحيح

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sara2013
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2627
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 09/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 1:53

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه

على خيره الله

انا اول واحده هعمل كدا تسلمىيا احلى شاااااااااااهى

تحفه هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 2:17

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
ههههههههههههه
ههههههههههه
هههههههه
هههه
هههه
ههههههههههه


لا بجد توبيك جامد جدا واكيد ينفع شيرى الكلام ده


تسمى شوشتتى على انصايح اغايه ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esraa_19942009
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3311
العمر : 23
البلد : اسيوط
العمل/الترفيه : السفر
تاريخ التسجيل : 29/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسيوط
حكمه أعمل بها: اذا ارت شيئا بشدة فاطلق صراحة فان عاد اليك فهو منك لك الى الابد وذا لم يعد فهو ليس لك من البداية

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 6:05

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

توبيك يجنن مرسي كتير يا شاهى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 14:40

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


والله عندك حق يارامو ال يعنى العرسات نازلين طالعين بلا نيلة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تسلمى نونتى بس يجى العريس الاول وبعدين نطفشه Rolling Eyes هههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهام
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10513
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 06/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 30 مارس 2011 - 15:05

مش كنتى قلتى الوصفه دى بدرى يا شاهى ههههههههههههههههههههههه

خلاص مش هتنفعنى كده ابقى اشيلها بقى لولادى ههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك على التوبك العسل زيك

_________________
ابتسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه يوسف
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6124
العمر : 30
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : عضوة بمنتدى رامى
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: اعمل حساب للغد

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 31 مارس 2011 - 2:00

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بصراحه تطفيش اخر حاجة

ههههههههههههههههههههههههههه تسلمى نونتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الماسه قطر
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 40
العمر : 27
البلد : قطر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 19/03/2011

بطاقتي الشخصية
المدينه: الدوحه
حكمه أعمل بها: من تذكرك بوقت انشغاله فضعه فوق راسك فانت اهم اشغاله ومن تذكرك بوقت فراغه انساه فانت مضيعه اوقاته

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 31 مارس 2011 - 5:12

هههههههههههههههه فكره ناااااااااااااااااااااايس ... تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:25

من ناحيه كتير هما طابور بس انا اشوار بس ههههههههههههه

تسلم رووووميو على مرورك ياغالى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:27

الله يسلمك ساروووووووو وتسلمى

على مرورك ياقلبى ويفرحك ياااااااااااااااااارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:32

الله يسلمك سمووورتى وتسلمى على مرورك ياحبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:33

الله يسلمك اسراء وتسلمى على مرورك ياسكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:35

ههههههههههههههههههههههههههههه رنوووووووووشه


الله يسلمك تسلمى على مرورك ياقمرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:38

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله انتى عسسسسسليه سهوووووومتى الله يسلمك

وتسلمى على مرورك يااحلى سهوووومتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:39

الله يسلمك منوووووشتى وتسلمى على مرورك ياقمرايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شاهى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3345
العمر : 30
البلد : المنصوره
العمل/الترفيه : اشد شعر العيال اللى فى المنتدى
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصوره
حكمه أعمل بها: هضحك عمرى ما هزعل تانى هفرح والدنيا معندانى هو انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 9:42

الله يسلمك الماسه قطر وتسلمى على مرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   السبت 2 أبريل 2011 - 22:58

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


حلوة يا شوشتى بس انك ترفضى ارحم ههههههههههههههههههههه

تسلم ايديكى شوشتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
im here lets do it
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 418
العمر : 32
البلد : مصر
العمل/الترفيه : الانتيكات والتحف
تاريخ التسجيل : 21/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الثلاثاء 5 أبريل 2011 - 4:00

يالهوي علي محن النسوان هو في عرسان يختي علي راي المثل طلبوها اتعززت سبوها اتنرفزت

يختي حد لاقي عريس بلا خيبه

بس بجد يا شاهي تسلمي انا لو كنت بنت بجد مكنتش هعمل كده كنت هدور علي ال يسترني يختي

مهو علي راي الماثل طل راجل ولا ظل عجل وامسكي في عريسك حتي لو بيبع فجل ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
inass
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 125
العمر : 36
البلد : المانيا
تاريخ التسجيل : 13/04/2011

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الأربعاء 20 أبريل 2011 - 23:35

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh walahi tha7aktini kkkkkkkkkk yislamo shahi mado3 nice
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 24
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 21 أبريل 2011 - 2:42

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لكن مفيش دلوقتى حد بيتجوز غصبا عنه

شكرا حببتى ع التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
salma salma
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 114
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 13/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 21 أبريل 2011 - 4:00

ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
جميله تسلم ايدك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 21 أبريل 2011 - 10:58

يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 21 أبريل 2011 - 11:00

يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه   الخميس 21 أبريل 2011 - 11:01

يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مخنوقة من العريس و عايزة تطفشيه تعالى اجرى هنااااااااااااااااا ههههههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الترفيهي-
انتقل الى: