منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

  تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأحد 8 مايو 2011 - 23:25





مراحب

هاذ الموضوع لسارة وحسام كل واحد يشوف

هدية مناسبة ويهديها ليهم هدية تتوافق مع الانحلال

الي باين بينهم والاستخفاف بالمشاهد واحتقار الناس... الخ

من الاشياء الكل يعرفها بسارة


انا بالنسبة الي اهدي سارة واقول الها تفووووووووو عليكي

وعل اصلك الواطي وعلى دلدولك حسام الخرنج ياعديمة

التربية يا بنت الشواع وتفووو على وجهك وتربيتك الي اقل

ما نقول عليها تربية منحليين


منقول



صراحة التوبيك اسلوبه صعب شوية بس ده

يعتبر عينة صغيرة جدا من اللى بشوفه من اراء الناس

فى سارة فرح والله خسارة صوت رائع متمثل فى شخصية

زى دى ربنا يهديها او تخرج من الاكاديمى حفاظا على صحة

المشاهدين اللى حيجيلهم الضغط بسببها


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأحد 8 مايو 2011 - 23:31

ههههههههههههههههههههههه حلوة يا شيرى حفاظا على

صحة المشاهدين هههههههه عسل والله هههههههههههههههههههههههه

عموما مفيش عندى اهداء غير انى اقول ربنا يهديهم ويرجع ليهم عقلهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأحد 8 مايو 2011 - 23:42

تسلمى احلى رانوش نورتى يا قمرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه يوسف
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6124
العمر : 30
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : عضوة بمنتدى رامى
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: اعمل حساب للغد

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأحد 8 مايو 2011 - 23:45

معنديش غير اقولها انها ربنا يهديها يارب هيا وحسام

هيا بتحسب الابتعملو دة بتكسب جماهريه بالعكس

دة كل يوم بتخسر يوم عن يوم وسوءت سمعتها

الازى دى معنديش غير ان اقولها ربنا يهديها ويرضى عنها

لان المحبوب من الناس محبوب من ربنا

بت ياشيرى تعالى هنا ايه الالفاظ دى الله ينيلك يابت هههههههههههههههههههههههههههههه

تسلمى ياقمرى على التوبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأحد 8 مايو 2011 - 23:46

لية ياشوووشوووووكدة تنزلى بمستووواكى الى الاشكال دى انا ايد هنفجر فى يوم منهم بس ربنا كريم

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 1:29

اعمل ايه بس يا منوشى التوبيك منقول

ده راى معظم الناس

تسلمى يا قمرى نورتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 1:31

انفجرى يا سندرو وخدى راحتك العيال دى تستاهل الحرق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 1:36

و أنا بهديها معدات حتنفعها لما تخرج

وبصراحه كل ما بشوف طريقه كلامها واسلوبها بتخيلها

قبل ما تدخل الأكاديميه وهيا طول النهار علي ركبها

ماسكه الخيشه وبتمسح .


_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 14:26

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههه


هههههههههههه



فطستنى مالضحك ضحك يا رامو


يسلملى مرورك يا غالى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تسنيم 11
عضو VIB
عضو VIB
avatar

انثى
عدد الرسائل : 558
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 06/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 16:42

انا بهدي سارة وحسام إشترااااااك مدى الحياة في معهد علشان يأخذوا كورس مكثف في الأدب والأخلاق الإسلامية والعربية وإحترام الأخرين وفن التعامل مع الاخرين مع هديةإضافية لــ سارة عبارة عن فرشاة تنظف بها لسانها من الألفاظ الوسخة والبذيئة..... شكــــــــــــــــــــــــــــراااااا ياشيررررررري بده التوبيك خلتينا نفضفض شويه.............تسلمـــــــــــــــــــــي يا عسسسسسسسسسسسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 17:05

سارة وحسام بجد من تصرفتهم مبقتش عارفة اهديهم ايه بس


الا اقدر اقولهلهم ربنا يهديهم بقا ويكون انضج من كدة لانهم مش صغيرين


هما كبار وعارفين تصرفتهم الخاطئة بس بيتمادو فيها ليحققو هدفهم بس دة


بينعكس عليهم ربنا يهديهم تسلمى شيروتا على التوبك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 18:18

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تسلمى احلى تسنيم قضقضى براحتك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 18:19

ميرسى احلى رانوش نورتى التوبيك يا قمرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rodyy
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 42
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 10/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 20:16

انا بهديهم قنبله تنفجر فى وشهم هما الاتنين وتريحنا منهم وحسام اللى روشنا بجركة رقبته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 22:44

ههههههههههههههههههههههههههههه

تسلمى احلى نودى نورتى يا قمرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
smile moon
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 14
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 03/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الإثنين 9 مايو 2011 - 22:53

عنـــــــــــــــــــــدك حق احنا بجد جبنا اخرنا منهم.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الثلاثاء 10 مايو 2011 - 6:14

سمايل مون نورت التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميره اميره
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 137
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الثلاثاء 10 مايو 2011 - 7:49

على رأى المثل (جزمه ولقيت فردتها)مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لمسة وفا
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 76
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 28/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الثلاثاء 10 مايو 2011 - 12:47

بدى اهدى للمجنونة سارة جزمة على راسها


وبهدى لحسام برضوا متلها


وبحكى لحسام انتا مش لاقى غير هاى تحبها الى فيها 100 حالة نفسية


وبحكيلهم انتو مو من مستوى ليان وميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأربعاء 11 مايو 2011 - 2:55

ميرسى اميرة نورتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأربعاء 11 مايو 2011 - 2:56

ميرسى لمسة وفا نورتى التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rmmtk89
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 173
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 01/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الأربعاء 11 مايو 2011 - 4:20

طب ايه رايكو ان ساره دى فيه ناس كتير بتحبها ومعجبه بيها جدا وبكره تشوفو انها لو طلعت نومينيه هتاخد التصويت من متابعتى للمواسم كلها الشخصيات المثيره للجدل و اللى عليها انتقادات كتير بيكون ليها جمهور كبير هوه الجديد انه اول مره يبقى فيه واحده بتكرهنا احنا المصريين اوى كدا وعلنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم   الخميس 12 مايو 2011 - 15:44

ميرسى رمناك نورت التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تعالووو كل واحد يهدي سارة وحسام هدية تليق بيهم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8 الموسم الثامن2011-
انتقل الى: