منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الثلاثاء 17 مايو 2011 - 16:27






مع تكرار اهانة سارة من الاساتذة بالاكاديمى

اليوم فى صف المسرح كان مدرس المسرح ناجى صراط

يعيب على ايفالات سارة فردت عليه سارة انها بتستحى

فرد عليها ناجى صراط مندهشا وقال

ليش انتى عم تستحى عم بتذكرينى بالمثل اللى بيقول

عينه اوقح من عين الكلب


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله عندك حق يا مسيو ناجى قلت المفيد






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الثلاثاء 17 مايو 2011 - 16:29

هههههههههههههههههههههههههههههههه

متابعه بأستمرار والخبر اكثر من طازج هههههههههههههههههههههه

تسلمي اجمل شيري

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RERE2010
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1129
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : درااسه
تاريخ التسجيل : 20/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الغردقه
حكمه أعمل بها: البحر

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الثلاثاء 17 مايو 2011 - 16:42

هههههههههههههههههه بصراحه الراجل عنده حق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الثلاثاء 17 مايو 2011 - 21:46

ههههههههههه والله دا بيهزقها تهزيق تستاهل ههههههههههه

تسلم ايديكى شيرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الجمعة 20 مايو 2011 - 5:04

تسلم رامو نورت التوبيك يا غالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الجمعة 20 مايو 2011 - 5:06

احلى رىرى نورتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الجمعة 20 مايو 2011 - 5:07

رانوووووووووووووووووووووووووووووش نورتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الجمعة 20 مايو 2011 - 17:55

جامد والله انا اصلا بحبه لانه صريح وفعلا سارو بتستحي
يخربيت كده لو البنات بيستحو زيها ربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الجمعة 20 مايو 2011 - 18:22

ههههههههههههههههههههه جامد جدا يارب يجبلها جلطة ونخلص منها وتسلمى شووو

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه يوسف
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6124
العمر : 30
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : عضوة بمنتدى رامى
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: اعمل حساب للغد

مُساهمةموضوع: رد: ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح   الجمعة 20 مايو 2011 - 23:05

تستاهل ويارب ديما

تسلمى شيرى على التوبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ناجى صراط يهين سارة فى صف المسرح
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8 الموسم الثامن2011-
انتقل الى: