منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   السبت 4 يونيو 2011 - 12:11




كلنــــــــــا شوفـنا وتبعنـا وداع محمد عبد الله اللى بجد اكيـد كنا زعلنا عليـه لما مشى

بصراحه انا من رأى كان بجد اطيب واحن قلب شوفته ف حيـاتى

ربنا يا رب يكرمه بره الاكديمى

اللى انا بقى لحظنه واللى يحرق الدم

وع رأى المثل اللى اختشوا مـــــــــــاتوا


محمد عبد الله كرستين كانت بتودعه وبتأكد عليه كذا مره انه يسـلم ع كريم ويطمن عليه

ده ع أسـاس ايه بقى انها مش عملت أى حاجه

ولا برأه الاطفال بقى ف عينيها

بجد اللى اختشـــــــــــوا مــــــاتوا فعلاا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   السبت 4 يونيو 2011 - 12:56

ايه دة فعلا اللى اختشو ماتو هى قالت كدة فعلا !!!!!!! غريبة كريستين بجد الا بقى لو كانت حسيت بالذنب ولا حاجة انها قالت كدة

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
موغا عيونى
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 334
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 17/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   السبت 4 يونيو 2011 - 14:07

ى بت منافقه وخافت الكلام اللى قالته يكون وصل لكريم بتصلح موقفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   السبت 4 يونيو 2011 - 14:29

صح كلامك موغا عيونى كريستين دى بنت منافقة جداااااا


وبتصلح موقفها قصاد الجمهور وكريم وعلى رايك مراوى


الا اختشششششششششششوا ماتوووووووووووو


تسلم ايدك مراوى على التوبك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد 5 يونيو 2011 - 6:21

شكرا حببتى ميرو ع مرورك الطيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد 5 يونيو 2011 - 6:22

شكرا حببتى موغا ع مرورك العطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   الأحد 5 يونيو 2011 - 6:23

شكرا حببتى رانا ع مرورك الغالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اللى أختشوااا مـــــــــــــــــــــــــــــاتوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: ستار أكاديمي 8 ,البرايمات,الايفالات, النومنيه,كامله :: منتدي كريم كامل ستاراكاديمي 8 الرسمي صوره ومشجعيه-
انتقل الى: