منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 اه يا بلد مهابيش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
im here lets do it
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 418
العمر : 32
البلد : مصر
العمل/الترفيه : الانتيكات والتحف
تاريخ التسجيل : 21/03/2011

مُساهمةموضوع: اه يا بلد مهابيش   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 0:13

اه يا بلد مهابيش


السبع فيكي حمار

وابنك ركب له لجام

يتساق كده ويتهان

اه من قانون ظالم

والاسم قال ميري

كرامتك ارميها بره

مدام بقيت ميري

ازحف وسف تراب

والاسم قال سكر

ارقد ومرمغ نفسك

ودوب مع السكر

وهما يدوب حلين

واختار بقا يا سكر

يا اما ضربه قلم

علي وشك السكر

يا اما جره قلم

وفي الحبس هتعسكر

اكملها ولا لا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soso6e3ma
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 946
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 21/04/2011

بطاقتي الشخصية
المدينه: السعوديه
حكمه أعمل بها: اذا المرء لايرعاك الا تكلفآ...دعه ولا تكثرعليه التأسفا

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 1:43

مرررره تنكيوووو يابني آدم يلي نككك مالهووووش حل lol!

كلام جميل جداااا وبيضحك لكن انت تقصد مين !!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 1:51

هههههههههههههههههههههههههه

حمد الله علي السلامه حسسسسسسسسسسسام

الجيش عمل عمايله معاك يا معلم يلا كمل ههههههههههههههه

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
chelsiesmile
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 439
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 26/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 2:23

allah! howa enta hteshtaghalllena ba2a akmml wala mkmlsh!
fe eh
loooooooooooooooooooool
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
chelsiesmile
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 439
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 26/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 2:24

aiwaaa geeeb ellbaa2i
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 13:45

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه صح رامى شكله كدة


شكلها المرة دى ياحسام غير اى مرة كمل يابنى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
im here lets do it
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 418
العمر : 32
البلد : مصر
العمل/الترفيه : الانتيكات والتحف
تاريخ التسجيل : 21/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الخميس 16 يونيو 2011 - 0:27

اه والنبي قال جيش قال بلا خيبه علي راي المثل وبقولك ايه تجيش نعيش

ونضيع وقتنا بدخولنا الجيش ونتعلم فيه التهيس

اه ياني وحشتوني كلكم منورني دايما يا احلي اخوات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad girl
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6819
العمر : 27
البلد : mansoura
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصداقه

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الجمعة 5 أغسطس 2011 - 12:32

ههههههههههههههههههههههههههههه كلام جميل جداااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
im here lets do it
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 418
العمر : 32
البلد : مصر
العمل/الترفيه : الانتيكات والتحف
تاريخ التسجيل : 21/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الخميس 18 أغسطس 2011 - 20:49

انتي اجمل دايما منوراني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الخميس 18 أغسطس 2011 - 21:18

جميل يا حسحس

ومنور المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
im here lets do it
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 418
العمر : 32
البلد : مصر
العمل/الترفيه : الانتيكات والتحف
تاريخ التسجيل : 21/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: اه يا بلد مهابيش   الخميس 18 أغسطس 2011 - 21:28

نورك رانوش منوره التوبك كالعاده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اه يا بلد مهابيش
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: اشعار وخواطر-
انتقل الى: