منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

  صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 10:37




بجد مش عندى اى تعليق اعلق عليه غير

نـــــــــــــــــــــــــــو كمنـــــــــــــــــــــــــــــــت





 صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك




 صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك







 صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MaryoOm_3
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 333
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 09/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 12:07

بجد ارففف
يسلموو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 12:29

دول بهدلو بعض بس هى مين رولا اللى عمالة تشتم دى من اهل سارة ولا فانز عادية تسلم ايدك اجمل مراوى احلى تقييم يا قمر

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لا مؤاخذه
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3322
العمر : 29
البلد : تايهه فى بلاد الله
العمل/الترفيه : الاستهبال والاستغراق فى النوم
تاريخ التسجيل : 19/06/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: cairo
حكمه أعمل بها: النوم سلطان ومتسألنيش ازاى

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 13:10



ههههههههههههههههههههههههههه ايه الردح ده يا جماعه

الله الله عايزين دم المره اللى جايه ههههههههههههههههههههههههههه

بجد ولسه الفضايح اكتر لما تخرج ساره ست حنفى دى من اللاكاديمى

هنتفرج على الفضايح والعار اكتر واكتر

وده بجد ذنب كريم والناس اللى بهدلتهم جوه الاكاديمى ان شاء الله

الى جاى اكتر واكتر من الفضايح

تسلمى مروه على التوبك ياقمر


_________________


اذا مزقت قلبي فلا تتحدث عن الحب لان الحب بريء من الخونة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 14:12

صح مرمر مين رولا دى واحدة من الفانز ومن اهل سارة


دة طبيعى يحصل كدة ومتوقع كمان ولسه سارة لما تخرج حنسمع البدع


تسلم ايدك اجمل مراوى نورتينى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
موغا عيونى
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 334
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 17/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 15:08

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دى يا جماعه اسمها شرشحه بالسورى يعنى فضايح
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 15:25

غريبه جدآ الكلام ده

هيا رولا بتنكر وبتتسائل عن شو اللي بين حسام وساره لسه ؟ ؟

وكأن حسام ده عمره ماشاف ساره ولا ساره عمرها عرفت حسام ولا شافته من قبل ؟

هيا ماشافت ساره بتبكي علي حسام ؟ ولا شافتها بتكسر الأكاديميه علشان حسام

مراحش حضر البرايم ؟

ايه الكلام العجب ده ؟

ههههههههههههههههههههههه

مشكوره اجمل مروي واحلي تقييم

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبد المنعم حسن
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3634
العمر : 69
البلد : القاهرة ـ مصر
العمل/الترفيه : متأمل لملكوت الرحمن
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: قاهرة المعز ـ أم الدنيا
حكمه أعمل بها: كن جميلاً .. ترى الوجود جميلا .....

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 16:30





إن لم تستحى .. إطلع عالفيس وقل ماشئت ..

مشكورة مراوى على التوبيك ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:21

شكرا حببتى MaryoOm_3 ع مرورك الغالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:22

شــــكرا ميرو حببتى ع مرورك الغالى وع التقيم يا قمرى

ورولا دى بيقولوا قربيها والله اعلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:23

شكرا حببتى بو سى ع مرورك الغالى يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:24

شكرا حببتى رانا ع مرورك الغالى والمنتدى منور بيكى روحى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:25

شكرا موغا حببتى ع مرورك الغالى يا قمرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:27

رامووووووووووو اخير نورنى تانى والله التوبيك نور

شكر يا ع مرورك وع التقييم

والمنتدى اكيد منور بيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الأربعاء 15 يونيو 2011 - 21:29

شكرا عمو منعم ع مرورك الغالى نورت التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dina khaled
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 11
العمر : 21
تاريخ التسجيل : 27/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الخميس 16 يونيو 2011 - 0:40

thanxxxxxxxxx
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fatin7
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 20
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 17/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الجمعة 17 يونيو 2011 - 2:53

اذا اردنا نحكم بالعدل فحسام وعائلته مبينين ناس طيبين ومايحبو المشاكل ومبين اسلوب سارة وامها وخالتها . اللي اختشوا ماتوا كما يقول المثل وسارة وعائلتها خلاص مايختشوش

شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sikamazzika1982
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 48
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 05/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الجمعة 17 يونيو 2011 - 10:03

thanx
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rracha
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 26
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 26/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الجمعة 17 يونيو 2011 - 10:15

merci
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نقاء القلوب
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 16
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 15/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الجمعة 17 يونيو 2011 - 18:56


تسلم ايدك اجمل مراوى نورتينى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الحربي
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 36
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 07/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الجمعة 17 يونيو 2011 - 19:05

لا حول ولا قوة الا بالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nadiah
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 23
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 28/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الإثنين 20 يونيو 2011 - 4:22

رولا البيطار بتكون خالة ساره وساره اللي قالت كده في اول جلسة فيس بوك نايت لأن خالتها بعتت لها كام رساله ورا بعض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nounou26
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 50
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 07/06/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الإثنين 20 يونيو 2011 - 11:31

merci
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الإثنين 20 يونيو 2011 - 18:14

هههههههههههههههههههههههههههه عايزه دليل ايه دى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ياحول الله فعلن ساره مش جيبه من بره ربنا يهدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراوى
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4221
العمر : 25
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 17/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك   الخميس 11 أغسطس 2011 - 5:59

شكرا حببتى

dina khaled ع مرورك الغالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
صور تهديد وشتم عائلة ساره لعائلة حسام من الفيس بوك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8 الموسم الثامن2011-
انتقل الى: