منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8

الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 

شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نوهى
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    السبت 18 يونيو 2011 - 22:29

بصــــراحه يا جماعه انا اعتقد وصول طالبين من نفس البلد في النهائيات مش لصالحهم الاثنين
لأن نسبة اتصويت تنقسم 2 بدل ماكانت لواحد..... انا اتمنى ان نسمـــــــــه تأخذ القب
بعد الي قالوو عنها والله انا مش مصريه بس بحبهم2 احمد ونسمه وخايفه انهم يكونو في الفاينل وما يأخذوووو ...... وانتم شو بتقولوووو
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم

انثى
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    السبت 18 يونيو 2011 - 22:38

بصى يا نوهى فى ناس كتير متوقعين فعلا وصول احمد ونسمة للفاينل بس مش شرط ينقسم التصويت واكبر دليل على كدة لما وقف احمد وكريم مع ياسمين المغربية وبالرغم من ان المغاربة وحوش تصويت بس برضو منقسمش التصويت انا شايفه وبم انى متابعه ستاراك على مدار 8 سنين ان ادارة البرنامج هى اللى بتحدد مين اللى يفوز باللقب زى ما هى عايزه الايام الجايه هتكون اكثر تشويقا لان المنافسة قوية جدا بين الطلاب مشكورة اخت نوهى على الموضوع ونورتى بيتك التانى منتدانا الغالى

I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

نوهى
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    السبت 18 يونيو 2011 - 22:46

تسلم حياتووو على ردك الكثير حلو.....ولما يكون المضيف زيك بذوقك وحسن ضيافتك
شو بيتمنى من منتدى اخـــــــــــــــــــر
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي

انثى
البلد : مصر

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    السبت 18 يونيو 2011 - 23:22

نورتي المنتدي يانوهي .. واعتقد ان مش ينفع اتنين مصريين يوصلو للفينال بس انا مش متابعه اوي بردو بس ممكن اوي لو الاتنين وقفو جمب بعض ميدو الي حياخد التصويت .. نورتي المنتدي بمشاركتك الجميله واسمحيلي انا عدلت في التوبك بتاعك بإني كبرت الخط شويه عشان انا نظري ضعيف هههههههههههههههههههه علي فكره انا كمان اسمي نهي .. متشرفين بوجودك ياجميل

يابن ادم لاتدبر الامر فإن اولىَ التدبير هلكىَ سلم الامر إلينا فنحن اولىَ بِك مِنك
MaryoOm_3
عضو مميز
عضو مميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأحد 19 يونيو 2011 - 0:22

انا بصرااااحه اتمنى انو احمد اللي ياخد اللقب .. مع احترامي لنسمة و حبي لها ..
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف

انثى
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأحد 19 يونيو 2011 - 1:33

انا من رايي ان احمد مش هيوصل للفينال ورايي ده مكن يزعل ناس منى

بس ده رايي وانا حاسه ان الفينال هيبقى نسمه وجلبيرت وسارة وممكن اميمه بدال جلبيرت
soso6e3ma
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي

انثى

بطاقتي الشخصية
المدينه: السعوديه
حكمه أعمل بها: اذا المرء لايرعاك الا تكلفآ...دعه ولا تكثرعليه التأسفا

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأحد 19 يونيو 2011 - 2:07

مرررره تنكيووو يانوهي وسؤالك جدآآآ خطيررر Rolling Eyes ومهم ؟؟؟؟

لأننا بنهرب من مجرد التفكير فيه لأن التوقع حيكون صعب scratch

المهم واحد منهم ياخذ اللقب حنكون مبسوطين bounce واميمه

عارفه السؤال فين كمان رولا نااويه تعطي اللقب لمين ؟؟؟

تصدقي راح اخليه موضوعي الجاي lol! هذا السؤال

رولا نااويه تعطي اللقب لمين ؟؟؟ يارب ماحد ياخذ فكرتي

ههههههههههههههههههههه Basketball

واهلين وسهلين ومرحبتين بيكي ياقمررر معانا هنا بالمنتدى

نورتينا واللهي lol: I love you
:
موغا عيونى
عضو مميز
عضو مميز

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأحد 19 يونيو 2011 - 8:20

اولا منورة المنتدى يا قمر
ثانيا هو يمكن فعلا وصول ميدو للنهائيات ياثر على نسمه وممكن فعلا التصويت ينقسم
انا عن نفسى نفسى ميدو ياخد اللقب مع خاالص احترامى لنسمه وحبى الكبير ليها
بس انا بفكر بطريقه تانيه احمد شاب لسه فى بدايه حياته وعايز يتجوز منه وحاطط امل كبير على البرنامج علشان يقدر يتقدم لاهلها وهو قال كده فى صف المسرح
نوهى
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأربعاء 22 يونيو 2011 - 21:20

ثنكســـــــــــــــــــــــس على الردود الحلوه واتمنى مين ما كان نسمه او احمد يأخذو القب لكن يبقى أسؤال الاجدر فيه
عمورة
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأربعاء 22 يونيو 2011 - 23:30

بصراحه ومن غير زعل نسمه تستاهل صوتها احلى بكتير يارب محد يزعل مني والله بحب احمد كتير بس لو جينا ع الصوت نسمه
NoNa2011
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الخميس 23 يونيو 2011 - 2:02

يسلمو عالموضوع حبيبتى...بس لازم نعرف دلوقتى هل شعبية نسمة ونسبة التصويت ليها زى ميدو......لو مكنتش زيه حيبقى صعب انها تاخد اللقب.....ودلوقتى اهم حاجة ان ميدو يرجع الجمعة دى ربنا يستر تصويت الكويت مش بسيط...ربنا معاه
نودي_نودي222
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الخميس 23 يونيو 2011 - 3:10

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
الماجيك المتمرد
عضو VIB
عضو VIB

ذكر
البلد : مصر_القاهرة
العمل/الترفيه : طالب فى المعهد العالى للخدمة الاجتماعية بالقاهرة

بطاقتي الشخصية
المدينه: القاهرة
حكمه أعمل بها: الصمت لغة العظماء

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 27 يونيو 2011 - 0:15

ياجماعه اللى ياخد اللقب ياخده المهم يكون مصرى وفى الاخر هيعمل ايه لما ياخد اللقب اكيد الاثنين هيعملو البومات غنائيه وهيدخلو مجال التمثيل وده اللى عايزينة
مصرية و افتخر
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 27 يونيو 2011 - 0:44

انا راى المتواضع فى الموضوع ده انهم فى الاكاديمية عايزين احمد ونسمة مع بعض علشان لمايعطوا اللقب لسارة يقولوا الكلام الى الاخت العزيزة قالتة ان الاصوات المصرية انقسمت و شكرا على سعة الصدر
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف

انثى
العمل/الترفيه : طالبة جامعية

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 27 يونيو 2011 - 2:22

طبعا نسمة اللى تستحق اللقب وبجدارة ولو احمد اخده منها رغم انه مصرى

الا انى هزعل جدا لان كدا هتبقى نسمة اتظلمت لانها هى اللى تستحقه

وبجد وزى ما انتوا قلتوا كدا كدا هيخرجوا يعملوا البومات ويغنوا يعنى احمد

مش محتاج انه ياخد اللقب ولا حاجة وعلشان كدا يبقى الاجدر ياخده وهى

نسمة طبعا بلا منافس

شكرا يا جميل على طرح الموضوع الشائك اللى يؤرقنى هذه الايام

ومنورة المنتدى يا قمر
rmmtk89
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 27 يونيو 2011 - 4:50

بصراحه لو احمد اخد اللقب يبقى ظلمنا نسمه مع احترامى لاحمد بس نسمه اقوى بكتير واحق وولا مره نومينيه وبجد محترفه واحمد كده كده اتشهر ومش اللقب اللى هيفرق معاه كريم خرج من نص البرنامج ومضى مع شركة انتاج وابتدى الالبوم وبيشتغل يبقى اكيد احمد كمان هيلاقى فرص كتير لكن نسمه محترفه بجد وصوتها فو الرائع وحرام انها متاخدش اللقب
7mood
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 27 يونيو 2011 - 7:32

اناا الصراحه اتوقع انو احمد ما بيوصل للفينال لانو الاكاديميه مش عايزه الاثنين للفاينال يعني حيخرجو نسمه مع احمد وبيخلو نسمه تاخذ التصويت وبكذاا احمد بيطلع.... والصراحه انا اريد نسمه هي الي تاخذ اللقب لانها لو ما اخذت اللقب ما بتشتهر نفس احمد لانو احمد ماشاءالله عليه اشتهر وهو داخل الاكاديميه وانا اتمنى للاثنين التوفيق بس هي هذي قوانين اللعبه مستحيل اثنين من نفس البلد يوصلو للفينال وما صارت ولا مره بالمرات الي قبل ولا بتصير وهذي الصراحه و ماحد يزعل مني بس نسمه هي الستار وانا الصراحه مو مصري بس اتمنى لنسمه واحمد كل الخير والله يوفق الجميع..... واحلى اصوات بالاكاديميه هي اولاا نسمه وثانياا اميمه وهذي الصراحه والي يقول غير كذاا يعني ما يفهم بالفن..... وانا اتمنالهم الخير كلهم واتذكرو انو هذا الموسم موسم المفاجات يعني اتوقعو اي شي يحصل
mido_slam
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر
العمل/الترفيه : ناشط ميداوى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الجمعة 1 يوليو 2011 - 16:46

بداية ارحب بجميع الاراء لكن احب ان انوه الى : من المهم جدا توافر العدالة والشفافية بين المتنافسين بحيث حسب قوانين البرنامج يكون من يقف فى الفينال ويحصل على اعلى نسبة تصويت هو الرابح والحقيقة التى لا جدال فيها ان القبول وحب الجمهور للمطرب هبة من عند الله اما المعايير الاكاديمية التى وضعها كبار المعلمين والتى على اساسها يتم تحديد الاصح صوتا انما تتضائل بجانب المعيار الاساسى للبرنامج وهو تصويت الجمهور وعليه اتمنى ان يحوز اللقب النجم الصاعد احمد عزت لما له من صفات شخصية وصوتية حباه الله بها وترجمت لحب جارف من الجماهير ومثال سابق المطرب عبد الحليم حافظ لم يكن اقوى الاصوات بمعايير الفن الاكاديمى ولكنه كان احلى الاصوات بمعايير بما وهبه الله من احاسيس ترجمت لحب جماهير ليس لها حصر الى الان واخيرا عندما تتوافر العدالة يحوز اللقب احمد عزت النجم القادم ان شاء الله وشكرا للجميع
الماجيك المتمرد
عضو VIB
عضو VIB

ذكر

بطاقتي الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 4 يوليو 2011 - 12:37

شكرا على المجهود المبذول ومتتعبوش نفسكوا فاضل اسبوعيين وهاتعرفوا مين الاستار يـــــــــــــــامسهل
دودو الحب
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 4 يوليو 2011 - 19:46

بصراحة مع احترامي لاحمد لكن نسمه تستحق اللقب بجدارة لانها حضور رائع
علي المسرح و صوتها تحفة و بتغني بلغات كتير شرقي و غربي باحتراف
و لو راجعنا الايفالات بتعتها هنلاقي انها احسن واحدة عمللت ايفالات جامدة
و بافكار جديده و اتمني ان اللقب يكون ليها
الماجيك المتمرد
عضو VIB
عضو VIB

ذكر

بطاقتي الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الإثنين 4 يوليو 2011 - 23:00

ان شاء الله اللقب لنسمة ما حدا يزعل نفسه ايه ده انا بتكلم خليجى وفعلا نسمة اللى تستحق اللقب اميمة صوتها على قدها برده وسارة مزعجه ومبتعرفش تغنى اصلا وجيلبرت مفيش غنى هو كريزما فقط واحمد صوته حلو بس عايز تدريب وعايز اغانى تليق على صوته لان مش كل الاغانى اللى غناها ماشيه معاه والتوفيق لنسمة ومش تحيز والله انتوا طبعا شوفتوهم كلهم وانتوا اللى تحكموا
الماجيك المتمرد
عضو VIB
عضو VIB

ذكر

بطاقتي الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأربعاء 6 يوليو 2011 - 23:15

شكرا على الموضوع
ايمى العمدة
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الأربعاء 13 يوليو 2011 - 3:30

انشاء الله اللقب هيكون لاحمد احمد وراه جمهور يهز الارض وهو اللى وصله للمرحلة دى مع احترامى لنسمه وحبى الشديد لها واتمنى ان يكون اللقب مصرى فلا يهم احمد او نسمه هما الاثنان يستحقوها i love you ahmed medooooooooo وشكرا
ملكة الرومانسية
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الجمعة 15 يوليو 2011 - 1:51

احمد وصل للفاينال ويارب اللقب مصرى
NoNa2011
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه    الجمعة 15 يوليو 2011 - 2:53

انشاء الله اللقب مصري ويا رب سصواء نسمة او ميدو المهم ميخرجش برا مصر .....ربنا معاهم يا رب

شو رئيكم وصول احمد لنهائيات هل هو لمصلحة نسمــــــــــــه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1