منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 حكومة رد الفعل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بندقه
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1561
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 01/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: حكومة رد الفعل    الخميس 7 يوليو 2011 - 4:31

السلامة عليكم ورحمة الله وبركاتة


هو مجرد سؤال جة فى بالى على السريع


طبعا كلنا عرفنا بحركة التنقلات اللى اعلن عنها وزير الداخلة واللى هاتبقى هى الاكبر فى تاريخ الوزارة وتشمل القيادات

السؤال بقى
هى حكومة الثورة بقت بتتبع سياسة

رد الفعل

فى كل شى


الثوار يعلنوا مليونية جديدة , ترد علينا الحكومة بنفحة من النفحات اللى هى فى الاساس حق للشعب وللثورة .

بس المرة دى النفحة كبيرة شوية , لانهاحركة التنقلات الاكبر واللى هاتشمل القيادات

بس لما سمعت كلمة حركة التنقلات افتكرت المثل اللى بيقول
( ودنك منين ياحجة ) .

هو الهدف تطهير الجهاز من كل العقول اللى اتشربت من عهد ما قبل الثورة
ولا الهدف هو اننا ندى مجرد مسكن للشعب
وهل فعلا الحكومة بقت تتبع سياسة رد الفعل ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حكومة رد الفعل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي السياسي-
انتقل الى: