منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 نوفمبر 2008 - 22:01

حبايبي الحلوين مساء صباح البطيخ علي احلي ناس كل يوم ححكيلكم حكايه عن موقف بيحصلي ممكن حصل اليوم وممكن امس وممكن قبل امس بس بصدق

حصل مش كلام وخلاص علشان اضحكم

انا يا

ساده يا كرام متهيئلي موجود في الدنيا دي علشان الناس تقول الواد حلبنتيشي اهوه تعالو نعمل فيه مقلب

وده بيكون في البيت مع ام جابر امي او الواد ااخويا المكلبظ الي بسميه كلبظ وفي المدرسه

وفي الشارع وفي اي حته بتواجد فيهاعلي راي المثل الفقري حيفضل فقري---

شوفو واحكمو انتم اشمعني انا بيحصله كده تيجو نبدا اليوميات ورايا علي الموتسكل بيب بيبببب اوعاوااااااااااااااااااااا

الحلقه الاولي

في المدرسه


اتفقت انا مع مدرسيين التربيه الرياضيه نقسم الجدول الي يحضر الصبح بدري يمشي بدري والي يحضر متاخر يكمل اليوم للاخر حلو الكلام ----

كلام جميل وبالطبع طالما انا من هوات الشات والنت

عملت مظاهره اني احضر متاخر وبعد الحاح وفقو علشان يسلموا من لساني المهم مطولش عليكم قلنا الخطه للمدير فوافق

وقال انا كلي ثقه انكم انكم حتمشوا علي الجدول ده الا واحد بس هو عارف نفسه ؟قلت

يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم وبستظراف قلتله يا استاذ نافع لو تقصد زملنا خالد انا حكلمه يلتزم قالي خالد !

لا يا فصيح اخواتك انا مبقلش علي خالد انا بتكلم علي واحد كل يومين عنده تحقيق وخصم من

المرتب ---قلت اه دا بيرمي علي انا بقه اتكلم ولا اسكت قلت يا واد عديها اهو زي خالتك فوتها المره دي المهم رحت من وشه

ربكم والحق انا الطلاب بيحبوني موت ومسميتي الاستاذ سكر علشان لا بضرب

ولا بشتم ولا بكشر وبلعب معاهم اي لعبه حتي لو كانت لعبه صلح

ومعرفش ان لعبه صلح دي مش مفروض ان عيب مدرس يلعبها مع التلاميذ علشان بخليهم يضربو ايدي وانا مديهم ضهري والمفروض اعرف

مين الي ضرب العيال ولاد الذينه اشتغلوني واتفقو علي كل ما اقول واحد انت الي ضربت يقولو لا حتي لو كان هوا

وهاتك يا ضحك وكركر وهق هق وانا بلعب

ملقتش اي صوت ورايا صمتتتتتتتتتت بلف اشوف ايه الموضوع

لقيت في وشي الاستاذ نافع المدير بيقولي بتعمل ايه مش مكسوف قلتله انكسف ليه يا عموووووووو

قالي لو جه علينا تفتيش وشاف المدرس بيلعب صلح مع التلاميذ حتعمل ايه قلتله حقولهم يلعبو معانا وربنا دي

لعبه لذيذه اشرحالك استني ولسه حشرح ليه قالي بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

يخرب بيت اليوم الي حدفوك علي فيه لليوم الي اتخرجت فيه من الجامعه لليوم الي شفتك

فيه بلعت

ريقي من الخضه حكم صوته عامل زي البقره وهي بتولد وقلتله--

ايه يا كابتن بتزعق فيها ليه انا مدرس مش طالب عندك احترم شعوري--- بس واكني قلت انا عاوز اطلب ايد والدتك للجواز راح قايلي

بضحكه صفرا ههئء هيء هئء والنبي ايه مدرس طيب احلف كده انك مدرس دماغي لفت

امال انا مش اتخرجت واشتغلت مدرس الراجل وغوشني قلتله ايوه مدرس ونص قالي وربنا ولا حتي النص ده ينفع

يقنعني بيك مدرس وكالعاده اخر كلمه قالها ياافندي انت متحول للتحقيق

وكالعاده محترمتش لساني وقلتله طزززززززززززززززززززززز المشكله بقه الكبيره اني قلت كلمه طز دي في وسط كم هائل من التلاميذ

والساده الفراشين والاخوه الزملاء والكل في نفس واحد ضحك والاستاذ نافع اتحرج مش عارف ليه

وراح قايلي احلق شنبي لو خليتك تشتغل مدرس تاني قلتله ياعم روووووووووووح دا شنب ده ولا وساخه

؟تحت مناخيرك العيال تضحك وانا اسخن في الكلام والساده الزملاء جريو من قدامنا وقالو الله يرحمك يا جابر ------

بالله عليكم انا غلطان في ايه؟؟؟


عدل سابقا من قبل gaber1 في الخميس 31 ديسمبر 2009 - 20:25 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 نوفمبر 2008 - 22:08

انت شررررررررررررررررررررررررررربات وسكر وعسسسسسسسسسسسسسسسسسل ويبقى مغفل ان رفدك المدير ده يخربيت عسلك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حاموت يافقرى ياسكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 نوفمبر 2008 - 22:13

هههههههههههههههههههههههههههههه والله العظيم قطعتنى ضحك حرام عليك يابو لسان طويييييييييييل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 نوفمبر 2008 - 22:32




شغلتك على المدفع بورورووووم ههههههههههههههههههههه ... هو الواضح انه بيعاملك على انك طالب فعلا .. كان ياخدك على جمب ويقولك بدل ما انتم الاتنين فقدتوا هيبتكم قدام الطلاب .. صحيح انت بتلعب صلح مع بنات ولا ولاد ؟؟ عشان تفرق ههههههههههه

الاستاذ مش نافع غلطان طبعا ومش مقدر القيمة الرياضية الي عنده بالمدرسة .. بس في سر خطير جبووور ما قالوا في اليوميات والسر ده هو سبب ان استاذ مش نافع قافش على جبووور وحاطه في دماغه وبيغلس عليه .. السر بقى ان جبووووور رفض يتجوز بنت استاذ مش نافع عشان تخينة قد الفيل .. وطبعا جبوووور رياضي عايز واحدة سمبتييك .. وده طبعا عمل عقدة كبيرة لبنت الاستاذ مش نافع وجابلها حالة نفسية وبتتعالج منها لحد دلوقتي .. ربنا يشفيها ههههههههههههههههههه





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 نوفمبر 2008 - 23:17

طيب يا نهال ان عودت اقولك اسرار مهنتي تاني وبعدين الوليه بنته عاوزه تاكل عجل كل اسبوع بقول للوح نافع كده بيقولي دخلتك علينا بميت عجل هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 0:20

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جابر لو كل يوم حتكتب يوميات كده انا حعمل حسابي واحجز عند دكتور قلب

وحعمل اشتراك عنده عشان يكون مخفض شويه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نهوووووووووووووووووول مساكي عسل يا واحشششششاني

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 18:26

ههههههههههههههههههه رهيب انت يا جابر والله رهيب حكايتك حكاية وان شاء الله عمرها ماتخلص

لوك كنت بس بعرف عنوان المدير دا اخليه يدخل يشوف بلاويك عنو هنا هههههههه

دمت لنا جابر بألف خير
.
.
.
شهــ مع محبتي ــرزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 18:59

ههههههههههههههههههههههه
يالهوي عليك انت مصيبه والله انت مصيبه
انا بمووووووووووووووت فيك يامنيل ولا ياجابر بجد والله وحيات سيف
وعمري ماحلفت بيه الا بجد
ان من غيرك الجو ضلمه وكلامك بيخلي الدنيا مولعه بالدحك
بس بجد انت هاتدي سيف درس
عشان اضمن ان الواد يطلع دمه خفيف
اموووووه بجبك يامنيل
واعمل حسابك كمان ان شاء الله لو نزلت مصر لازم اتعرف عليك وازورك ومش بمزاجك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 20:51

خهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تسنيم الجنة
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1513
العمر : 33
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 21:10

هههههههههههههههههههههههههههههههه مدرس الندامة قال بيلعب معاهم لعبة الصلح قال ههههههههه

ربنا يستر من حكاياتك اللي جاية هههههههههههههه

تقبلي مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sanouer
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 151
العمر : 34
البلد : الدوحه قطر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 26 نوفمبر 2008 - 15:57

خخخخخخخخخخخخخخخخخ لعب صلح لعبة دي ايه هههههههههههههههههه لي مو فاهم شئ طب العب المرة الجايه حرب مع العيال هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الإثنين 22 ديسمبر 2008 - 4:04

هههههههههههههههه يخرب عقلك ايه دة صدقت انا لما قلت

الله لا يوقعنى تحت لسانك بس بجد رهيب هههههههههههههههههه

الى طفشان يجي عندك بجد والله ربي يسعدك الضحكة دي والله من قلبي

ههههههههههههههههههههههههههههههه مع انى طفشانة ومخنوقة مش عارفة ازاي طلعت

ربي يفتحها عليك يارب قول بس امين

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيمو
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 23
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الجمعة 6 فبراير 2009 - 14:42

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب بيتك والله جاااااااااااااامده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الونيس
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 11
العمر : 53
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأحد 15 فبراير 2009 - 12:23

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يخرب مطنك جبووووووووووووور
لوكنت عارف انك هنا كان من زمان تركت الجستن وبقيت هنا

يسلمووووووووووووووووووووووو يا عسل ونطالبك بالمزيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميما
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 228
العمر : 27
البلد : لبنان
العمل/الترفيه : سباحة & السفر
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 19 مارس 2009 - 15:44

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه لك يئطع شرك يا زلمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الخميس 19 مارس 2009 - 19:47

انتم لسه هنا ههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يارا
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 16/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الثلاثاء 24 مارس 2009 - 13:29

بجد بجد انا موت من الضحك جابر
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله العظيم انا عماله اضحك ومش قدره خالص بجد انت سكر بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الجمعة 19 فبراير 2010 - 20:14





ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


رجعت هنا تاني طفشانة وزهقانة وقعدة لوحدي ههههههههههههههه


يخرابي على دي قصة وعلى دة راجل يحوستي ياني


فظيييييييييع قوووووووي مانتحرمش منك ابدا يارب

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 مايو 2010 - 9:57

هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ولا اي حاجة يا جابر معندوش حق المدير ده هو اللي غلطان انت برىء خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5548
العمر : 26
البلد : بورسعيد
تاريخ التسجيل : 30/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: بوووورسعيد
حكمه أعمل بها: لا تترك عمل اليوم الى الغد ممكن لبعد الغد

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 مايو 2010 - 19:20

يا اخى حرام عليك يعنى لما حد يجيلوا سكتة البية من الضحك و شكلوا هيكون انا يعجبك يعنى ارحمنا شوية يا جبوورة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله تسلم دمك عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه الورد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1701
العمر : 28
البلد : ام الدنيا
تاريخ التسجيل : 10/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 مايو 2010 - 22:51

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد هتجرالى حاجة من الاتنين يا هتجينى سكتة قلبية من
كتر الضحك يا امى هتطردنى من البيت وترمى الجهاز
ورايا حرام عليك يا جابر امى هتموتنى دخلت على
من كتر الضحك اقولك انا هخليها تقرا اللى
انت قولتة ساعتها هتعزرنى ومش هتطرد
من البيت بس بجد بجد بجد انت احلى
السكر والله العظيم عسسسسسسس
سسسسسسسسسسسسسسسل
عسسسسسسسسسل
عسسسسسسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأربعاء 19 مايو 2010 - 23:26

جااااااااااابر انت حتة سكرة يومياتك جميلة ومسلية جدا يسلموووووووووووووو ايديك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الجمعة 25 يونيو 2010 - 5:03

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فى حد يعمل كده حرام عليك فضحت المدير انا لومكانوا اققدمم استقالتى ومحضرش تانى بعد الفضيحه اللى عملتهالوا
يا مصيبه هههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   السبت 26 يونيو 2010 - 13:16

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حرام عليك ياهشوم يامفترى حد يعمل كدة ضحكتنى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لا مؤاخذه
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3322
العمر : 28
البلد : تايهه فى بلاد الله
العمل/الترفيه : الاستهبال والاستغراق فى النوم
تاريخ التسجيل : 19/06/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: cairo
حكمه أعمل بها: النوم سلطان ومتسألنيش ازاى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)   الأحد 27 يونيو 2010 - 9:36

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ابدا انت مش غلطان فى اى حاجه يا اتش ده الاستاذ نافع هو اللى غلطان
ده انت عسوله ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات حلبنتيشي(الحلقه1)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: قسم خاص :: الشعر الحلبنتيشي لأخونا الغالي جابر-
انتقل الى: