منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 15:03

    • حبايبي الحلوين مساء صباح البطيخ علي احلي ناس كل يوم ححكيلكم حكايه عن موقف بيحصلي ممكن حصل اليوم وممكن امس وممكن قبل امس بس بصدق حصل مش كلام وخلاص علشان

      اضحكم انا يا

      ساده يا كرام متهيئلي موجود في الدنيا دي علشان الناس تقول الواد حلبنتيشي اهوه تعالو نعمل فيه مقلب وده بيكون في البيت مع ام جابر امي او الواد ااخويا المكلبظ الي بسميه كلبظ وفي

      المدرسه

      وفي الشارع وفي اي حته بتواجد فيهاعلي راي المثل الفقري حيفضل فقري---شوفو واحكمو انتم اشمعني انا بيحصله كده تيجو نبدا اليوميات ورايا علي الموتسكل بيب بيبببب

      اوعاوااااااااااااااااااااا



      [ازيكم ما دهيه تكونو بخير ---المهم طبعا في ناس منكم كان موجود لما موني كانت بتتكلم صوت في شات جستن اليوم ده كان يوم موز موز موز موني القمر كانت متوصيه بي علي الاخر

      ودلع اخر حاجه وجبورتي وبلوبيفي وكلام من الي يخلي الاقرع يطلعله شعر في قفاه مطولش عليكم الست ام جابر في اليوم ده كانت عامله اجتماع نميمه بالسيدات جيرانا بيني وبينكم قلت

      اعرف القرشانات دوول ان جابر في قمر يبدلعه وقمر لبناني نار نار نار علشان يحسو علي دمهم وميقولوليش القرد في عين امه غزال تاني والموضوع كان ماشي ميه ميه وامي بتتغمز

      وتقولهم شوفي ياختي الواد مسمي نفسه جبوره والبنات بيقولوله يا جبورتي وهيئ هئ وكركر وضحك بقه وانا عامل نفسي ولا واخد بالي المهم ببص لقيت الاجتماع اتحول عندي وبدا يقولولي

      مين القمر دي يا واد وموني بجد كانت بتغني وانا بقول في سري بس لو تغنيلي اي اغنيه وتقول دي لجبورتي ابقي كده مش عاوز حاجه تاني من الدنيا علشان عارف ان الستات القرشانات

      حيروحو ويحكو لجوازهم الموضوع حينتشر وحبقي الواد الفت النت الي هو بقه وربنا موني مقصرت واكنها سمعتني وقالت جبورتي انا حغنيلك الاغنيه دي يارب تعجبك ربكم والحق انا كنت

      حيغمن علي من الفرحه والضحك اشتغل والي تقول ايوه با واد وعرفت تنقي والي تقول والنبي تستاهل الخير يا واد والي تصقف والي عاوزه تقوم ترقص والواد اخويا الملظلظ كلبظ جه وقالي

      من الي بتتكلم دي يا خويا قلتله ملكش دعوه دي قمر لبنان وبتقولي يا جبورتي قلي جبورتك مين قلتله انا يا غبي اخرس بقه علشان حتغنيلي الواد اترزع علي الارض جنب الي قعدين وقلت يا

      موني ممكن تغنيلي طبعا وبدا الكل يستعد للاغنيه بتاعت موني وانا في بالي انها حتغني بقه اغاني حليم- عمر دياب-- اي حاجه كده فيها دلع-----واذ...... تغني اغنيه.....بحبك يا

      حمار

      للمفضوح( سعد الصغير) ربكم والحق انا كنت عامل زي الي عملها علي روحه من الكسوف

      وطبعا بقه الشماته بدات ترف علي راسي من الي متلقحين في الشات والي مترزعيين عندي في البيت وربنا الستات لقتهم بيضحكو اكن شافوني اسماعيل يس والي تشاور علي ومش قادره

      تتكلم من الضحك والي بدات تعيط من كتر الضحك واصوات غريبه بدات تطلع منهم من كتر الحزق وانا وشي بقه زي اللمونه المعفنه ومش عارف اعمل ايه وبكل ثقه قلتلهم ايه في ايه

      بتهزر معايا وبدا الحريم بقسمو نفسهم كورال ويردو علي كلبظ اخويا اغنيه بحبك يا حمار وايدهم كلهم موجهه بيشاورو علي حتي ام جابر امي الي معتبرها زي اخويا بدات تغني معاهم

      حسيت اني وحيد في الدنيا دي حسيت ان الجو بيغمق ويفتح مبقتش عارف اقول ايه ولا ابرر الفضيحه دي ازاي ادخل علي الخاص واقول يا موني في ناس عندي هنا اتلمي بقي عيب والبت

      مصدقت اني قلتلها كده وهاتك يا اعاده في الاغنيه بعد ما كانو اتخرصو سكتو بقو يغنو معاها ولقيت اخويا بكل جديه بيقولهم خلاص بقه يا جماعه عيب بقه وطبطب علي وقالي امير معلش ولا

      تزعل بتحصل كتير وبكل خباسه قالي معاك 7 جنيه قلتله عنيي ليك يا غالي بس ممكن اسئل ليه وحتردهم امته قالي ليه حقولك بس حرجعهوملك امته متهيئلي الحاجه الي حجبها حتعجبك

      وحتخدها ليك قلتله ياراجل بجد

      حتجيب ايه قالي حجيب شريط سعد الصغير بتاع اغنيه بحبك يا حمار رحت كما الصارخ ماسك الشبش وجري وراه وربنا مسبته الا وهو بيقول خلاص خلاص مبحبكش يا حماااااااااااااااااااااااااا

      ومن سعتها د عيت علي سعد الصعير واعنيته ومن يومين قريت انه اتمسك هو ورقاصه علشان كان عامل فرح وبيغني اغنيه خليعه مع الرقاصه قلت يمهل ولا يهمل دا ذنبي وربنا بس موني

      مسمحتها طبعا دي روحي روحي روحيي هههههههههههههههههههههه ششششششششششششاااااااااااااو نتقابل غدا في اليوميات


عدل سابقا من قبل gaber1 في الخميس 4 ديسمبر 2008 - 9:01 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 15:15

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يقطعك احلى حتة بتاعت امك اللى معتبرها زى اخوك ياد اكسف على دمك دى ست الكل بس انت جامد اخر حاجة انا الكحة راحت من عندى وانت جبتهالى تانى من كتر الضحك هاتلى ازازة دوا بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 35
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 15:35



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعيش وتاخد غيرها جبوووووووووووور ... اتفضحت يعني في المنطقة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 18:20

ههههههههههههههه جابر

يا حرام صعبت عليا الله يكون بعونك

عليه العوض ومنو العوض يا خويا ولا تزعل

سعيدة بهكذا عطاء

دمت بود
.
.
.
شهــ مع محبتي ــرزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 19:10

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله والله والله انت عسل وبموت فيك مووووووووووت
وكل اللي اقدر اقدموا ليك قصاد الدحك الفظيع اللي والله انا معارف ابطل دحك بسببك
هاهديلك هديه بسيطه يارب تعجبك

اغنيه معبره عن اني بحبك
وهي اغنيه بحبك ياحماري لسعد الصغير
ههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 20:52

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عقباااااااااااااااال لغيرهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تسنيم الجنة
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1513
العمر : 33
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 20:59

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

غريبة انت ما ذكرتش البطيخة لاول مرة ههههههههههههه

تقبلي مروري وسلملي على امك اللي متعتبرها زي اخوك هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 21:10

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حاموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يابن الذينه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 21:16

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه

ههههههههههههه

ههههههه

مش عارف اقول ايه غير ب

بحبك يا جبوووووووورررررر

هههههههههههههههههههههههههههه

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 21:33

انا حاسس بان الي بقولي بحبك ده في التعليقات بيرمي علي اغنيه بحبك يا حمار انا فاهم كل حاجه مهو يوم منيل من اوله
هههههههههههههههههههههههههههههههههوالوادابوسيف بيهديني اغنيه بحبك يا حمار طيب ابو سيف الحمار يا د لما يحب حيحب ايه هههههههههههههههه افهمها انت بقه بحبك يا بوسيييييييييييف اممووووووووووووووووووووه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 20 نوفمبر 2008 - 23:44

انا كمان حاسس انه حد بيلقح عليا

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ماشي برده بحبك يا جبورررررررررررررررر

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 0:43

حرام عليكم ارحمو الحمار بقى جايبين سيرتو كل شوية فاتو قاعد يكح زهقتووووووووووووووه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sanouer
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 151
العمر : 35
البلد : الدوحه قطر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الأربعاء 26 نوفمبر 2008 - 16:07

بحبك يااحمااااااار اقصد يااجابر
ونبي دي افضل من الجزء الاول هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الونيس
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 11
العمر : 53
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الأحد 15 فبراير 2009 - 13:44

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بحبك يا حبووووورة ولاجلك بطلت بسكويت وبآكل شابورة
واوعي بنتك تلبسها تنورة لا تصير مثل البومة

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

آسف ما اقصد لكن محاولة جديدة لكتابة شعر حلمنتيشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الخميس 27 مايو 2010 - 16:06

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عنجد بكيت من الضحك يسلموووووووووووووووووو
انت بتجنن شكرااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   السبت 19 يونيو 2010 - 19:10

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه عسل يا هشووووومى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   السبت 7 أغسطس 2010 - 0:55

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههه
عسل يا جبوووووووورة والله تعيش وتاخد غيرها00000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الجمعة 1 أكتوبر 2010 - 21:09

هههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههه




تسلم يا ملك الضحك فى المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toma
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1457
العمر : 27
البلد : ف بيتنا عايزين حاجه
العمل/الترفيه : اخر سنه يالله محدش بياخد منها حاجه
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الأحد 21 نوفمبر 2010 - 8:48

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا حلوه منك عل قد سنك والله تحفه والله اليوميات دى يا رتنى كنت هناك كنت كملت معاهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad girl
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6819
العمر : 27
البلد : mansoura
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصداقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الإثنين 18 يوليو 2011 - 14:14



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعيش وتاخد غيرها جبوووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسومة
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 363
العمر : 23
البلد : العراق
العمل/الترفيه : السفر
تاريخ التسجيل : 22/06/2011

بطاقتي الشخصية
المدينه: بغداد
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير   الإثنين 18 يوليو 2011 - 15:38

ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات حلبنتيشي(الحلقه2)منك لله ياموني وربنا يخدك ياسعد الصغير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: قسم خاص :: الشعر الحلبنتيشي لأخونا الغالي جابر-
انتقل الى: