منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 20:12

حبايبي الحلوين مساء صباح البطيخ علي احلي ناس كل يوم ححكيلكم حكايه عن موقف بيحصلي

ممكن حصل اليوم وممكن امس وممكن قبل امس بس بصدق حصل مش كلام وخلاص علشان

اضحكم انا يا

ساده يا كرام متهيئلي موجود في الدنيا دي علشان الناس تقول الواد حلبنتيشي اهوه تعالو نعمل فيه


مقلب وده بيكون في البيت مع ام جابر امي او الواد ااخويا المكلبظ الي بسميه كلبظ وفي

المدرسه

وفي الشارع وفي اي حته بتواجد فيهاعلي راي المثل الفقري حيفضل فقري---شوفو واحكمو انتم


اشمعني انا بيحصله كده تيجو نبدا اليوميات ورايا علي الموتسكل بيب بيبببب

اوعاوااااااااااااااااااااا
--------------------------------------------



هلاهلاهلا ايه الاخبار كويسين جاهزين لحكايه اليوم يلا اربطو الحزام واقفلو باب الحجره علشان لو


سمعوكم بتضحكو حيقولو عليكم الي في البيت اتهبلتم او اتلحستم انا نبهت وخلاص يلا نبدا
-------------

في يوم كنت قاعد لوحدي وبعيد زكريات الماضي وافتكر ست الحاجه ام جابر وهي بتدعي لخواتي


البنات انهم يرزوقهم بولاد حلال يتجوزوهم وعمري ما شفتها بتدعيلي ولا بتدعي للواد

المخفي كلبط اخويا بان يرزقنا بعروسه حتي لو عروسه خشب فقلت ايه ده روحت لكلبط وهو


بيمارس هوايته الشخصيه ومرزوع جنب الثلاجه بيقلب فيها وياكل قلتله انت يا بقف عاوزك في

كلمتين قالي تعالالي بعد شويه اكون خلصت الي في ايدي. قلتله يعني عندك اجتماع وزاره يا طفس


انت. قوم ياد واحترم اخوك الكبير واسمعله لقيته بصلي بصه سوده بعيد عنكم وقالي اسحب

الكلمه دي بدل ما اقوم اعرفك مين الكبير فينا؟ ربكم والحق جبت من الاخر وقلتله سحبتها يا كبير


لقيته هدي شويه قولتله بجد يا كلبوظتي عاوزك في حاجه مهمه قال يافتاح يل كريم عاوز ايه

انجزوسحبته بالعفيه وربنا كاني بسحب بقره علي الغيط ودخلت الحجره وقفلتها قالي لو ناوي علي


الشر انصحك بلاش قلتله يابني انا كبيري اتخانق مع وزن الريشه انت وزن الدرفيل. اهمد

واسمع بيقعد علي السرير قلتله لالالالالالالالا السرير ايل للسقوط اترزع علي الارض وانا حترزع


جنبك. المهم مطولش عليكم اترزعنا علي الارض وبدات في الموضوع علي طول قلتله امك

عمرها دعتلك انك تتجوز بنت الحلال؟ هرش حبه في راسه وقالي ورحمه ابويا لالالا الا ليه !هي


دعتلك انت! قلتله ورحمه ابوك ولا حصل ومش عارف ليه قالي بس بس بس عرفت اكيد لقتنا

قدام جامع قلتله ليه يا ابو الغباء هي لو لقتني قدام جامع حتعدي السنين وتلقيك انت كمان افتح ام مخك


شويه وفكر. قالي ياعم قول انت بقه انا جوعت . قلتله في سر ياد؟ لازم نكلمها قالي لا كلمها

انت وعملي تقرير وهاتهولي امك بصراحه لما تشوفني بتقولي انت سبب المجاعه الي في البيت ده


وكلام من ده انت ليك طريقه معاها روح ياعم وسبني.. ربكم والحق فعلا الواد ده لا يترك

اخضر ولا يابس في البيت الا واكله وربنا انا بخاف يجوع وميلقيش حاجه يكلني ويغمس بالي



خلفوني! قلت ما فيش فايده لازم المواجهه. وتوجهت لعرين الاسد مباشرتا وقلت.. صباح الفل يا

امو

امير قالتلي صباحك زي وشك قلت حلو صباح ابيض بصتلي كده وقالتلي يبقي زي شعرك قلت


اهههه بداناها بالسواد ماشي. كانت سعتها بطبق الغسيل قولت عنك ياست الكل اساعدك قالتلي

هات من الاخر قلت ايه حكايه هات من الاخر دي انتي والمخفي ابنك بيقولي كده المهم قلتلها يامو


الغالي منفسكسش تفرحي بيا قالتلي الا ما شفت يوم فرح منك ابدا قلتلها ياراجل دا كلام دانا

الحب كله قلتلي عاوز ايه تتجوز قلتلها يعني اي انثي تختاريها انا موافق علي الاقل ترحمك شويه


وترحمني من شغل البيت ده

قالتلي مالكش دعوه انت وحتساعدني غصب عنك قالتلها وانا قلت حاجه بس هاتيلي سبب واحد


يخليكي معنساني جنبك كده الكلام كتر يا نونه وانا مش عاوز اقولك بيقولو ايه قالتلي مين دوول

قلتلها المخفي ابنك برميل الطرشي بيقول انك لقتينا جنب باب جامع قالتلي ياريت كنت جربتكم


ورجعتكم تاني قلتلها جربتينا دا ايه هو احناخلاط ولا ثلاجه تجاربينا متوهيش في الموضوع

كلمه واحده اه او لا عاوز اتجوز قالتلي لالالا قلتلها لا بالثلاته طيب ليه قالتلي مش عاوزه واحده


تتبلي بيكم وتدعي عليا مرضهاش لبنات الناس قلتلها انتي شيفاني بلوه قالتلي بلوه مهببه بعيد

عنك قلتلها وبعيد عني ليه منا البلوه راحت ضحكه وقالتلي بص يا واد انت خساره في الجواز خليك


عايش معاي هنا تبقي رجلي وابني وووووو قلتلها بس بس بس اه فهمتك وربنا لو

مجوزتيني لسيبلك البيت وامشي قالتلي تمشي تروح فين اتلهي ولو حد اتكلم عليك وعاز يتجوزك نبقي


نفكر قلتلها يالهوتيييييييييييييييييي يتكلم علي ليه هو انا بنتك ولا ابنك قالتلي والنبي منا عارفه يابني

طب اقولك ايه رايك في خيريه بنت ام احمد جارتنا قلتلها خيريه الهبله ايه ده يا وليه عيب بقه انا

معتبرك اخويا وساكت من الصبح قالتلي طب بلاش ايه رايك في سعاد وربنا ياساده يا كرام

كل الي كانت بتقول عليهم دوول ما ينفعم يكونو من جنس النساء ولا الرجال حتي جنس قريب جدا


للقوارض قلتلها طب ايه رايك في مها بنت صحبتك الي في الشارع الي جنبنا قالتلي

اتلهييييييييييييييييييييي ودي حتبصلك انت يا جربان يا كحيان يا معفن قلتلها الله الله الله في ايه منا زي


الفل اهوه قالتلي لا مها بنت حسب ونسب متبصش لواحد زيك قلتلها ومالوه بقي انا مش


متربي ولا مش متعلم ولا كوخه قالتلي لالالا بس الي مرضهوش لبنات الناس مرضهوش لبناتي

قولتلها يا وليه انا مش بناتك انا دكر اوريكي البطاقه الشخصيه يالهويييييييييييييييييي رخت

قايلالي الخاتمه بتاعت كل اجتماع -----وربنا لو مسكت لبشبشب وعلي نفوخك وحفتح الشباك ولم


عليك امه لا الله الا الله ها؟ قلتلها بس بس بس غاير وماشي ومشيت وانا اجر ذيول الخيبه

ولقيت كلبظ واقف جنب الباب وبيضحك قلتله كتك خيبه عنسنا يا فقري خلالالالالالالالالالالاص


اقري الفتحه علي الرجاله .................


عدل سابقا من قبل gaber1 في السبت 7 أغسطس 2010 - 15:21 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:10

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دههههههههههههههههههههههارحمنا ياجابر والله العظيم انا مزاجى زى الزفت ودلوقت مش قادرة اوقف ضحك حراااااااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:15

زعلتني عليك يامنيل

وياخساره

كدا مش هنلاقي جبابير صغيره فالمستقبل

بس متقلقش ياد يااجابر بكره تتعدل واشوفل واحده مواظنه من الامارات هنا تخليك ميه ميه وتشغلك عندها وتقلها اشعاااااااار

والله كل يوم لو مدحكتنيش كدا لابهدلك

الله ينور علي يومياتك ياجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:26



خههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههخه

مش عارفة اعلق من كترة الضحك هههههههههههههه بس شكلك عمرك مهتتجوز هتعنس زي المتل ما بيقول

طلعت فوق السطوح هز الهوا كُمِي............كل العيال اتجوزوا وانا لسة جنب امي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


عدل سابقا من قبل yousra في الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:28 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:27

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انا نفسى اتعرف على الست الوالده شكلها اعسسسسسسسسسسسسسسسسسل منك بكتير ياكارثه انت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تسنيم الجنة
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1513
العمر : 33
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:34

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اترزع جنب امك قال تتجوز قال هههههه

يومياتك مهببة زي وشك هههههههههه مستنين الفرج هههههههه

تقبلي مروري وتحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 35
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   السبت 22 نوفمبر 2008 - 3:21


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله جبووووووور موتني من الضحك

والله مامتك ليها الجنة ربنا يكون بعونها عندها كلبظ و حلبنتيشي لو مادخلتها في كلبظ هاتدخلها فيك .. وما خفي كان اعظم ههههههههههههههههههه

بس كلبظ شكله طيب ومكبر دماغه وسهل السيطرة عليه ..لو على الاكل بسيطة هههههههههههههههههههههه

الدور والباقي عليك يالي عايز انثى ههههههههههههه .. خليك انت في شغل البيت ماتفكرش في الحاجات دي ... ولو مش عايز تعنس تنازل عن موضوع الانثى ده وخد واحدة من طنط قالت عليهم خيريه الهبلة بنت ام احمد او سعاد .. ومتنساش تلمع البطيخة ههههههههههههههههههههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 13:43

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله انا اللي صعبان عليا بجد الواد كلبظ ده الله يكون فعونه من لسانك

اما بنات الناس بأه ؟؟ بقولك ايه .. سيبك من مواضيع الجواز والهم دي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LovelycaT
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 16:18

جابر والجواز

يالهوتى هههههههههههههههههههههههه

جابر تتجوز اية بس امك قالت لك اللى فيها محتاجة واحدة تساعدها ومش حتلاقى زيك ابدا >>>> كلام امك انا مالى

وبعدين على راى ام كلبظ مين اللى حتتنيل وتبص لك جابر

اسمعها نصيحة لو حد اتقدم لك وافق على طول اى حد اسمو مؤنث

ان شاللة فرخة المهم الحق نفسك لان امك نيتها مش عجبانى

كلبظ ومقضيها جنب التلاجة cat cat lol!

اما انت لا لاتلاجة ولا جواز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يالا معلش بكرة تلاقى بن الحلال اللى يسعدك >>>> كلام امك انا مالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sanouer
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 151
العمر : 35
البلد : الدوحه قطر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الأربعاء 26 نوفمبر 2008 - 16:22

هههههههههههههههههههههههههههههههه كلبظ اخووك عسل يالهووووي عليك جابر موووووواه عسل ونبي عسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   السبت 6 ديسمبر 2008 - 1:33

هههههههههههههههههه

مامتك تحفة والله الله يخليها لك ويخليها لنا يارب ههههههههههههه

تقبل مروري

دمت بالف خير
.
.
.
شهــ مع محبتي ــرزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الإثنين 22 ديسمبر 2008 - 4:26

ياخراشي يامراشي ايه دة حرام عليك انا سخسخت من الضحك

بس امك عفوية وزي العسل ربنا يقويها كمان وكمان

هههههههههه عمرك ماحتشوف العروسة

هههههههههههههه والواد كلبظ ياعينى عليه خليه يضل مطلع عينك

ههههههههههههههههههههه

http://s43.radikal.ru/i102/0812/61/2f81a001b1be.jpg

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الونيس
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 11
العمر : 53
تاريخ التسجيل : 15/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الأحد 15 فبراير 2009 - 17:36

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت الدرب
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 159
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 11/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الخميس 12 مارس 2009 - 12:46

اخ جابر,اول مرة اقرا لك.وجدت الكلام جميلا

االست الوالدة تحفة.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الإثنين 24 مايو 2010 - 15:15

يومياتك عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل وتجنننننننننننننننننننننننننننننننن وياريت كل يوم منكدة حاجات جميلم بتضحك
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الثلاثاء 25 مايو 2010 - 21:16

متزعلش يا جبورتي مامتك اكيد مش قصدها تقولك كده اكيد قلبها طيب زى ابنها وحاول تتكلم معها مرة تانيه بس يا ريت تكون في ساعه صفا لما تكون الغزاله رايقه وهي اكيد هتوافق بس اوعي تنسي تعزمني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   السبت 19 يونيو 2010 - 19:30

ههههههههههههههههههههههههههههه مش قصداه ايه يابت دى قالت الحقيقه المره لجبورتى



هههههههههههههههههههههههههههههههه فرحانه فيك خليك كده عانز
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   السبت 7 أغسطس 2010 - 0:49

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه0000000000000
ولا تزعل نفسك يا هشة بس تعالى عندنا المنصورة وانا اجيبلك ميييييييييت واحدة وانت عارف بقى بنات المنصورة مش هقولك طبعا هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   السبت 7 أغسطس 2010 - 14:41

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههضحكتنى ياهشششششششششششششششششوم والله امك دى


زى العسسسسسسسسسسسسسل بس دى مستقليه بيك اوى ياهششششششومى بس الا بتعملو دة من


حبها ليك ياهشششششششوم ربنا يخيلهالك يارب هيا وكلبوظى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RERE2010
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1129
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : درااسه
تاريخ التسجيل : 20/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الغردقه
حكمه أعمل بها: البحر

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الأحد 15 أغسطس 2010 - 4:02

ههههههههههههههههههههههههههه ياواد يا مدهول علي عينك عاوز تتجوز هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
موجه
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 987
العمر : 29
البلد : أرض الله واسعة
العمل/الترفيه : حاطه ايدى على خدى ومستنيه الفرج
تاريخ التسجيل : 10/06/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: احلى مدينة
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   السبت 21 أغسطس 2010 - 13:35

ههههههههههههههههههههههههه

يالهوى منك ياهشام تجنن يخرب عقلك

اما انت هتموت على الجواز كده مستنى ايه

عندك الوز كتير فى امريكا يالا بسرعه اختار ونقى قبل ماتعنس

الحق نفسك واوعى تسمع كلام رامى

والست ام هشام الله يعينها بقى

يبقى كلبظ بقى ياخد خيريه بنت ام احمد او حتى سعاد مش هتفرق كتير

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اهى تنفع الست الوالده وخلاص وباين على كلبظ انه طيب مش هيدق وهيوافق

يالا الف مبروك حد يسمعنى زغروطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الخميس 30 سبتمبر 2010 - 22:16

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هموت من الضحك يا هشاااااااااام والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toma
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1457
العمر : 27
البلد : ف بيتنا عايزين حاجه
العمل/الترفيه : اخر سنه يالله محدش بياخد منها حاجه
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الأحد 21 نوفمبر 2010 - 8:58

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الله يرحمك يا رجوله Laughing Laughing Laughing تسلم ايدك يا خوياااااا bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هشام العراقى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3611
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 08/11/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الخميس 9 ديسمبر 2010 - 18:31

شكرا على موضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad girl
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6819
العمر : 27
البلد : mansoura
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصداقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي   الثلاثاء 19 يوليو 2011 - 13:29


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله جبووووووور موتني من الضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات حلبنتيشي(الحلقه3)عاوز اتجوز يامامتي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: قسم خاص :: الشعر الحلبنتيشي لأخونا الغالي جابر-
انتقل الى: