منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 19:10



محمد المغربي نومنيه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


مهو يا مغربي لو كنت شربت الخمرا يوم الدي جي زي صاحبك


مهو يا محمد لو كنت بتعرف تدلع النونه وتهشتك النونه زي صاحبك


مهو يا محمد لو كنت مش بتصلي وانت عارف الصلاه في الاكادمي من الكبائر


مهو يا محمد لو كنت شفتلك بنت او حتي اتنين وقعدت ترسم عليهم زي صاحبك


مهو يا محمد لو مكنتش اتكلمت علي اداره الاكادميه وغلطت في المقام العالي زي صاحبك


مهو يا محمد لو كنت بتعمل منظر وتستغل وسامتك وتهرج تهريج مش محترم زي صاحبك


مهو يا محمد لوكنت بتعرف تعوج لسانك وتتكلم انجليزي وتعمل نفسك مش مصري زي صاحبك


مهو يا محمد لو مكنتش ابن بلد ومجدع وبعدت عن احضان الحبايب زي صاحبك


كنت مش حتبقي نومنيه


بس تصدق علشان الحاجات الي


انا قلتها دي كلها انت معملتهاش


احنا حبناك


ومكرهنكشي زي صاحبك


سواء كملت او مكملتش


انت اديت للناس دي درس


ان الفن مش هو الي بيمارسوه في ستار اكادمي


الفن رساله وقيم واخلاق وتعاطي مع الغير


بما يسمح ليه التربيه الشرقيه والعادات والتقاليد


انت مثال لكل شاب محترم


وحتفضل امل لكل بنت محترمه بتشوف فيك فتي احلامها


واقسم بالله سواء رجعت او مرجعتش مش فارقه معايا


البرنس المغربي في قلب كل مصري وعربي محترم


وحسبي الله ونعم الوكيل

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 19:27

وبرضو هيرجع ليه جمهور كبير بيحبو

مش هيخدلوه ابدا

علي ستااااااااااااار مهما صار

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 19:34

محمد ياجباااااااااااار شرفتنا في ستااااااااااار ..


ماهو ياكوكي لما نفهم اللعبه حنلاقي انهم حاطينه مع المغرب العربي عشان طاهره ليها جمهور كبير بردو .. حيصوتو عشان متخرجش لان طاهره لو مرجعتش بلجمهور يبقي العيال حيستندلو معاها وده العادي بتاعهم علي حق ربنا ريان هو الي يمشي .. ولو مغربي مشي يبقي يارولا انتي خسرتي الجمهور المصري بجد .. وصح انا شفت فيك يامغربي الانسان المحترم الصالح ويارب ينصرك جوه وبره ياحبيب المصريين .. علي فكره كمان


طاهره كانت من احسن الناس والله العظيم الي غنت في البريم انا قلت كده من ساعة البريم انها كانت احسنهم والله بجد وصوتها احسن من اسما الي سيبنها الففففف مره ان شاء الله ترجع هي ومغربي يارب .. وياجابر الي انت قلته كله انا معاك في مهما حد دخل واعترض والا قال اي حاجه الي انت قلته الحق والصصصح محمد محترم عشان كده مش عاجبهم

_________________


يابن ادم لاتدبر الامر فإن اولىَ التدبير هلكىَ سلم الامر إلينا فنحن اولىَ بِك مِنك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 19:56



حسبي الله ونعمة الوكيل


معلشي بقا دول بمشو على خطة وستايل معين


والى يجي على هواهم يرفعوه والى مش عيزينو ينزلوه


خلويص

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دعاء الكروان
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 852
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 26/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 20:03

كلامك هو الحقيقه المره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جهاد المصريه
عضو مميز
عضو مميز


انثى
عدد الرسائل : 218
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 01/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 20:37

عندكم حق ياشباب ف كل اللى انتوا قولتوه المهم مش النومنيه المهم ان احنا كلنا عارفين الكلام اللى جابر وبسبوسه قالوه وده درس يعلمنا المهم دلوقتى ان احنا كلنا نصوت لمحمد على حبيب المصرين ومثال لشب المصرى ف كل العالم الحزن حاليا مش هيرجعه الحزن لقدر الله لو خرج وقتها نحزن بجد احنا لسه ادمنا الفرصه ان احنا نرجعه احن نصوت ونعمل اللى علينا ياخسارتك يا اكاديميه من بعد مغرررررررررررررررررررررربى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7nen
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 15
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 20:50

إنشاء الله حيرجع محمد مغربى بجمهوره الكبير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الثلاثاء 6 أبريل 2010 - 21:39

يا جماعه افهموووووني

الفكره مش في مساله التصويت

انا ارجو تسمعوني بكل هدؤؤؤؤؤؤ

الي حصل للمغربي ده ظلم ولا مش مظلم

لو قلنا انه ظلم

يبقي الافضل ان محمد المغربي يخرج من ستار

بكرامممممممممممته وهو مرفوع الراس

ويدي الاكادمي درس

انامش انا محمد المغربي المصري الاصيل ابن العرب الي يتعمل فيا كده

عاوزين تلعبوها من تحت الطاربيزه لصالح حد معين

بعيد عني وعن اسمي

محمد المغربي خلاص استار

وقدامه المستقبل مفروش بالوررود

كفايه انه حديث الناس من المحيط للخليج

اول شاب عربي تجتمع عليه اراء العرب كلهم انه

مثال للشاب الملتزم اخلاقيا وفنيا وادبيا

محمد علي واقسم بالله مهو محتاج لقب من الاكادمي دي

محمد علي ميشرفوش انه يبقي خريج اكادميه النفاق

خلي اللقب ده لحد تاني شكلهم

محمد علي مننا واحنا منه

شبهنا واحنا شبهه

انا اكاد ان اجزم انه غير مفهوم ناس كتير في ستار اكادمي

وان ستار فيه ناس محترمه بتحترم نفسها وفنها

بس يا خساره والله خساره فيهم محمد علي

فعلا صدق المثل الي بيقول

نهيتك ما انتهيت والطبع فيك غالب وديل الكللللللللللب لن يتعدل ولو علقت فيه قالب

خلي اللقب ده يامحمد ليهم مش محتجينه

بعد المامره دي اثبتت مدام غولا واعضاء الهشك بيشك المدرسيين

انهم فعلا عربيه كارو

وطبعا عارفين مين الي بيجرها

شرفت بلدك يا محمد وياريتك ترجع

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الأربعاء 7 أبريل 2010 - 21:11


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





جرام والله الي بيحصل ده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الخميس 8 أبريل 2010 - 15:47

مسلسل الظلمك شغال من مدام غولا علشان المصريين احسن من اي حد جوه الاكاديمي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
loo0l
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 48
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 16/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الخميس 8 أبريل 2010 - 17:29

انا مش حقدر أقول عير حسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الخميس 8 أبريل 2010 - 23:27

الاكاديمي خسرانة لو في تفكرها ان تخرج المصريين من الاكاديمي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الجمعة 9 أبريل 2010 - 10:49

كسفوووو التصويت يا جمااااااعه

ارجوووووووكم

لو المغربي خرج يبقي بح مافيش ستار

الاخ المصري التاني ده

انا معرفوش ومحبتوش

ارجوكم صوتوووو للمغربي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الجمعة 9 أبريل 2010 - 17:03

محمد احنا معاك للاخر غصب مدام خنفسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نور الله
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 35
العمر : 41
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 07/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   السبت 10 أبريل 2010 - 1:26

حسبنا الله ونعمى الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamada frouk
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 12
العمر : 44
تاريخ التسجيل : 25/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   السبت 10 أبريل 2010 - 5:43

هودة الكلام يسلم فومك ياجلبر وكل الباقى والله العظيم انت عبرت عن كل الذى اريد ان اقوله حسب الله ونعم الوكيل فى ميشيل جبر المتخلف ومارى منافقه الخلجيين وفواد الطلع مبيفهمش وابنه للاسف كنا بنحبه حسبى الله فيهم كلهم وفى كل مصرى مصوتش لمحمد مغربى 80 مليون والنسبه لمحمد تطلع 37 فى المائه لان كل واحد بيعتمد على التانى لكن ربنا معاك يامغربى وان شاء الله ربنا هيكرمك وهنفضل نشجعك ونحبك لانك احس استار فى قلوب كل مصرى وعربى شريف وحسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RERE2010
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1129
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : درااسه
تاريخ التسجيل : 20/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الغردقه
حكمه أعمل بها: البحر

مُساهمةموضوع: رد: حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه   الأحد 11 أبريل 2010 - 15:21

ياااااااا جماعه لو كان المغربي قليل الادب مكنش خلوه نومنيه عشان كدا هما خرجو عشان هو مؤدب واحسن ولد ف الاكادمي وحتي لو خرج ليه جمهور مصر نفتخر بيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا اكادميه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: ستار أكاديمي 8 ,البرايمات,الايفالات, النومنيه,كامله-
انتقل الى: