منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 4:08

سلام عليكم ياد انت وهي

عاوز االنهارده اعرفكم علي شخصيه جديده

واحد صحبي وربنا ما في اي تشابه بيني وبيه الا انه مخه مهوي زيي بالظبط

تعالو بينا اوصفلكم صاحبي محمود الشهير

بحوكشه عباره عن جدارطول بعرض برتفاع بتضاريس الي يشوفه يحسبه هرقل

لاكن الي يعرفه يقول هي ناقصه قطط يا فار المهم الموعد ليله الوقفه بتاعه العيد الصغير الي هو عيد الفطر

الي فات المكان عنده في البيت الي بسميه السرايا الصفره او مستشفي المجانين


وده علشان كل ماادخل القيهم سكتين واول مايشفوني يضحكم من غير سبب ولما اقلهم الضحك من غير سبب

قله ادب القيهم بيقلو ادبهم اكتر ويضحكو مهي امه ام محمود الي امي كانت عاوزه تجوزني بنتها الهبله

اللي كنت بقولكم عليها في الحلقه الي فاتت المهم لقيت اخو محمود في الحجره وقلبناها

علي بعضها بقولهم في ايه قالولي فار في الاوضه قولتلهم طيب وانا مالي

انتم بعتلي ليه قال محمود بصو يا جماعه الموضوع مش هزار انا حعد 321 الي بيخاف من الفران يطلع يقف علي

الكنبه قولتله كويس عد ياريس واستعديت علي شان اطلع علي الكنبه وشوفهم حيموتو الفار ازاي

حكم انا وربنا لو شفت فار ميت في الحاره راح الف من الحاره التانيه حتي لو هو ميت مش

يمكن نايم وبيستعبط المهم عد حوكشه 321 وحصل الي مكنتش متوقعه ابدااااااااااااااا....

لقتنا احنا التلاته فوق الكنبه وراح اخو حكشه مدي للواد حكشه قلم علي قفاه طرررررررررررااااااااخ

وقاله هو ده بقي الي حيقتل الفار؟ قلتلهم لحظه بس!!!

ده الي هو انا!

قالولي في نفس واحد اه قلتلهم كتك اوه منك ليه جبتم الثقه دي منين يا موكوس

منك ليه حد قالكم اني قتال قوتلهه احنا بنتحاور في

المشكله نلاقي اايه!!!!!! فار 2 3 4 اربع فران من حجم القطط

بيجرو ورا بعض في الاوضه وربنا فقعت صوت ولا الست تفيده المعدته الي بتصوت في المياتم وجسمي ارتعش وبقيت مش

قادر انطق ولا كلمه وجاتلي حاله بعيد عنكم لقيت شعر رجلي وراسي بيقفو من الرعب

الفران كانو بيعملو اصوات بنت ستين في سبعين وربنا كان يوم اسود ابص جنبي الاقي حوكشه

بنطلونه متغرق ميا واخوه جاتله حاله هستريه ويقول الفااااااااااااااار دخل جوا بنطلوني

انا سمعت الكلمه دي وربنا نطيت نطه حوالي 5 متر من باب الحجره لباب الشقه وجري علي السلالم وعلي

راي المثل قليل البخت يعضه الكلب في المولد وانا بجري علي السلالم الاقي فار مقابلني نازل جنبي

حسيت يا جماعه ان الدنيا اتقلبت بقدره قادر لفران جريت في الشارع

زي الاهبل والناس

بتقول ماله الواد ده قبلني كلبظ اخويا وكان واقف علي الناصيه مع اصحابه

و بيقولي ايه في ايه قلتله فاررررررررررررررررر لقيته طلع يجري قدامي

مبقتش شايف منه سد الشارع علي الله يهده هو كمان ودخلنا

باب الشقه وقفلناها ومش قادريين نتنفس بيقولي هو فين الفار؟؟

قلتله عند حوكشه وشو احمر واصفر وشخط في وقال ولما هو عند الزفت ده بتجري في الشارع ليه وتجريني معاك قلتله ليه هو انا

شديتك من ديلك يابغل انت منت الي خفت وجريت قالي خفت مين يابني انا كنت رايح اجيب عصايه علشان اقتل الفار

هههههههههههههههههههههههههههههههوربنا كان خايف ووشه زي

اللمونه المشكله الي كانت مضيقاه حيقول لصحابه الي كانو فكرينه فتوه الحته ايه ههههههههههههههه


عدل سابقا من قبل gaber1 في الإثنين 21 يونيو 2010 - 14:11 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 5:25

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الله يهدك حامووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 6:54

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منك لله يمين بالله انت مصيبه
ولالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
ارحمني الله ينتقم منك
كفااااااااااااااااااااااااااااااايه انا قلبي هيقف من كلامك كل يووووووووووووووووم
امووووووووووووووووه
بموت فيك ياعبكرينو وفاخوك كعبول من غيرك الكل مشغوووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 13:47

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

علي رأي ببسبوووووووووسه ربنا يهدك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 13:59

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله حرام اللى بتعملو فينا دة انت كارثة قومية وخطر على القلوب يخرب عقلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 20:50

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
واحنا صغيرين كانوا بيخوفونا باوضة الفران ... الواضح انك كنت فيها هههههههههههه لا ومش اي فران كمان لا دوول الحجم العائلي .. شكلهم متربين في الاوضة وصحابك هما الي اقتحموا عليهم حياتهم هههههههههههههههههههههههههههه شكلكم يهلك من الضحك والله وانتم فووق الكنبة بتتنططوا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا لو من ام حوكشة كنت حبستكوا فيها شوية هههههههههههههههههههههههههههههههههه Razz Razz Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 20:59

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يخليك ديما ضاحك يا جابر ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا بفكر اعمل مزرعة فيران وكل قسم فيه نوع حسب الحجم والفصيلة يا ريت تشاركني هنربح دهب ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LovelycaT
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 16:07

جابر انت متاكد ان الفار كان ببنطلون صاحبك مش بنطلونك انت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Rolling Eyes Rolling Eyes

لانو من الواضح Question

وبعدين انا بيتهيالى ان الفيران كانت تتنطط لانها خايفة من مناظركوا وكانت تحاول الهرب


لانو جالها انهيار عصبى من اشكالكوا


عيب عليكوا ظلمتوا الفيران جتك وكسة جابر
afro lol!

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sanouer
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 151
العمر : 34
البلد : الدوحه قطر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأربعاء 26 نوفمبر 2008 - 16:56

Razz موووووووواه جبوور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الجمعة 5 ديسمبر 2008 - 22:52

احم احم احم

بعد السلام

قال يعني لما قلت رجالة ايه دي لي قوية زعل وعمل فيها بطل دلوقتي جاي بتعترف انك خايف من فأر وهربان انت

وصحابك ممم جابر صحابك رجالة قوية برضو هههههههههه ماظنش

والنعمة يا جابر لو شفتك كنت صورتك وحطيت لفيديو فنشرة جوستن ههههههه خسارة

تقبل مروري يا قوي
.
.
.
شهــ مع محبتي رزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الإثنين 22 ديسمبر 2008 - 4:34

هههههههههههههه ياخيبتك القوية من عند امنا البدوية

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 26
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الأربعاء 19 مايو 2010 - 9:49

هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هشام بجد حلوة اوى زى العسل يخربيت دمك العسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الإثنين 24 مايو 2010 - 14:36

شكرااااااااااااااااااااااااااااااا كتير عنجد كلهم بيضحكو سلمت يداك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه الورد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1701
العمر : 28
البلد : ام الدنيا
تاريخ التسجيل : 10/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الجمعة 9 يوليو 2010 - 22:19

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طبعا وكالعاده هموت من الضحك بس الصراحه مش عارفه امتى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت على طول كده حرام عليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
وحشتينا جدآ
أدراه المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبد المنعم حسن
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3634
العمر : 68
البلد : القاهرة ـ مصر
العمل/الترفيه : متأمل لملكوت الرحمن
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: قاهرة المعز ـ أم الدنيا
حكمه أعمل بها: كن جميلاً .. ترى الوجود جميلا .....

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الخميس 15 يوليو 2010 - 23:43

أنا مش فاهم انت كنت بتجرى من مين ..
ده وصف حوكشة هو اللى يخلى الواحد يختار الفيران أحسن
خفة دم مش ممكن كما عهدتك جبور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الجمعة 6 أغسطس 2010 - 4:49

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا مان على فكرة انت هتفتح مستشفى على حسابك لمرضى القلب اللى هما احنا يعنى ربنا يهدك يا بعيد صحيت الحاجة والحاج من عز نومهم مقدرتش امسك نفسى وفقعت ضحكة جامدة الله يقطعك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه مش قادرة منك لله هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران   الخميس 30 سبتمبر 2010 - 22:11

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


فر بحجم القطه حلوه ده يا جبووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات حلبنتيشي(الحلقه4)صحبي حوكشه وبيت الفران
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: قسم خاص :: الشعر الحلبنتيشي لأخونا الغالي جابر-
انتقل الى: