منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 3:43

هلاهلاهلا وغلاغلاغلا وحلاحلاحلا وسلاسلاسلا بسسسسسسسسسس خلاص ها مادهيه تكونو كويسسن جاهزين للحكايه بتاعه اليوم يلا نعمل الطقوس الاول قفلو الببان والبسو كمامه علشان

صوت الضحك والهقهقه ميطلعش لبره وتجبولنا الكلام حكم انا كفايه علي التلبيخ الي بخده من ام جابر كل شويه يلا نبدا يلالالالالالالالالالالالالا


السنه الي فاتت لقيتهم عملين رحله لمدينه الغردقه والعيال اصحابي حطين اسمي فيهافقلت ايه ده هو انا ماليش راي ولا ايه هو انا رجل كنبه- صنديل -بنطلون بجامه من غير دكه- وربنا

لوريهم هو ايه ده ياختي المهم رنيت علي واحد صحبي من الي طلعين للرحله رنه راح فاتح علي ابن الذينه قلت يخبر اسود ادي 3 جنيه طارو ربنا يخده قلتله انت يا حمار من غير بردعه

فتحت ليه؟ قالي اسف يا بردعتي كنت بحسبك الجو المهم مرضتش ارد لدخل في الدقيقه التانيه وروحت مكلمه من تلفون عمومي وقلتله ايه موضوع الرحله الي حطين اسمي فيها دي هو انا

ماليش راي؟ قالي ولا!!! انا حجلبك من الاخر احنا حندفعلك فلوس الرحله. ها طالع ولا لا قلتله امووووووووووووووووه عسل بحبك يا فهمني اوك كده قشطه المهم جات ميعاد الرحله

محضرت كل حاجه المايوه الفسفوري ابو خطين والصندل والبجامه وشويه حاجات روشه لزوم المعسكر وكله تمام التماااااااااااام ورحنا علي الميعاد ومحدش اتخلف والحمد لله واهم حاجه

الصحبه الي معايا الحمد لله ولا واحد فيهم طايقه ولا بينزلي من زور ليه بقه كل واحد فيهم عامل نفسه دون جوان وحبيب وهاتك يا جل وسبسبه ولبس محزق وممزق وكده .يعني زي متقول

عيال مروشنه اخر حاجه بس ربك والحق بيحبوني موتتتتتت وانا مبكرهمش بس بضايق من تصرفاتهم لاكن ولاد حتتي ومتربين سوا وعلي راي المثل الي تعرفه احسن من الي متعرفوش

المهم وصلنا للغردقه بعد رحله شاقه جدا تجيب البواسير من كتر الزقه في الكرسي نزلنا وروحنا مكان ما حنسكن في بيت شباب الغردقه كلنا وجبه خفيفه ولبسنا هدوم البحر وروحنا وكان يوم

موز موز موز ورجعنا واحنا مهدودين ومتكسريين لقتهم بعد ما اخدو دش بيلبسو علشان يخرجو قلتلهم. لا انا برائه مش حروح معاكم تعبان ولازم انام شويه وفعلا اسريت علي موقفي ونمت

وهما خرجو وبعد شويه الاقي ايه!!! هيصه وزمبليطه وطبل وزغاريط. وشد انتباهي وخلاني حتجنن انهم بيقولو ارقصي يا عزيزه!!! ارقصي يا عزيز! قلت يا نهار اسود العيال جايبين

صيده بره ولا ايه ايه النظام انا ماليش في الكلام ده وربنا اخلهلم ضلمه النهارده .فقعد انادي علي العيال واحد واحد ان حد يعبرني ابدابقيت خايف اخرج الاقي منظر مش ولا بد المهم اصريت

اني الم هدومي وامشي وحفتح الباب ووشي في الارض ولو حد مسك في وربنا لنوله بوكس في عينه احنا متفقين حريم لالالالالالالالالالالالالالالا... الصوت علي بره. وارقصي يا عزيزه

بقت علي كل لسان والصقف شغال وعزيزه شكلها مولعاها بره. الله يكون في عونها حيفترسوها ولاد الذينه! المهم خد اول خطوه وفتحت الباب واذ ---ان ان ان ن ن ن ن ن لقيت

الموكوسيين جيبين كاستر بالجلي. وبيهز فيه ويقوله ارقصي يا عزيز!هاتاااااااري الطبق ده اسمه عزيزه في الغردقه.. ههههههههههههههههههههههههههه المشكله انهم اول ماشفوني شايل

الشنطه جالهم زهوووووووول وقالولي ايه علي فين. ربكم والحق بقيت في وسط هدومي لو قلتلهم الحكايه حبقي ذبيحه ومسخره اليوم. والكل حيتريق علي. قلتلهم اصل الشمس ضاربه في

الاوضه ومش عارف انام منها,, واحد ابن نبيهه قالي شمس ايه يا بقف انت. الاوضه قبلي وبعدين احنا بالليل ايه عرفك ان الشمس ضاربه في السرير يا مضروب في نافوخك روح ياغم

رجع الشنطه ما فيش نقل من الغرف. خلاص كل واحد خد سريره .وبعدين احنا جبنالك عزيزه تكلها!! قلتلهم احترمو نفسكم لا عزيزه ولا فتحيه انا

متوضي .ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والعيال فعلا قطعو عزيزه وكلوها في ثواني وانا وربنا مكلت منها ولا فتفوته هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 7:59

خد بالك من الشمس لحسن مخك خلاااااااااااااااااص

وبطل تتصل بحد ميعرفش رقمك

اصل صاحبك لو شاف رقمك متسجل ماكنش هيفتكره الجووووووووو
ههههههههههه
مستنيك فالشااااااااات


عدل سابقا من قبل AbuSAiF211 في الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 20:04 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 14:39

ههههههههههههههههههههه جابر انت كارثة ربنا يهدك يامفترى ارحمنى والله قلبى تعب منك ومن كتر مابتضحكنى اةةةةةةةةةةةةةة ياقلبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LovelycaT
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 14:44

ممممممممممممممممممممممم

مش بطال

يجى منك
[b] afro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 24 نوفمبر 2008 - 15:07

يعني من الآخر عايز اقولك ان الفرخه الجعانه بتحلم بسوق القمح

ههههههههههههههههههههههههههه

وطلعت جيلي

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 35
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الثلاثاء 25 نوفمبر 2008 - 17:50

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عيال ضاربة كلكم .. بيغنوا للجيلي ايه الخيبة الي انتو فيها دي ههههههههههههههههههههههه فاكرتني باعلان ميلودي بتاع عزيزة عزيزة ... عزيزة تبقى خالتك طرااااااااااااااخ ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عشان تحرم نيتك السودة والافلام والخيال الواسع بتاعك كنت افتح بص قبل ما تتعب نفسك وتلم حاجتك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الثلاثاء 25 نوفمبر 2008 - 22:15

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا عيني عليك بت جعان فين الفهلوة يا جبوووووووووووووووووووووووووووور هههههههههههههههههه

بس من دلقوتي كل ما هسمع حد ينده علي عزيزة هفتكرك ههههههههههههههههههههههههههههه

والله انت حكايتك حكاية ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sanouer
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 151
العمر : 35
البلد : الدوحه قطر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الأربعاء 26 نوفمبر 2008 - 17:09

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh دي حلوة اوي موووووووواه جبوري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 184
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 20/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الأربعاء 26 نوفمبر 2008 - 20:46

كتك وكسه لو انا كنت هناك كنت خرجت اسقف واقول ارقصي يا عزيزه حد يطوووووووووول ولو ملقتهاش من اللي في بالي كنت رجعت اتخمدت
وبعدين تعالى هنا ياااااااااض
منين الشرف اللي نازل عليك ده قال يعني موش مقطوع السمكه وديل اللي جنبها يا واااااااااااااااد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   السبت 6 ديسمبر 2008 - 1:45

ههههههههههههههههه اكيد مالكش عين تاكل منها

ههههههههههههه قال يعني عاقل ومالوش فعزيزة ههههههههههههههه

يسلموا اديك جابر يا عاقل يا للي مافي منو 2 في 4 بس ههههههههههه

تقبل مروري
.
.
.
شهــ مع محبتي ــرزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 22 ديسمبر 2008 - 4:44

ههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههه يخرب بيت عقلك شو نيتك سوء

ههههههههههههههههههه تعيش وتاكل غيرها

بس تعرف نفسي اشوفها عزيزة خانم

هههههههههههههههههههه بجد عسول يابن الايه

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   السبت 7 أغسطس 2010 - 14:56

هههههههههههههههههههههههههههههههههه ضحكتنى ياهشوم بس صاحبك


دول كويسين والله ونعمة الصداقة ياهشوم تصدق لما حد ينادى باسم


عزيزة حفتكرك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الأحد 8 أغسطس 2010 - 3:18

هههههههههههههههههههههه عسل يا جبورتى والله بس العيال اصحابك دووووووول ضاربين اخر حاجة يا عينى بيغنوا للجلى هههههههههههههه
--------------------------
مرسى جبورتى ع الاهتمام بمرورى وانت كلماتك سواء هزار ولا جد بتجذب اى حد ليها بجد انت رائع وكل عام وانت بالف خييييييييييير ومستنيين جديدك يا مااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الجمعة 1 أكتوبر 2010 - 21:39

ههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه


يخربيت عقلك يا جبوووووره فعلا عزيزة عامله عمايلها معااااااااك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rania
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10159
العمر : 29
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 02/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الخميس 18 نوفمبر 2010 - 17:10

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يخرب عقلك هشووووم هموت من الضحك

عسل والله هشوووووم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toma
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1457
العمر : 28
البلد : ف بيتنا عايزين حاجه
العمل/الترفيه : اخر سنه يالله محدش بياخد منها حاجه
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الجمعة 19 نوفمبر 2010 - 0:24

هههههههههههههههههههههههه انت خرعتنى فى الاول بس جامده موووووووووووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الثلاثاء 23 نوفمبر 2010 - 3:02

ارقصى يا عزيزة

مش عاجبك عزيزة

اتوكس فقرى

هههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sara2013
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2627
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 09/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 3:16

حلووووووووووووووووووووووووووة اوووووووووووووووى يا هشام

تسلم ايداك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هشام العراقى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3611
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 08/11/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الأربعاء 24 نوفمبر 2010 - 8:47

ميرسى على توبيك جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad girl
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6819
العمر : 27
البلد : mansoura
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصداقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه   الإثنين 18 يوليو 2011 - 15:15

ههههههههههههههههههههه جابر انت كارثة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات حلبنتيشي(الحلقه 5) ارقصي يا عزيزه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: قسم خاص :: الشعر الحلبنتيشي لأخونا الغالي جابر-
انتقل الى: