منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 15:53

صباح اللبن الحليب ومساء الفول الي بزيت حار وطحينه


طبعا انا قلت قبل اني خريج تربيه رياضيه بس الي متعرفهوش اني بجد كنت طالب مميز جدا

والحمد لله كان تقديري العام جيد جدا بس تميزي مكنش في الدراسه بس لالالا

كان في مجالات كتيره

كنت في جماعه ابولو للشعر العربي في الجامعه

وقائد عشاير الجامعه للجواله ومسؤل عن القسم الترفيهي في الجامعه

وحجات كتييير جدا يعني كنت واد زي متقولو كده مبهمدش ولا بتعب المهم حاجه واحده بس كانت نقصاني الا وهي

اني مبعرفش اسبل اي ابصبص او اعاكس البنات ماليش في الفلم ده نهائي

مش علشان اقولكم بقه عيب والبنات دول ميصحش وحرام والكلام ده لالالالالالالالالالالا انا كانت نظرتي حاجه تانيه خالص

كنت بهزر واضحك ومفرقش بين بنت وولد في هزاري وطبعا انتم عارفين اني اهزر اه ..اغلط بكلام مش كويس لالالا

وبرضه مش علشان تقولو دا واد مؤدب لا والله دا طبعي وعلي راي المثل

::::من الممكن ان تخدع الناس بعض الوقت...ولكن لا يمكن ان تخدعهم كل الوقت:::: صح الكلام كده ولالا ؟

حلو الكلام انا طول عمري بقول ربنا حباني بحجات كتيره والحمد لله وحرمني من حاجات كتيره

وبرضه الحمد لله من الحاجات الي ربنا حباني بيها خفه الدم علي ما اعتقد وطول فارع علشان ابص علي الناس من فوق ههههههه

وطيبه والله العظيم والي يعرفني كويس جدا يحبني جدا والي ميعرفنيش يمكن ميحبنيش بس اعتقد انه ميكرهنيش

ممكن يتجنبني لو هو جاد جدا وملوش في الهزار والضحك

بس يا جماعه ممكن البنات تشوف الشخص والتركيبه دي بشقين الاول

ممكن بنات تقول دا شاعر

ومؤكد رومانسي جدا وطيوب

تعالو نعيش معاه قصه حب.... وفي بنات تقول لا دا مش عاطفي خالص واحنا بتموت في الرومانسيه وده شكل اهله عمره ما قال بحبك لبنت قبل كده؟

بجد صح عمري ما قلت الكلمه دي ابدا بس ايه هي الرومانسيه ؟

هل هي حب الولد للبنت والعكس ولا اني اكون عايش الحاله ورومانسي بس مفيش واحده حاسيت انها ممكن تملك قلب الواد الزفت جابر

مش والله معدوم الحب والاحساس لا بس لازم يكون في صدق شويه يا جماعه في الاحاسيس وعلي بلاطه انا اامن بالحب بالمعشره

مش الحب من اول نظره ده!

معلش استحملو غباوتي شويه وحتي يحدث هذا الشئ فانا خارج الخدمه. لحين اشعار اخر..

انا عارف اني هببت الدنيا دلوقت وعكيت بس زي مانتم متعودين مني اكون صادق فدي لحظه صدق ...اضحكم شويه ههههههه Surprised

انا كل الي كنت اعرفهم ايام الجامعه معظمهم بنات والي كان يشوف كده يقول ايه الواد روميو ده.

يخبر اسود كل دوول بنات ملمومه عليه دا لازم بيسبل وراسم الدور.

والي يقولي الي اعطاك

يعطينا والي يقول ايه ياعم ديك البرار ده.

وكلام من ده..... بس اي شاب كان يقف ويسمع كلامي يلقيه كالعاده هزار او نقض لحاله غلط في مجتماعنا

وبسردها بصوره هزليه كومديه... يعني لا تسبيل ولا غيره

في مره كان في امسيه شعريه والمفروض ان كل كليه يطلع منها طالب يمثلها وطلعت انا

وكنت بقول شعر عن الزحمه والرشوه وازمه السكان ومواضيع من دي بصوره شعريه هزليه ولاقي واحده مسبلالي عنيها cat وبتبتسملي Laughing

المفروض ان القصيده مضحكه الكل واقع علي الارض من الكلام وهي بتتنهد و ابتسامه علي وشها

ونظرات وحاجات من الي تخلي الواحد ينسي هو كان بيقول ايه

حاولت مبصلهاش علشان متلغبطش وعقلي بيقولي هي جاتلي منين داهيه دي بقه انا ناقص خليك مركز

وما فيش اي رده فعل بتعمله اكني في دنيا وخي في دنيا تانيه خلصت ونزلت لقتها كتبالي ورقه فيها كلمه( من انت)

افتكرت علي طول فلم خلي بالك من زوزو الله الله في ايه .

كتبتلها الرد كالاتي انا عفركوش حارس مصباح علاء الدين امرك مطاع يا سيد الانطاع ههههههههههههههه

وبعتها مع اغلس واحد كان موجود رمهالها ومشي.. المهم......

خرجت من هنا ولقيت الي بيبسبس بصيت لقتها بتقولي انت اسمك علاء الدين قولت البت دي هابله ولا ايه؟؟؟؟؟

قالتلي انا اسمي----وحابه جدا اتعرف عليك قلتلها هلاهلاهلا قالت ممكن نبقي اصدقاء لحد منشوف حنبقي ايه بعد كده قلتلها بصي يا ---

اولا انا مبعترفش بصداقه الولد والبنت ابداااااا انا بتعامل مع البنات الي هنا كاخواتي والي بيتعامل مع اخته متهيئلي مينفعش يكون حاجه تانيه

بعد مرور الوقت ولسه حتتكلم قلتلها بصي بجد مش قاصد احرجك ولا احسسك انك عملتي حاجه غلط

ومقدر جدا ان بنت هي الي تبدا تقول كلام من ده لولد بس والله ما اقصد جربيني ولو عرفتيني كويس حتفتخري جدا انك تكوني اختي

اكتر ما انك تكوني حاجه تانيه مش مضمونه

وفعلا يا جماعه كانت وما زالت من اعز اخواتي وفي اتصال دائم بنا وجوزها من اعز اصدقائي

وكده بدل مكسب اخت واحده كسبت اخت واخ لي ههههههههههه

انا عارف ان في ناس دلوقتي بتقول الله يخيبك احنا جايين نضحك احنا مالنه ومال الموضوع ده والي حيقول دا واد قفل ومالوش في الرومانسيه

والي حيقول دا معقد

والي والي والي.............

عادتا انا اتربيت علي اني اكون صادق مع نفسي ومع الاخرين والي شايف كلامي ده غلط بقوله..

والله انا ده جابر الحلبنتيشي مجنون-بيحب الضحك والفرفشه-ممكن تلقيه جاد جدا في الخاص مع اي حد لو موضوع جاد-

ماليش في الهم والغم- ولا لي اني اكتب حاجه مش حببها

واعتز جدا بصدقتكم ياشباب واخوتكم يا بنات وربنا يديم المحبه بنا يااااااااارب-------------

ملحوظه-----

وربنا بكره حجبلكم حكايه تموتكم من الضحك واعوضكم الهبل الي انا قلته ده النهاردهههههههههههههههه

صباح البطيخ الي من غير بزر


عدل سابقا من قبل gaber1 في الجمعة 28 مايو 2010 - 16:42 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 35
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 18:44


اولا : نوع الخط ده جــــــــــامد وواضح اكتب بيه كل مرة .. بيس يا مــان ؟؟

ثالنيا : كلامك واضح انك كاتبه من قلبك واحساس الكاتب واصل للقراء Neutral .. بجد ربنا يوقفك يا جبووور

ثالثا : ما انت حلو اهه وبتعرف تتصرف .. ردك على ---- كان حلو جدا .. شخصيتك والله تحفة بجد ويمكن ده الي بيخلي البنات متمسكين بمعرفتك اياً كان نوع العلاقة الي عايزنها .. صداقة بقى او اخوة او حب او اي حااجة

رابعا : ان شاء الله قريبا تدخل الخدمة وتلاقي الي تحبها .. بس يارب ساعتها ماتعاملها زي اختك عشان هتبقى مصيبة ههههههههههههههههه

Very Happy خامسا : سلم على ---- وجوزها وان شاء الله ربنا يديم الصداقة بينكم وابقى خليها تختارلك عروسة على ذوقها


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 18:55

الحمد لله

أجازه النهارده من الضحك هههههههههههههههههههههه

بس هيا كده اليوميات مش علطول ضحك ... ممكن تكون قصه تنم عن مكنون جبور العسول

تحياتي ليك يا صاحبي

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 19:40

اية دة ياد ياجبورة يقطعك انا حزينة وكنت عاوزة اضحك شوية ماليش دعوة بقى
عاوزة اضحك هموتك لو شوفتك دلوقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 19:48

لا انت كدا هتودينا للمورستان انا قاعدة قدام الكمبيوتر في الجامعة والناس فاكرني اتجننت لو يوم غيبت عن هنا اعرفو انو الالمان ودوني للمورستاااااااااااااااااان ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


كلامك طالع باحساس وصل للقراء زي ما قالت نهال وممكن تنم عن مكنون زي ما قال رامي ومش ديما لازم نضحك اليوميات فيها ضحك عيا ط ههههههههههههههه فيها يالهوتي ويا ليلاه ووووووووو الخ

امال سموها يوميات ازاي ههههههههههههه مفيش حد بيضحك علي طول خش الجنة وانت هتضحك علي طووووووووووووول

اما عن قصتك بقي يا جووووووووووووووووور انت تحفة مميز ابو قلب حنون وبتهزر كتير فعشان كدا يمكن البنات بيحبوك ولا يمكن شكلك شكل مهند ههههههههههههه

بس شكلهم والله اعلم فاكرين انو كدا بساهل هيغيروك وتكون رومانسي بعد الجواز فتكون خلطة رومانسية علي فرفشة واو ولا الجنة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ويارب يخليلك صحابك ويكرمك ديما باصحاب القلوب الطيبة والطاهرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 19:51

اه نسيت الف مبروك علي نيو لوك حلو اوي يا اميييييييييييييييييييييييييروووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 20:58

صحيح مضحكتنيش بس خلتنى احترمك اكتر واكتر واحس انى ربنا دايما بيبعتلى الناس المحترمه الى بجد الواحد يتشرف بمعرفتهم وانت بجد اخويا وكبرت فى نظرى بس موش معنى كده انك تتكلم جد كده علطول مينفعنيش الكلام ده انا بكره عاوزة اضحك والا وحياة بسبوسه لدعى فى كل صلاه انك تتجوز بنت الست ام محمود مفهوم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
layali
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 57
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 27 نوفمبر 2008 - 22:50

ههههههههههههههههههه جبور الله يوفقك ببنت حلال الي تستاهلك يا لغالي بس دور جبوور الجدي والرايق لايقلك Wink Wink حلو التغيير بلذات لمى يكون من جبووور كلشي حلو منك يا اعسسسسل جبور بلمنطقه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sanouer
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 151
العمر : 35
البلد : الدوحه قطر
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الجمعة 28 نوفمبر 2008 - 8:01

تضرب جبور انت مصدق نفسك كسبت اخ واخت طيب خليك جنب امك اوكيه او خذ واحده من الهبلتين لي اقلت عليهم امك جاتك خيبه ولد فقري . Shocked Shocked Shocked
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
موووووووووووووووووووواه جبور لزم واحد يطلع مخالف للاراء بخ انا هو هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
LovelycaT
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الجمعة 28 نوفمبر 2008 - 23:45

جابر يانهار الوان

البت تقول لك نتعرف وانت تقول اخواتك هههههههههه

وبعدين لية حاطط صورتى كدا فضحتنى يخيبك راجل .... تشهر بيا وتحط صورة قطة وجع



جابر الكلام اللى من القلب بيوصل للقلب حطها ببالك دايما >>>> مدح
[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الأحد 30 نوفمبر 2008 - 8:33

جابر اولا حبيبي انا من اول اسلوبك وردك فالجاستن عالشباب والبنات

وانا تمسكت بيك كصديق واخ لاني اعرف كتير وليا اصحاب كتير ولو حكيت عن تجاربي فعلاقاتي بالشباب والبنات هتعرف اني اتعرفت بشخصيتك بسرعه عن طريق حاجات معينه سمعتها ولاحظتها فردودك

ثانيا اللي ياكدلك اني باحبك بجد فالله والله بدون معرف عنك الا اللي بينا فالنت بس

هو اني حلفتلك اني لازم ازورك لو نزلت اجازه مصر وهيكون من برنامج زياراتي للمنصوره اني اتصل بيك واتعرف بيك اكيد لان دا من اهتماماتي اني اكسب ناس حلوه وشخصيات محترمه كل مالظروف سامحتلي واؤكدلك لو حسيت منك الايجابيه فالتعارف بيا اوعدك انك هتلاقي اخي تاني مع كلبوظ اخوك اسمه ابو سيف

كل تقديري واحترامي لاسلوبك وكلامك معايا ومع الااخرين ياغالي

امووووووووووووووووووووووه حب ابوووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   السبت 6 ديسمبر 2008 - 2:12

أخ جابر

الله يسعدك بحياتك يارب وينولك لي فبالك انت تستحق كل خير...

\\من الممكن ان تخدع الناس بعض الوقت...ولكن لا يمكن ان تخدعهم كل الوقت\\

بيقولو كمان

\\ الطبع يغلب التطبع\\

بمعنى لو الواحد حاول يتطبع بطبع مش بتاعوا بيلاقي حالو من غير مايحيس انو رجع لطبعوا الاصلي...

وانت طبعك حلو جابر وحبيناك فيه كثير صحيح مابنعرف مين جابر وتفاصيل كثيرة بس بيكفي اننا بنحس بجابر

وبروحوا الطيبة ونيتو الصافية بنظري هيدا كافي كثير...الله يوفقك أخي العزيز...

تقبل مروري
.
.
.
شهــ مع محبتي ــرزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sasoooooooo
عضو مميز
عضو مميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 285
العمر : 27
البلد : مصرررررررررررررررررررريه
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
تاريخ التسجيل : 27/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: لا تيأس إذا تعثرت أقدامك

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الجمعة 28 مايو 2010 - 14:46

سورى يا جابر لو برد متاخر بس انت عندك اسلوب في الكتابة بتشد اللي بيقرا بس بجد انت عندك حق مفيش حاجة اسمها ارتباط بس انت زى العسسسسسسسسسسسسسسسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RERE2010
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1129
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : درااسه
تاريخ التسجيل : 20/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الغردقه
حكمه أعمل بها: البحر

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الثلاثاء 8 يونيو 2010 - 0:04

يا هشام يا جااااااااااااااااااااااااامد الكلام جميلللللللل ملوش مثسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الثلاثاء 8 يونيو 2010 - 0:45

جاااااااابر انت راجل محترم احييك على صراحتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الأحد 13 يونيو 2010 - 3:05

كلامك يا هشوووووووووووووووووووم زى السكر علشان انت سكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الأحد 13 يونيو 2010 - 11:20

والله ياهشوووومى مامستغربه ومصداقه كل كلمه قلتها علشان انا على طول الكلمه دى فى لسانى انت زى اخويا وانا مش ناويه احب للدرجة ان ااصدقائى اتقمسوا نصفين حد يقولى خليك كده اقعدى اتامرى لحد متعنزى ولاهتلقى حد يبصلك والتانين يقولولى لالالالا ده انتى هتقعى فى حتة ولاه يعرفك ان الله حق ويطلع عليكى كل اللى انتى بتعملى
بالتوفيق ياهشوووووووومى يارب واسمع انك ارتبط قريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عمورة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 184
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 12/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الأحد 13 يونيو 2010 - 18:35

والله ياهشام انت شخصيه جميله جدا جدا ونادرا وجودك الايام دي بس حاول تلاقي حبيب يستاهل كل الاحاسايس والمشاعر الحلوة ويمتلك القلب الطيب والحنين الي عندك ومتخفش م الحب ياهشام انت تستاهل الحب والحب يساهلك صدقني وربنا يوفقك يارب نووووووووووووووووووووووووووووووووووووور جارتك العزيزة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مجنونه مرايا
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5196
العمر : 28
البلد : مصرـ ـ القاهره
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 03/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: القاهرة
حكمه أعمل بها: ان تدفن الحب فى قلبك افضل من ان تعطيه لمن لا يستحقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الأحد 13 يونيو 2010 - 21:05

والله انت اعسل من العسل ياااااااااااااااا هشوم وكفايه الصراحه اللى انت بتتكلم بيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   السبت 7 أغسطس 2010 - 1:03

هشام بجد مش عارفة اقولك ايه انت فعلا زى ما انا قلت قبل كده حد مش موجود يعنى حد مفيش زيه ربنا يخليك يا هشة ويرزقك ببنت الحلال اللى تسعدك يا رب 00000000
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   السبت 7 أغسطس 2010 - 14:26

ياواد ياجامد انت عندك حق فى كل كلمة قولتها ياهششششششوم فى شباب


كتير بيضحكو على البنات وبيتسلوه بيهم لكن انت بسم الله ماشاء الله صادق



وبتراعى ربنا فى تعاملاتك ربنا يحفظك ياهششششششوم واجمل حاجة انك


بتعرفنا عن نفسك اكتر ودة مش غرور دة تواضع منك ربنا يحميك يارب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الخميس 30 سبتمبر 2010 - 22:44

هههههههههههههههههههههههههههه


فعلا يا رامو اجازة من الضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toma
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1457
العمر : 28
البلد : ف بيتنا عايزين حاجه
العمل/الترفيه : اخر سنه يالله محدش بياخد منها حاجه
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الثلاثاء 4 يناير 2011 - 23:00

بجد كلام من القلب ومن قلب صافى زيك يا هشام والواحد فعلا يفتخر انه يكون ليه اخ زيك كده انا اول مره انهارده افتح التوبيك دا مع انه بقاله كتيييييييييييييييير ههههههههههههههه ومتحرمناش من الضحك يارب وبمواضيعك الجميله والروعه دايما Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الأربعاء 5 يناير 2011 - 0:27

ياااااااااااااااااااااااااااااااه يا تومه تصدقي انا كنت بدور علي اليوميه دي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

3 سنين وشهر تخيلي انا كاتبها من قد ايه


بس شكرا علي تعليقك يا قمر ومنتحرمشي من طلتك علي قسم حلبنتيشي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sad girl
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6819
العمر : 27
البلد : mansoura
تاريخ التسجيل : 02/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصداقه

مُساهمةموضوع: رد: يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه   الثلاثاء 19 يوليو 2011 - 21:29

كلامك يا هشوووووووووووووووووووم زى السكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يوميات حلبنتيشي(الحلقه8) زكريات الجامعه ---الحب وسنينه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: قسم الشعر والأدب والقصه :: قسم خاص :: الشعر الحلبنتيشي لأخونا الغالي جابر-
انتقل الى: