منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مجنونه مرايا
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5196
العمر : 28
البلد : مصرـ ـ القاهره
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 03/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: القاهرة
حكمه أعمل بها: ان تدفن الحب فى قلبك افضل من ان تعطيه لمن لا يستحقه

مُساهمةموضوع: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   السبت 29 مايو 2010 - 2:37

رمضان خلاص خلص المسلسل اللى كنت عايش فيه انت ورحمه وخلاص بعد ما كنت البطل للاسف بقيت كومبارس بعد ما البطله اتسلت بيك وخلاص دلوقتى بقت منافسه ليك على اللقب وكنت فاكر انها هتطلع وانت هتكسب جمهورها بس خلاص هى لعبتها صح وانت كنت زى انتو عارفين كان زى ايه لا وكمان صدقتها وهى بتقولك اتمنى انك تاخذ اللقب تعالو بقى نشوف مين اللى هياخد اللقب انت يااااااااااااا رمضان ولا هيا وفعلا ينطبق عليك المثل اللى بيقول وكانك يا ابو زيد ما غزيت بس قولولى مين اللى اتسلى بمين لمجان ولا رخمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marmar15582
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 62
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 18/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   السبت 29 مايو 2010 - 3:38

صح انا متوقعة ان رخمة تاخد اللقب دلوقتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عراقيه وكل الفخر ليه
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 41
العمر : 24
البلد : عراقيه
العمل/الترفيه : طالبه
تاريخ التسجيل : 26/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   السبت 29 مايو 2010 - 3:40

والله الصراااحه مافي داعي لهل كلااااام
لان جمهوور العراق هو الي صوطلهه مو جمهور الاردن والاردنين حاسبيهه عدل
بعدين لاهيه تقربتله علمود الجمهور ولا هوو
بعدين انتو تحبون تحورون الاشياء هواااايه بس يلاااا
مع العلم في النهايه كووولنه اخوان ومو هيجي برنامج يفرق بيناتنه صح لو لا كلامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   السبت 29 مايو 2010 - 14:09

صح يا روقه كلامك ههههههههههههه اشرب بقا يا مرضان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه يوسف
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6124
العمر : 30
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : عضوة بمنتدى رامى
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: اعمل حساب للغد

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   السبت 29 مايو 2010 - 14:48

كلامك كل حكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   السبت 29 مايو 2010 - 14:54

كلامك موزون ياروقة عندك حق ضحكت عليه صح اشرب يارمضان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المصراويه
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 89
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 11/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   الخميس 3 يونيو 2010 - 1:48

رمضان صوته حلو بس للاسف من جواه مش حلو لا هو ولا رخمه ولا ناصيف

صيحيح الطيور على اشكالها تقع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة   الخميس 3 يونيو 2010 - 8:48

موضوعك جميل جدا وفعلا هم الاتنين بيمثلوا على بعض علشان الى هيبقى فى الاكاديمى ياخد
جمهور التانى بس شكل ناصيف الي هيلقب ستار 7
يارب محمد يبقى فى التورنية
ادعوا معايا يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
محمد رمضان انا بقولك مثل لايق عليك اوى بعد برايم النهاردة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: ستار أكاديمي 8 ,البرايمات,الايفالات, النومنيه,كامله :: منتدي مغربي ستاراكاديمي 7 الرسمي و صوره و مشجيعه-
انتقل الى: