منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 0:19

لعبة حلوة انا هسال سواااااااال واللى بعدى يجاوووووووووب بصراااااحة ويسال اللى بعدة
اتمنى تعجبكم وارجو التفااااااعل
وانا اول وحدة هساااااااااااااااااااااااااال

مين اكتر شخصية اثرت فيك او فيكى ؟؟؟؟؟ Question Question Question Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 0:41

اكتر شخص اثر هى ماما
انت راضى عن نفسك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 14:39

يعنى موش بكل الاوقات بعض التصرفااااات بكون مو راضية عليهاااااااااااااااااااااااااااا

كم مرة حبيت فى حياااااااااااااااتك؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 15:00

ولا مرة يا سندريلا للاسف هل تؤمنى بالمثل اللى بيقول الحب يجى بعد الزواج

تسلمى يا سندريلا بجد لعبة جامدة جدااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 15:26

يارب تعيشي اجمل قصة حب

ايوة كتير اعرفهم عايشين اجمل حب يعد الزوااااااااااااااااااااج

مين القدوة اللى فى حيااااااااااااااااااااتك؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 15:32

ابويا الله يرحمه هوا قدوتي حتي مماتي

هل تحب المرأه ان تشعر بجمالها وان ينظر لها دائمآ الشباب .؟

واذا لم تلفت نظرهم .. هل تشعر بنقص ؟

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الثلاثاء 1 يونيو 2010 - 15:43

انا قدوتى كان ابويا زيك يارامى اللة يرحمة

اكيد تحب المراة ان تشعر بجمالها بس نظر الشباب موش مهم لان كل واحد عندة وجهة نظر

عدم لفت النظر شئ صعب بس موش لدرجة انها تحس بنقص بس كدة احسن بدل ماتاخد ذنووووووووووووووووووووووب

سوالك رااااااائع يدل على انك شخصية حكمية جداااااااااااااااا

مين اكتر شخص حبيتية فى حياااااتك ؟؟؟؟؟ظ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الأربعاء 2 يونيو 2010 - 21:33

اكتر شخص حبيتة ربنا وبعدة ولدى ووالدتى
لما حد بيغلط بيقول اسف ولا بيستكبر؟
بتحس بغلطك وبتندم ولا لا؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الأربعاء 2 يونيو 2010 - 22:39

طبعا بعتذر مش عيب دده بالعكس ده الصح .. اكيد لو غلطت في حد واكتشفت اني ظلمته طبعا بندم وبحاول اصلح الموقف ..

ماهي الشخصيه القويه من وجهة نظرك ؟

_________________


يابن ادم لاتدبر الامر فإن اولىَ التدبير هلكىَ سلم الامر إلينا فنحن اولىَ بِك مِنك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهام
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10513
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 06/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 0:00

اكيد الرسول و انا بحس ان شخصيه بابا قويه

هل تؤمن بالحب من اول نظره ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 1:20

ممكن الشخص يعجب بحد من اول نظرة لكن منقدرش نقول عليه حب لان الحب حاجة تانية غير الاعجاب

ما هو الشىء الذى كنت ترغب فى تحقيقه ولم تحققه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 1:43

اللة يعطيكم الف عاااااااافية على التفاااااعل

الشئ اللى اتمنى يتحقق انة اكون اما صاالحة لاولااد صالحين ولسة

ماهو اجمل موقف صار لك بحياتك؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 3:10

اجمل موقف صارلى بحياتى ان اصدقائى فى عيد ميلادى عملولى مفاجأة وعملولى حفلة وكان ده اجمل يوم فى حياتى لان كان فيه كل الناس اللى بحبهم وبسسسسسسسسسسس
والسؤال000000000000000000
مين اكتر حد جرحك ومش قادر تنسى جرحه ومش ممكن هتنساه ابدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
CuTeMeMe
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 46
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 10/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 7:00

ااااااه اكثر حد جرحني هو حب حياتي عندما خانني و نسى عشرة 4 سنين
هل تؤيد علاقة الشاب بالفتاة قبل الزواج؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دانة السعودية
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 138
العمر : 31
البلد : المملكة العربية السعودية - جدة
تاريخ التسجيل : 10/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 7:11

العلاقة بين شاب وفتاة "علاقة حب قبل الزواج" لا ما أأيدها ابدا الا ازا كل واحد عرف حدوده كويس وكانت الصراحة شي اساسي بينهم والا ما حيسفيدو شي من وراها

اما العلاقة بين شاب وفتاة" كصداقة " فانا بأيدها جدااااااااا خصوصا اننا محرومين منها في بلدنا ومش عشان كل ممنوع مرغوب لا بس حلو تفكير الشاب لمن تحطو بموقف ويكون صادق معاك بالبلدي على قولتكم الشباب - القلة فقط - يعتمد عليهم

السؤال :

لو بيدك او بيد شخص قريب منك انو يحققلك امنيه , حتتنمى ايش؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 15:10

بجد حلو اوى التواصل دة يارب دايما
انا كنت اتمنى ان فلسطين تتحرر بجد
هل تحبى زواج الاقارب ؟ ام حب انتى تخطرية؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 15:19

تسلموووووووووووو يارب على ردودكم واتمنى دائما نكون هيك

انا ماحب زواج الاقارب لانة يخرب العلاقات بين الاهل وتصير مشاكل اتمنى يكون حب انا اختارة

ماهى اجمل لحظة بحياااااااااتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 16:27

اجمل لحظة بحياتى كتير بجد بس اللى انا بالنسبالى اجمل لحظة؟
لما جبت تقدير جيد جدا فى اول سنة بالكلية
ان تكونى مسيطرة ام مسيطر عليكى؟ السؤال هو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 3 يونيو 2010 - 23:48

هالة يسلملى تفاعلك اللة يعطيكى الف عافية

ولامسيطرة ولا مسيطر على التفاهم والتعاون والمشاركة مافى احلى منها والديموقراطية كمان

مين اللى تبكى امامة بدون خجل وتقوليلو اسرارك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الجمعة 4 يونيو 2010 - 10:41

مبقتش ببكي ادام حد خااااااااااالص بقالي فتره كبيره علي الموضوع ده الاسرارا معنديش انا اسرارا علشان احكيها اصلا ..


ايه اكتر صفه تحب تكون موجوده فيك ؟

_________________


يابن ادم لاتدبر الامر فإن اولىَ التدبير هلكىَ سلم الامر إلينا فنحن اولىَ بِك مِنك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الجمعة 4 يونيو 2010 - 20:23

شكرا يا سندرلا انتى بجد انسانة محترمة وشكرا بردة على تفاعلكم
اكتر صفة هى الجراءة
سؤالى انا بقى اذا كنت ليس متزوج او متزوجة ما هى مواصفات راجل احلامك؟
واذا كنتى متزوج او متزوجة هل زوجك او زوجتك هى فتاة او فارس احلامك ولا لا؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   السبت 5 يونيو 2010 - 0:56

انا ليست متزوجة بتمنى يكون رجل صالح ويخااااااااااف ربى ويعاملنى احسن معاملة ومابيهمناش الفلوس لان الانسان هو اللى بيعمل الفلوس موش هى اللى بتعملة

مين اكتر شخص حبيتييييييييييييييييييية فى حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   السبت 5 يونيو 2010 - 12:50

اكتر شخص حبيتة هو حبيبى الاولى بس مكنش يستاهل بجد
عمرك ظلمت حد قبل كدة؟
واوعى تقول لا تبقى كداب هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
senedrela
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3569
العمر : 32
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : النت والسفر
تاريخ التسجيل : 28/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: صور ابى

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   السبت 5 يونيو 2010 - 12:54

اكيد كلنا احيان بنظلم ناس بس انا لما بتاكد انى ظلمتة من غير وجة حق بعتذر فورررررررا

اقسى موقف حصلك بحياااااااااااااااااااااااااتك؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هالة
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 100
العمر : 27
البلد : من عند بيتنا
العمل/الترفيه : اصلح بواجير الجازززززززززز
تاريخ التسجيل : 14/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة   الخميس 10 يونيو 2010 - 17:09

اقسى موقف حصلى لما كنت فى الكلية و فى مظاهرة سلمية لفلسطين والامن مسك منا ناس واضربوا قدامى من غير وجة حق كنت مش عارفة اعمل اية
ممكن تسكت على الظلم؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الصرااااااااااااااااااااااااااحة #اضحك والعب #بس جااااوب بصراحة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الترفيهي-
انتقل الى: