منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8

الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 

ما هو اصعب حكم اتحكم عليك فى لعبة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الورد
مشرف قسم
مشرف قسم

انثى
البلد : ام الدنيا

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: ما هو اصعب حكم اتحكم عليك فى لعبة   الأربعاء 9 يونيو 2010 - 8:03

هااااااااااااااااااااااااى يا حلوين طبعا كلنا عارفين لعبة الشايب

بتاعت الكوتشينة لعبة فقر........ وطبعا اكيد كلنا تعرضنا لمواقف او احكام فيها صعبة جدا

انا عن نفسى كانو اخواتى وقرايبى بيزلونى فى اللعبة دى لما الشايب يكون عندى انا لسبب بسيط

لانى بعمل فيم مصايب لما بيكون عند حد فيهم وكمان نادر ما بيبقى عندى الشايب برضو لسبب بسيط لانهم مفضوحين اول ما حد يكون عنده بعرفة على طول اما انا فا انا لئيمة اوى وسوسة مش ببين خالص المهم انا عايزة كل واحد فيكم يحكى عن اصعب حكم اتحكم علية فى اللعبة دى وانا هبدا بس الموقف ده انا عملتة فى ابن عمى

طبعا كلنا عارفين الكاميرا الخفية وزكية زكريا مرة جات حلقة بتاعت الزعانف اللى هيا كانت تمسك حد زعانف وتخلية يرقص بيها فى الشارع ويقول مثلا انا حمادة صلاح بحب زعانفكم وكانت بتضحك علية وتقولو لو عملت كدة هيكسب جايزة
المهم احنا كنا بنلعب فى يوم اللعبة دى وطبعا وكالعادة ابن عمى دة جية عنده الشايب قلت بقى اية ما بدهاش وربنا لخليك تتوب وتحرم لعب تانى وانا اللى كنت المفروض احكم علية تخيلو حكمت علية باية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جبت حلة من المطبخ وحكمت علية ينزل بيها فى الشارع ويرقص ويقول انا حمادة حسين بحب حلتكم تحت البيت
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اقسم بالله دة اللى حصل وفعلاصممت على حكمى ونزلتة الشارع الساعة 1 بالليل وخليتة يرقص ويغنى ويقول بعلو صوتة انا حمادة حسين بحب حلتكم وطبعا الحلة فى ايده وطبعا متخيلين الموقف ومقولكمش بقى على الجيران وانا وباقى قرايبى واخواتى اقسم بالله الجيران كلها تقريبا طلعت من البلكونات وقعدت تتفرج علية وهيا ميتة من الضحك وهو يا عينى كان فى نص هدومة
واللى يقوله الحب بهدله واللى يقوله يا حرامى الحله واللى يقوله الحلة طيب فيها لحمة ولا فاضية
هههههههههههههههههههههه

وانا هموت من الضحك وعمالة اقولو بتحطو نفسكو فى مواقف باااااااااااااااااااااااايخه
هههههههههههههههههههههههه

ياريت اعرف انتو اية اكتر المواقف والاحكام الصعبة اللى اتعرضتولها

sara2013
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي

انثى

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اصعب حكم اتحكم عليك فى لعبة   الأربعاء 9 يونيو 2010 - 8:43

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جميل اوى يا ندوش بس حرام عليكى يا مفتريه ههههههههههه

انا اتحكم عليا فى المصيف انى اروح اشحاد شلن و ر حت فى ناس راضيت و ادتنى و ناس اتريقت
بجد تسلمى
عاشقه الورد
مشرف قسم
مشرف قسم

انثى
البلد : ام الدنيا

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: ما هو اصعب حكم اتحكم عليك فى لعبة   الجمعة 11 يونيو 2010 - 1:37

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه سارة لا

دى بسيطة على الاقل الناس شافتكم بتلعبو لكن دة يا عينى الناس فكرتة اتجنن

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ما هو اصعب حكم اتحكم عليك فى لعبة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1