منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8

الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 

سمعت قصه مضحكه عن مووووووووووووغا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بندقه
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي

انثى

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: سمعت قصه مضحكه عن مووووووووووووغا   الإثنين 5 يوليو 2010 - 12:12

انا عندي اصدقاء بزاف من مصر و من الاسكندرية تحديدا وهي مسقط رأس محمد على والكل يعرفو فيها يعني مش كلهم بسبب الفرقة الي كونها مع اصحابو فرقة باند على ورق او من ورق مش عارفة المهم في صديق علق على الفيديو وقال انو محمد متزوج وزوجته اسمها ميساء وحامل في سبع شهور وما راح احكيلكم على كم التعليقات اللي جات فرجع ورد انو متأكد لانو محمد جاره وهو تزوج في 2008 وبطاقته الاجتماعية مكتوب فيها متزوج وان دعوة فرح محمد علي لسه موجودة في بيتو بالنسبة لسنو اكيد اكبر من 21 وهذا اكيد شيء منطقي مش هو وكل الطلاب يعني بالمختصر المفيد محمد متزوج والدبلة اللي في يده اليسار دليل ذلك انا والله صدقتو شوية لانو في عدة اسباب تخليني اصدق هالكلام اولا ما حب يعمل مع طاهرة قصة حب زي ما بتصورهم رولا عادي الامور بيناتهم غير ما بتورينا اليوميات توجد صداقة ومعزة كبيرة اكيد ايضا لا حظو معي سلوكو مع البنات اوك هو ما بيحضن ولا بيبوس البنات اوك وايضا لما تلمسو بنت بيقولها لا لا لاحضو طاهرة لما حاولت تعضو البارح ولا تضربو بيهرب عشان ما تلمسو وهذي مش اول مرة الاحظها فيه ايضا ما حب يتجاوب ولا يعلق على الرسائل الي تجيه هو و طاهرة والعلاقة بيناتهم ظل يعاملها عااااااااااااااااااااااادي يمكن هذه التصرفات وغيرها خلاتني اصدق الكلام اللي وصلني واكيد رولا اشترطت عليه ما يكشف امر زواجو اذا كان صح عشان المعجبات كل شيء جائز على العموم انا وصلتلكم ما وصلني
الموضوع ده منقوووووووووول
وانا وصلتلكم بس
الرجاء التاكد من صحة الخبر
واتمنى انها تكون اشاعه
لانى لحد دلوقتى مش مصدقه
ولو مش اشاعه
احنا برضه بنحب مغربى

ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم

انثى
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: سمعت قصه مضحكه عن مووووووووووووغا   الإثنين 5 يوليو 2010 - 14:45

يا بندقه انا قلتلك ان الموضوع اشاعة وقديمة اوووووووووى كمان

وام مغربى بنفسها كدبت الخبر وقالت انه لسه متخرج

وانه لن يتزوج وقلتلى بنفسها انه حيتجوز

لما يكون مستقبله ماديا ومعنويا

وبعدين يا بت انا مربطة

مع امه انى حتجوزه

هههههههههه

I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

بندقه
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي

انثى

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: سمعت قصه مضحكه عن مووووووووووووغا   الإثنين 5 يوليو 2010 - 15:40

اوك ميرو انا كنت بتمنى انه يطلع اشاعه
وقولتلك
وبعدين الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
هتعزمينى على الفرح مش كده ميروووووووووووووووووو
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سمعت قصه مضحكه عن مووووووووووووغا   الإثنين 5 يوليو 2010 - 15:54

طب انا سمعت خبر اكبر من الخبر ده بكتير

سمعت أنه محمد عمره الحقيقي خمسه وأربعين سنه

ومتزوج من أتنين حاليآ

ومطلق واحده

وعنده 3 بنات و أربع أولاد ومنهم بنت متزوجه و أنجبت بنت ... مما يعني انه مغربي أصبح جد

ومش بيحب يبوس البنات علشان حفيده اوصاه أنه ميبوسش غير جدته فقط

هههههههههههههههههههه

وطبعآ طلع اشاعه كل الكلام ده

احنا شعب كتير الكلام بجد ههههههههههههههههههه

مشكووووووووووره يا بندقه علي الأشاعه وفي انتظار المزيد

ههههههههههههههههههههه

سمعت قصه مضحكه عن مووووووووووووغا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1