منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8

الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 

ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
kidoki
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

مُساهمةموضوع: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 20:37

(ممنوع وضع اي روابط او ايميلات او ارقام هواتف نهائيا والا سيتعرض من يقعل ذلك للايقاف من المنتدي ************* تم حذف الرابط الاداره ) ادخلوا فى الرابط دة وصوتوا لموغاااا علشان يكون افضل واحد فى الاكاديميه منقووووووول

ياجاعة ابوس اديكم ماتشلوش الرابط عايزين نصوت كتير دا علشان خاطر الكينج موغا انا عارف انو هو مشاء الله اكتسح التصويت على موقعwho popular.com ووصل للمركز الاول على مستوى مصر والخامس على العلم كشعبية وانا كل يوم بصوتله بس دا بردوه مهم اى حاجة فيها استفتاء وفيها موغا لازم يكون الاول انشاء الله اولا وبيكم ثانيا فبليز ماتشلوش الرابط وخلونا كلنا نصوت كتيييير مش بس مرة واحدة انتواا مااا بتغيروش على موغا ولا ايهههههههههههه على فكرة انا بحب طاهرة بس اكيد مش اد موغااا بردو يعنى ولا ايهههههههه
زى ماانتو شيفين الموضوع منقول بس صاحب الموضع قال صوتوا لموغا علشان يبقى افضل واحد فى الاكاديمى يرضيكم طاهرة ورحمة ورمضان يبقوا احسن منو اكيد لا ولا انتوا رايكم ايه انتوا مبتحبوش موغا وا ايهههههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟

دنا اتعلمت اكتب موضوع مخصوص والله بس علشان خاطر اجيبلكم الموضوع ده علشان خاطر عيون موغا انا كنت ناوى اافضل اصوتله لوحدى لغايط مايوصل المركز الاول بس لقيت الموضوع حيبقى صعب فقلت اتعلم ازاى اكتب موضوع عن طريق الموضوع الجميل الكتبه رامى هنا فى المنتدى وعلى فكرة دا افضل مشرف شفتوا فى حياتى وانتو بجد افضل اعضاء لانكم اتجمعتوا فى منتدى احلى نجم مغربىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى حبيب المليين يلا بقى صوتوا معايا كلكم وماتشلوش الرابط ok ولا ايههههههههههههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا اسف انى طولت عليكم معلششششششششششش
kidoki
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 20:47

وعلى فكرة يا جماعة انا ولد مش بنت ههههههههه !!! وعلى فكرة كمان انا عارف انوا ممنوع نحط روابط اخرى فى المنتدى بس انا كنت فاكر انكم حتقدروا لما تلاقوا الموضوع مههم لموغاا وبشكركم جدا لانكم اتفعلتوا معايا فى الموضوع الى فات
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم

انثى
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 20:50

اولا يا موغا التصويت دة مش مهم اوى زى ما انت فاكر ثانيا والاهم طالما انت عارف ان الروابط ممنوعة ليه

بتتعب نفسك وتحطها مع انك عارف انها حتتشال ثالثا انت عملت التوبيك دة قبل كدة والرابط برضو اتحذف بليز لو سمحت

انت كدة بتخالف تعليمات المنتدى

تم الابلاغ

I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

kidoki
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 20:58

انا اسف بس انا شايف انو الموضوع مهم خصوصا انو يخص موغا وانا كتبت الومضوع تانى علشان كل البيحب موغا لازم يصوتله وكان نفسى تصوتوله معايا عموما انا اسفف
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي

انثى
البلد : مصر

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 21:06

زي ماشرحت ليك الاخت ميرو المراقبه هنا معانا بالمنتدي .. التصويت ده غير هام ده تصويت يخص منتدي اخر لو حابب تصوت لمغربي بداخل المنتدي الخاص بقسم محمد مغربي توبك فيه رابط التصويت ..

ثانيا : تم حذف الرابط لانه مخالف واي روابط اخري انت بتعرض نفسك للايقاف من المنتدي نهائيا

ثالثا : ياريت تبعت ردك مره واحده بس مش خمس ست مرات والعنوان يكون قصير عشان الليست انت كده بتبوظها

مشكور تواجدك معانا طالما في حدود قوانين المنتدي

مشكور للمراقبه ميرو المصراويه علي المتابعه والابلاغ تسلمي

يابن ادم لاتدبر الامر فإن اولىَ التدبير هلكىَ سلم الامر إلينا فنحن اولىَ بِك مِنك
kidoki
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 22:10

ok-ok-انا اسف-بس ايه ده دا موقع مش مههم خالص فعلا يولع الموقع بس الناس الحلوة متزعلش نفسها وبالنسبة للردود انا كنت ببعتها مرة وحدة والله بس ملقتهاش وصصلت فببعتها تانى وهكذا لاحد ما القها وصلت اصلنا لسا جديد فى الموضع ده مش طفاسة يعنى والله معلش بقا حماقة شباب
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم

انثى
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 22:41

حصل خير يا كوكى بس المهم انك متكررهاش مرة تانية لان دة

ضد شروط المنتدى ومخالف ليه وعلى فكرة النظام دة مش فى منتدانا فقط لا دة موجود فى كل المنتديات

نورت المنتدى واهلا بيك

I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

محمد عبد العزيز
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الأربعاء 7 يوليو 2010 - 23:28

شكرا على التوبيك
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة   الجمعة 9 يوليو 2010 - 14:25

مشكوره ميرو للمتابعه

مشكوره بسبس للمتابعه

يا kidoki

ده أخر أنذار ليك وبعده طرد نهائي من المنتدي

ونبىىىىىىى لو بتحبوا موغاااااااا ادخلوا بسرعةةةةةةة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1