منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 شوفوا صحفة لبنان كتابة اية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد على محمد
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 100
العمر : 28
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 27/06/2010

مُساهمةموضوع: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   السبت 10 يوليو 2010 - 19:15

شبكة اخباريات: لفظ انفاسه الاخيرة في مصر ، وهو يدري او ربما لا يدري انه "نفس" أمّه وشقيقيه وكل لبنان الذي احتضن موهبته وشجّعها ... غابت شمس رامي الشمالي فيسماء وطن

آخر ، وبكاه الوطن الأم بحسرة وألم واحترق قلب الام في وطن لا نصيب له من الفرح ، ففي كل عرس له "قرص" ، وفي عرس هذا الصيف الكبير غاب عريس الاكاديمية ولبنان ....
ووفق موقع بصراحة اللبناني فان الظروف لا تزال غامضة، ويقول الموقع بان الصحافة المصرية خرجت لتقدّم للعالم سيناريوهات لا تقنع طفلاً لبنانياً رضيعاً ، والاسوأ هو المبالغة في تضخيم اسباب وظروف الحادث ، ووصلت وقاحة بعض الاقلام المصرية لتحسم الامر وتدّعي ان الشرطة وجدت مواداً مخدّرة في السيارة التي كان يقودها رامي بسرعة قياسية وكان الى جانبه صديقه في الاكاديمية محمود شكري....
ارحموا امواتنا يا أعداء الحقيقة ....
ارحموا أمّاً ربّت ابنها بدموع العينين فكانت الاب والام في آن...
ارحموا شعباً تعب من تبرير نفسه وتبرئتها...
وتساءل موقع بصراحة: "من يؤّكد المعلومات التي نشرت في أن رامي شمالي كان يقود السيارة بنفسه..."؟؟؟
ويضيف بأن رامي الذي وصل الى القاهرة في السادس من شهر تموز – يوليو الحالي هل يجرؤ برأيكم على قيادة سيارة بعد أقل من 48 ساعة على وصوله في أكثر الاماكن المكتّظة بالسيارات والسكان على كبري ست اكتوبر؟؟؟
ان لم نقتنع انه هو من كان يقود ، فهل سنقتنع انه كان يقود بسرعة جنونية ؟؟
رامي شمالي يتيم الاب ربّته أمّه "كل شبر بندر" بعد وفاه والده وهو شاب ملتزم دينياً يخاف الله ويحبّ الناس ، عاش في الاكاديمية لأكثر من ثلاثة أشهر ، عاش أمام كاميرات الاكاديمية ووراء شاشاتنا الصغيرة 24/24 ، عشنا معه أصغر تفاصيل حياته اليومية و ربما اسخفها وكان خيرة الطلاب وربما أكثرهم تهذيباً وأخلاقاً وحياء....
أسئلة كثير تبقى برسم السلطات الأمنية المصرية ...
- هل رامي شمالي كان هو من يقود السيارة ام محمود شكري؟؟ اثبتوا لنا ذلك...
- الم تساهم وفاة رامي على الفور بقلب الادوار بينه وبين شكري لتبرئة محمود شكري المصري الذي كان لا يزال على قيد الحياة من جريمة التسبب بمقتل اربعة اشخاص من بينهم رامي شمالي نفسه؟
- لم تمّ التعتيم على هذه الحادثة لأكثر من ثلاث ساعات قبل السماح بنشرها والاعلان عنها سيما وان محمود شكري أشهر من نار على علم في مصر؟؟


اسئلة كثيرة لا يجوز التغاضي عنها ولا الاغفال عن اجاباتها وتبقى الكلمة الاخيرة للمسؤولين اللبنانيين المطَالبين بفتح ملف هذه القضية الغامضة ومتابعتها حتى الكشف التام عن الحقيقة التي تمّ اختلاقها ام تزوير تفاصيلها.
في النهاية أتوّجه الى كل صغار النفوس ، الى اصحاب العقول المريضة ، الى المتخلّفين الذي سمحوا لاقلامهم بكتابة ما كتبوه للاساءة الى رامي حتى بعد وفاته وأكثر ...الى أولئك الحقودين المعقدّين المتطرفين الذين اعتبروا ان الرحمة لا تجوز على روح رامي لأنه "نصراني" ...أقولها لكم تماماً كما علمنا اياها سيدنا المسيح "أغفر لهم يا ابتاه لانهم لا يعرفون ماذا يفعلون..." وانا اضيف " ولا يعرفون ما يقولون ويكتبون..."
نذكر ان جثمان رامي يصل عصر هذا اليوم الى لبنان وسيتم استقبال الجثمان من قبل محبيه في مطار بيروت الدولي، حسب ما ذكر موقع بصراحة.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gelykola
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 46
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   السبت 10 يوليو 2010 - 23:57

ليه كده بس احنا هنكدب ليه في شئ في الاخر هيتعرف هيتعرف وبعدين اول ناس قالو ان رامي اللي كان سايق رجال الاسعاف اللي طلعوا رامي وشكري اما موضوع الرحمه اللي ما بتجوز علي معرفش ايه ده كلام فارغ وربنا يحاسب اللي قال كده لان رسول الله علمنا ازاي نحترم ونؤمن الاديان الاخري وبعدين الناس او رجال الاسعاف هيقولو ليه ان رامي هو اللي بيسوق وبعدين المصرين كلهم زعلانين علي رامي وقلوبنا بتبكي عليه وبتدعي لمحمود وكل اللي ماتوا في الحادثه وكفايه بقي كلام مالوش لازمه وتوقيع بين شعبين وبعدين شوفوا علاقه رامي الله يرحمه ومحمود ربنا يشفيه كانت ازاي اطلبوا لرامي الرحمه وادعو لمحمود الشفاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
soharasmy
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 55
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 10/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 0:00

thanxxxxxxxxxxxxxxxxx
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصريه وافتخر
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 31/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 0:21

ايه التخلف ده ده احنا اكتر ناس زعلاين على رامى وبعدين ده صديق شكرى واخوه

ده لم شكرى بفوق مش بقول غير فين رامى

وبعدين هو احنا ف مصر مش عندنا مسحين

مش كل حاجه تسيبه المشكله تقوله مصر ومش عارفه ايه

ربنا يرحمك يا رامى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البرنسس لى لى
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 7
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 10/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 0:52

لو حابين تحاسبوا حد حاسبوا اللى صوروا رامى وهو يا حرام ميت يعنى حرام جدا ده للميت حرمه وده حصل فى لبنان يا ناس احنا فى ايه ولا ايه احنا زعلنا كتير على رامى كانو واحد منا خلونا نترحم عالاموات وندعى للعايشين وبلاش كلام افترا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mlo0o0ok
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 47
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 1:21

الله يرحم رامي والي يخفي الحقيقه ربنا يخدو وانشالله محمود شكري يعترف ويقول الحقيقه وبعدين ده حكمة ربنا محدش يعرف فين بيموت او ايه نصبو بالدنيا لو رامي عرف كان مدخلش مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 1:26

hاستغفر الله العظيم هما كل حاجة يجيبوها على مصر وبيقولو ان ابو محمود شكرى دفع رشوة عشان السلطات تقول ان

رامى اللى كان سايق والله دى نكته يا لبنان لو فعلا السلطات المصرية بتاخد رشاوى عشان تخفى الحقيقة كان

زمان هشام طلعت مصطفى صاحب النفوذ والسلطة فى مصر والمليونير الكبير نفذ من جريمته بالرشوة

لكنه مازال موجود داخل السجون المصرية رغم نفوذه الكبير فى بلده

فى النهاية احب اقول للصحافة اللبنانية اتقوا الله لان دة نصيبه وقدره

وبلاش سوء الظن دة وبلاش اثر الصدمة يخليكم تنفعلو كدة

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
remo22
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 12
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 14:49

لية بس بتقولو على المصريين كدة سواء كان هو اللى سايق او كان محمود فدة قدرة ومحدش يقدر يغيرة اطلوبولة الرحمة وليس العتاب وخلاص فى ثوانى عملتوها قضية غامضة ياخبر الناس بتتللكك للمصريين على حاجة ولو هنتكلم نبقى نروح نشوف الضحايا اللى كانو فى العربية الاخرى اللى ماتو من غير اى ذنب غير انهم كانو ضحايا استهتار شبان بيسوقو من غير عقل يعمل اية الولد اللى فقد ابوة وامة والله اعلم مراتة وضعها اية دلوقتى دول كان ذنبهم اية ورغم كل دة كل مصرى بترحم على رامى ويطلب لة المغفرة من غير ميبص دة مسلم ولا مسيحى عشان احنا كمصريين عمرنا معملنا كدة وياريت مننساش انكو بتتكلمو على مصر بلد الوحدة الوطنية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 15:06

انا عوزه اسال سؤال هو يعنى ايه الفرق اذا كان شكرى ولا رامى اللى سايق اللى الاتنين كانوا

فى تعداد الموت يعنى مكنتش هتفرق لما يقولوا شكرى هو اللى سايق لانو كان بيموت بردو

وبعدان ده نصب واما بالنسابه ان ربنا يرحمو او لا دى حاجه فى علم الغيب مفيش بنى ادم

يعرفها واحنا المصرين زعلن على رامى كان اكتر بكتير منهم هو ميت فى بلدنا يعنى صدمتنا احنا اكبر


الله يرحمك يارامى ويجعل مثوك الجنه ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
noor braian
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 18/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 16:49

[/b]عيب قوى علينا لما نسيب الموضوع المهم ونركز فى التافهة مش معقول حادثة فردية توقع بين بلدين عيب قوى الكلام ده وكل المصريين زعلانين على رامى جدا والكل بيترحم عليه وربنا بقى اللى يقبل والمسلمين والمسيحيين اخوة وعيب كده لما نعمل فتنة طائفية حرااام ده واحد مات والتانى بين الحياة والموت كلنا بندعى بالرحمة لرامى وكلنا بندعى بالشفاء لمحمود الاتنين شباب ومحترمين ومثقفين وغاليين عند اهلهم وعندنا وكل مصرى بيحترم لبنان وكل لبنانى بيحترم مصر وصداقة محمود ورامى كانت اكبر دليل على الكلام ده وكانت اكبر دليل كمان على تماسكنا مسلمين ومسيحيين رامى مسيحى ومحمود مسلم بس كانوا دايما مع بعض وكانوا بياكلوا من طبق واحد وكانوا اغلب الوقت مع بعض وحرام على كل اللى بيجيب فى سيرة الميت الميت له حرمة لازم كلنا نصونها مسلم او مسيحر واذا كان رامى اللى كان بيسوق او محمود اكيد محدش فيهم كان بيقصد يعمل حادثة او يموت نفسه او اعز اصدقائه او ناس تانية بريئة حرام الكلام ده كله عيب احنا كلنا اخوات واكيد محدش مصدق ان كان فيه مخدرات او اى حاجة من الكلام ده احنا عارفين ان الاتنين محترمين ومتربيين وعاقلين كمان بس ده قضاء وقدر وربنا اراد كده ومفيش فى ايدينا غير ان احنا نقول ربنا يرحم رامى ويصبر اهله وامه وربنا يشفى محمود بسرعة ويعود لنا بالسلامة ومتاثرش عليه الحادثة دى وربنا يهون عليه الصدمة لما يعرف بموت رامى وكمان لازم نقول ربنا يرحم الاتنين التانين ويدخلهم فسيح جناته ويعوض اهله واهل رامى خير ويصبرهم والبقاء والدوام لله وان لله وان ايه راجعون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هناديي
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 66
العمر : 43
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 20:53

الحمدالله والشكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
norsam
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 23
العمر : 39
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 22:09

احنا اخوات عرب ما تخليش حد يفرق بينا ورامى دخل بيتنا اكتر الاوقات واعتبرناه اخ لينا وما فكرنا انه مسيحى ولا مسلم مصرى ولا لبنانى بس حبنا كما هو وزعلنا عليه لما خرج واتحصرنا عليه لما مات رغم انه لا يغلى على ربه وان شاء الله يدخله جناته لانه ميت شهيد يا ريت يا جماعة بلاش الكلام الفارغ ده واعرفوا ان الحقيقة راح تبان ومحمود او رامى الاثنين واحد والاثنين زعلناعليهم ربنا يصبر اهل رامى ويشفى محمود ويهدى السوس اللى بيدخل يخرب بين الاخوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ايمي المصريه
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 20
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الأحد 11 يوليو 2010 - 23:44

حسبي الله ونعم الوكيل في الي بيقول كده مش عايز غير يوقع بين شعبين واحنا والله اتاثرنا بموت رامي اوي لحد النهارده ارحمونا بقي احنا شعب عمرنا ماكرهنا شعب عربي تاني انا مش عارفه انتوا بقيتوا تكرهونا ليه في الفرح معانا في الشده متعرفونا حسبي الله ونعم الوكيل والله يرحمك يارامي والرحمه من عند الله وربنا واحد هو الي بيرحم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ريهام الشال
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 37
العمر : 20
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: القاهرة
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الإثنين 12 يوليو 2010 - 0:07

االعين تبكى والقلب يبكى على هذا الشاب الذى دخل الى بيوتنا واحببناه وعشنا معه لمدة اربع اشهر دون ان نسال على دينه او على بلده او على اى شىء بالعكس نحن شاهدنا قلب طيب برىء و صوت جميل والله يعلم مدى حزننا على هذا الاخ والصديق الذى عشنا معه فترة قصيرة الله يرحمه واحب اقول لكل من يريد ان يفرق بين العرب حرامممممممممممممممممممممممممممم Sad Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دينا المصري
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 57
العمر : 41
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الثلاثاء 13 يوليو 2010 - 8:58

رامي وشكري كانو اعز صحاب بالاكاديميه وحتى بعد الاكاديمي
ليه الكلام الجارح ده بحق انسان دلوقتي بئه تحت التراب ومايجوزش عليه غير الرحمه
وحتى محمود شكري الانسان الطيب اللي بيحب رامي وبيسال عنو كل ما بيفيق
المصري الاصيل اللي كان بالاكاديمي الاخ الاكبر لكل الطلاب .... ادعولو بالشفا والسلامه وكفايه الالام اللي بيتحملها
اصحو يا عرب وبيكفي صراع
لعبتو مباراة وحصل عداء بيمصر والجزائر
ودلوقتي من حادث قضاء وقدر بتتهمو بعضكم ...... كفايه بئه !!!!!!!!
احنه بنبكي دم على رامي وشكري وانتو مفيش احساس ولا انسانيه ؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yoooooo
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الثلاثاء 13 يوليو 2010 - 9:58

الله يرحمة ويشقى محمود ويرحم الناس اللى ماتت معاهم وملهاش أى ذمب دة اللى كان مكتوب عند ربنا واهو كلهم شافوة مش هنقدر نغير النصيب اللى ربنا كتبة لو بعد الشر محمود هو اللى مات كنا هنزعل اكيد زى ما رامى مات هما الاثنين شباب محترم ودخلو قلوبنا وبيتونا ومفيش فرق مابين مسلم ومسيحى ولامصرى ولبنانى دة اللى المفروض كل الناس تعرفة وتحطة فى دماغها احنا مابنعديش حد ولو محمود هو السبب حتى ندعيلة ربنا يشفية ويشفى الست اللى بسببهم موجودة فى المستشفى ويرحم الناس اللى ماتت بسبب الحدثة وياريت نفتكر ان كلهم ارواح خلقهم ربنا مش رامى ومحمود بس اللى تضراروى ومش هما بس اللى مهمين فى النهاية احنا بشر بنغلط واحنا فى اخر الدنيا هنقف قدام رب واحد مفيش بلد وبلد مفيش دين ودين فكروا ان حسابنا كلنا واحد والموت على كل الناس موجود وهيجى ومنعرفش امتى ولا فين بلاش تصدقوا الناس اللى بتوقع مابينا وبينكم وانتم طبعا عرفينهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emissa
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 35
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 13/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الثلاثاء 13 يوليو 2010 - 10:26

ايه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه 123
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 14
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 10/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الثلاثاء 13 يوليو 2010 - 10:33

يسلمووووووووووووووووووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رامي النجار
عضو نشيط
عضو نشيط


ذكر
عدد الرسائل : 101
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الثلاثاء 13 يوليو 2010 - 10:45

يسلمواااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
let it be
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 55
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الجمعة 16 يوليو 2010 - 3:47

كلام الصحيفه صحيح بغض النظر مين زعل اكتر بس التعتيم واضح لان مستحيل شاب لبناني متعلم السواقه عن جديد يسوق في بلد غير بله وسياره مش سيارتو
يعني مجنون يحكي وعاقل يسمع متل ما قال المتل
والله ماشافوه بس بالعقل عرفوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
walaa1991
عضو نشيط
عضو نشيط


انثى
عدد الرسائل : 97
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 12/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   الجمعة 16 يوليو 2010 - 16:37

ليه يعنى مفيش حاجه مستحيله دا ربنا خالى رامى هو اللى يسوق علشان يموت وهو وشكرى اصحاب عشان يجى القدرة حتى لو كان شكرى هو اللى سايق فاكيد مكنش قصده يعمل حادث ممكن يكون الشخص عمره مثلا ما اكل بره بيته وفى يوم ياكل بره يكون الاكل فاسد يتسمم ويموت ممكن تحصل القصه دى ولا ده كمان مستحيل ارحموا شكرى كفايه اللى هو فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فوفو2010
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 38
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   السبت 17 يوليو 2010 - 11:13

هذا شي قضاء وقدر وكتوب لرامي انه يموت في مصر يعني عمره انتهى هناك
لازم الناس ما ترد على الاشاعات ,, الصحافة والاعلام همها الوحدي مين اللي بحط
الخبر سواء كان صحيح او كذب ,, بتمنى ان الصاحفة والاعلام المصري ما يحالوش يشوه
صورة الصداقة بين رامي ومحمود ونفس الشي بتمنى من الصاحفة والاعلام اللبناني ما يحاولوش
يصدقوا ان مقال ينكتب عن الموضوع ,, للاسف الشديد اعلامنا ما بتحترم مشاعر الناس ..
يا ريت اي حدا من عيلة محمود يتصل بأي محطة تلفزيونية لبنانية ويشرح الوضع كامل وخاصة
عن وضع محمود الصحي ويعزي اهل وشعب الفقيد رامي ويخبرهم انه ما يصدقوش اي يخبر
بينشر في الصحف والانترنت..
هذا قدرهم وهذا قدر رامي عمره انتهى وانه يموت في مصر ..
نحنا بحنب رامي وبنحب محمود وعارفين الصداقة الكبيرة بينهم ,, فبلا ش تشوه هذه الصورة
حرام بكفي اشاعات وكلام فاضي ,,
الله يشفي محمود ويقوم بالسلامة وهو الوحيد اللي عارف اللي حصل...
ادعوله عشان الحقيقة تبان.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نورونار
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   السبت 17 يوليو 2010 - 11:50

شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رون
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 39
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 17/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: شوفوا صحفة لبنان كتابة اية   السبت 17 يوليو 2010 - 12:39

شكراااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شوفوا صحفة لبنان كتابة اية
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: ستار أكاديمي 8 ,البرايمات,الايفالات, النومنيه,كامله :: منتدي محمود شكري ستاراكاديمي 7 الرسمي وصوره ومشجعيه-
انتقل الى: