منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 سيب مسج للي في بالك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 21 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: سيب مسج للي في بالك   السبت 13 ديسمبر 2008 - 15:10

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


موضـــــوع التوبك ده

انك تسيب مسج للشخص الي في دماغك سواء من جوه المنتدى او من بره

ومن غـــير ماتقـــول اسمـــــه



ممكن لأماو اب او اخت queen او صديق او حبيب


او اي حــــــــــد في بالك




يــــلا انـــا هابـــــدأ


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 9:32

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وانا كمان نهي ضحكت ضحك مالوش حل

انا عمري ماضحكت كده فحياتي الله يخرب عقلك يا جبور

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 10:05

انداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال وانا اللي استاهل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 16:33

لسانك حصانك

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 16:36

ههههههههههه ايه دة كلو ينعن عينكم كدة رسائل

خلتونى ماعرفش اكتب اشي

صعب اقول على اى حاجة بحسها مش معقول اوصف مشاعري دى كلها

هادي غنية مش مسج


_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 20:39

كسرتنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 21:15

اندال ابو سيف احنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وضح كلامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 21:30

الريح التي لا تكسرك تقويك

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 22:22

Mad كـــــــــــــلا البتـــــــــــــا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الثلاثاء 16 ديسمبر 2008 - 22:34

فعلا انصدمت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 2:15

زعلان اوي

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 8:13

كل واحد عارف عمل ايه

بس المهم السبب ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 13:01

ربنا يهدي النفوس

وتكون سحابه وتعدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 13:12

الطاااااار ولا العاااااااار

واللي جاي راح يخرب الديااااااااااااااار

وكله انكشفن وبااااااااااان ياسعفان والمستخبي اتقال واتنقل الكلام يافنان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جارة القمر
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5694
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 22/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 13:14

اهو كلو بيعدي الفرح بيعدي والجرح بيعدي



اضحك كركر اوعا تفكر

_________________







[center]يا ربِّ إنْ عـَظـُمتْ ذنوبي كثرة ً *** فلقد علمتُ بأنَّ عفوكَ أعظــمُ

إنْ كانَ لا يرجوكَ إلا مـُحســـن ٌ *** فبمـَنْ يلوذ ُ ويستجيرُ المجـرمُ

أدعوكَ ربـِّي كما أمرتَ تـضرُّعا ً*** فإذا رددتَ يدي فمنْ ذا يرحـمُ

ما لي إليكَ وسيلة ٌ إلا الرَّجـــــــا *** وجميل ظنـِّي ثمَّ أنيَّ مـُســـلمم


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 17:04

ما بلاش اللون ده معانا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 17:08

ااال علي رأي المثل ان كنت نسيت اللي جره هات الدفاتتر تتقره

وااال ايه يقتل القتيل ويمشي فجنازته بس ماشي ملحوووه لمعاد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 17:22

ليلتك سوده يالي في بالي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

امووووووووووووووووووووووووه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 17:26

انت اللي جبته لنفسك بعد ماكنت دايما علي بالي

وربنا يرجعلنا اليالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 18:56

Razz اوعــــــــــي يغـــــرك جسمــــك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 38
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 19:04

الي يحب مايكرهش يا وحش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الأربعاء 17 ديسمبر 2008 - 20:59

مش فاهمة مش عارفة شكلها ضلمت خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الخميس 18 ديسمبر 2008 - 0:54

سوري والله النت فصل وانا بتكلم واما رجعت كان كل شئ اختفــى اصل انا سارقة واير

تصبح على خيييييييييير

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الخميس 18 ديسمبر 2008 - 1:00

وحدي

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 34
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الخميس 18 ديسمبر 2008 - 1:06

تعــــــــــــــــــــــــــــال

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: سيب مسج للي في بالك   الخميس 18 ديسمبر 2008 - 8:29

ما أذال واحدي

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سيب مسج للي في بالك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 40انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 21 ... 40  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الترفيهي-
انتقل الى: