منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 اريد جوابا على هذا السؤال الهام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الثلاثاء 11 نوفمبر 2008 - 13:57

ان الاستضاءة الكاشفة للانشطار المنبعث من المصدر الموثوق هو فى حد ذاته ينطبق فى بوتقة اللانسجام التى تعطينا دفعة للامام ومسيرة فى التقدم السحاقى مما يؤدى الى الانسحاب والتوتر فى البلورة المكسورة وطبعا دة بيؤدى الى كوارث خطيرة فى الهوى المضنى الذى يؤدى الى خلل فى وظيفة الوشوشة النظرية ويؤثر سلبا على عناصر البندرية التى تجد طريقها بالخطأ فى اعتصار الحالة الفيزيقية المصابة بالترقب الدائم للاشياء بل هناك سؤال فظيع يطرح نفسو لماذا نجد دائما الاستضاءة الكاشفة فى منفرج معكوس لا استوائى للمقلاية؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت اللى يعرف الاجابة يشارك برد عاوزين نبقى موضوعيين اكتر من كدة فى حل هذة المشكلات الهامة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الثلاثاء 11 نوفمبر 2008 - 18:36

الأجابه في غايه السهوله

بما ان الأنشطار الحلزوني يرجع اصله للآلام اللتي تصيب العمود الفقري والأوبتاليدون بيأخر عمليه التصدع

الرأسي في الأبنيه الحديثه يبقي من الطبيعي أننا نشعر بالهذال وده بيعود إلي البنيه التحتيه التي أقيمت من قديم

الآزل وبالتحديد في العصور الغابره التي عاشها اجدادنا القدماء وبكده تكون المشكله تم حلها ان شاء الله

ههههههههههههههههههه

عسل ماما نونه

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الثلاثاء 11 نوفمبر 2008 - 20:10

هههههههههههههه والله العظيم قلبى وجعنى من الضحك ربنا يهدك ياشيخ بس المهم انك جاوبت على هذا السؤال الهام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الثلاثاء 11 نوفمبر 2008 - 21:19

ليه ده بيحصل يعنى معقول كل ده حصل وانا معرفش انا معنديش خلفيه حلزونيه معكوسه لازم اكون متوافقه مع التقدم الحلزونى السحاقى الملون بدل مانا ابيض ساده كده بعتذر لجهلى وععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هنادى
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 3
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 09/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الثلاثاء 11 نوفمبر 2008 - 21:51

الاستضاءه الكاشفه دى منطقه خطيره جدا فى مخ الانسان يعنى فعلا هتاثر عليه خلو بالكم ياجماعه
اتمنى انكم تخلو بالكم من مخكم ههههههههههههههههههههههههههه Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Verginia
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1209
العمر : 35
البلد : Egypt, cairo
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأربعاء 12 نوفمبر 2008 - 14:17

هههههههههههههههههههه انا شايفة ان ده يرجع الى ان الرعيل الاول من اللبرالية اضفى سيكولوجية انفعالية للوقوف عند حد الزامي لما يصبوه التحرر الدرامي من براثن التقيد بكل ما هو منبثق من حب الذات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأربعاء 12 نوفمبر 2008 - 19:43

محمود يا عيني مش عارف يجاوب

هههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الخميس 13 نوفمبر 2008 - 13:57

كل هذه الاراء السيكوباتيه تدل على مدىنضج الفكر المحورى للبيسوناتو التى تحدد كيفية الوصف المنقوش للبيئة المتوجهة ناحية الشمال التى تؤدى الى كل مايشغل الحلزونة البيضاء التى تسبب اعاقة بالمسمار الصغير اللى مضروب على راسه فى البرواز اللى فوق السرير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 16 نوفمبر 2008 - 0:25

لا لا لا ايه دا لا علاقة للجواب الصحيح بمذكراتكم الشخصية لأنوا المشكلة الحقيقة تكمن في تعقد شكل الاورام داخل الاجسام الحيوانية والنباتية مما جعل صراعا كبيرا بين كل الاطراف المعنية بالامر منهم شعبولاومحمد عبدو الذي قال في أخر نظرية علمية له أن دراسة تناولت الاشعة الفوق والتحت البنفسجية وعلاقتها بالطبيعة الفرعونية تأكد أن مختلف الوزرات الدولية داعمت الأوعية الدموية التي توجد داخل جسم الكرة الارضية ككل

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 16 نوفمبر 2008 - 22:24

بعد الاطلاع والتركيز فالعديد من المراجز البيكرو جولوجيه المحيطه بالمنطقه الصخريه اسفل عمود الكردان بداخل صفيح اللوزتين والمجاور للقصبه الهوائيه عند الست ام عطيه تراءت لي بعض الدلائل عن تكون واضح اثر حدوث تصادم بلوري كما سبق ان ذكرتي نونه بسوالك ومما لاشك فيه ان الطنابير بالداخل تعمل علي افتعال شواكيش كورتات الفوتش والمقصود بها كوتشات الفورد كما يذكرها بعض ضعاف البصر الذين توصلوا لحل فالاجاابه عن هذا السوال الذي ادي بي الي نسيان وفقدان بالذاكره الام بجوار الهارد ديسك بانفوخي المتدهور اثر قراءت سوالك وحتي الان اعاني من ازمه شديده فالتركيز والتهتهه فالحديث
الله يخرب عقلك يانونه ويارب تكون اجابتي بين الخطا والتخلف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 16 نوفمبر 2008 - 22:50

لالا ماتقلقش يا ابوسيف بس بجد اجابتك كان فيها الكثير من الحقيقة المتوجهة ناحية الشمال زى ماقلت قبل كدة لان دة ادى الى العثور على النسخ الخطية للفيل اللى كان راكب ورا النمله على العجلة مما ادى الى وقوع كوارث عظمية وعصبية ادت الى سقوط الهوى المتدنى من الالحاص الا معنى له فى الدوائر المفرغة وبما ان الحلزونة البيضا محدش عارف يعطيها قيمتها يبقى لازم ناخد موقف ايجابى بقى


عدل سابقا من قبل nona love m في الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 19:08 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 16 نوفمبر 2008 - 23:00

ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الإثنين 17 نوفمبر 2008 - 23:50

موتوني من الضحك هههههههههههههه

موضوع تحفة بجد بس رأيي المرة دي معاكم تماما لانو النسخ الخطية لما كان الفيل راكب ورا النملة ولي تسبب في فاجعة تسونامي كان لها تأثير على الهرمونات السينفونية لمعلقة ابو علاء المعري تداخلت كلها مع بعض لتعطي طبيعة خلابة تسمى بالذرات الصغرى اما الكبرى فلا علاقة لها بموضوع نيبتون ولا نكتاري أبدا بالعكس فكل ذلك يدخل في عطاء واحد هو جنون البقر الذي انتقل الى جميع من شارك بهذا الموضوع ههههههههههههههههههههه

.
.
.
شهــ مع محبتي ــرزاد

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:36

فعلا اخيرا كل الارااء بدأت تتجمع حول الالتفاف المعولى لجنون البقر اللى احنا اكيد مانعرفش هو بيصيب النبات ولا الحشرات المهم زى ماحنا عارفين واكيد بنحاول نختبر قدرتنا على التركيز فى موضوع البلورة المكسورة والبطيخة بتاعت جابر لازم نتأنتخ جامد عشان ننتظم فى تكوين هولامى للمهبوش الكبير اللى ورا البقعة الداكنة باللون الفوشيا فى زرار القميص اللى رجليه طويلة ولابس كرافات بلون البندق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:54


حسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الجمعة 21 نوفمبر 2008 - 21:59

انتى بتحسبنى على مين يانهى؟ على العموم الحسبنة دى هتنقلب عليكى الهى وانت تجاهى ياشيخة يجيلك زوج مامفيش منو اتنين ويغزى العين وتخرمو عيون بعض انتو الاتنين وتمشحو فى الشارع زى الشحاتين ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   السبت 22 نوفمبر 2008 - 6:35

بكلل ايضا كل الجهد والتقسيم المتقدم من الاخت الفاضله لما لها من كبلات متفخمه برؤيتها للموضوع لان التكهن في حساسيه العمليه الضاغطه الناتجه عن سرعه تفاعل التوكتن بالاحتكاك المحكوك فالانضغط الداخلي هو السبب الوكيس للوكسه المترنحه التي اودت بعقول جميع البقر المذكور مما تفاقمت الازمه القنفديه بحيزران الشهر المخفي من دوران شبرا والي الان نستعد بكل القصور الذاتي لمواجه الازمه القادمه الموجهه لمصاريف البيت والتي قد تودي اللي خرق بالجيب الايسر من بنطلون الدكتور عليوه معدم الفهعم الكائن بحي بولاق ولا مش بولاق بمدينه او بمحافظه وماقل كان اكثر والظاهلر اني ماشي اكلم نفسي والله يسامح اللي كان السبب لما اشتريت السبت وعلي راي المثل اللي قال اخبطي فابنك ولا تخبطيش بنتك واهي عجله والفيل راكبها وكل واحد ليه يوم عالعجله
السلام عليكم مخي انتهي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   السبت 22 نوفمبر 2008 - 22:28

لالالالا دانت كبير ياابوسيف بجد ارئك مقنعة جدا ودة
ان دل يدل على مدى تفتح مخك للانهمار التام للبالوزة
المتمحورة فى السخان الصغير اللى بيعملو فيه الشاى
واكيد دة بيوصلنا عند نقطة مهمة
وهى كيفية التعامل مع العجلة بعد ماركبها الفيل
ياريت الاجابة تكون مباشرة وشكرا جزيلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   السبت 22 نوفمبر 2008 - 22:39

الله يهدك يانونا انتى بتدعى عليه يابت انا موش عاوزة ادعى السما ابوابها تبقى مفتوحه اتعسك بقيت عمرك يالهوى عليكى انا اتخضيت من الدعوه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   السبت 22 نوفمبر 2008 - 23:05

ههههههههههههههههههه يابت والله الدعوة من ورا قلبى بس سيبك فتحى مخك وانتى هتبقى عال بوظتى السؤال يقطعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 0:53


الحياه العصريه مع الافلام الحيسوبونيه فى العقل التخلى التذبذب مع الانفعال السماوى الواصل من التفاهم المتدنى الواثق من حدود الواقعات يجعلنا نعجز امام هذا السؤال وبردو حسبى الله ونعم الوكيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 3:25

يا ولاد الذينه يا مجانين وانا قاعد اقري كل التعليقات وبحسب الموضوع جد وربنا انا عيل علشان قاعد معاكم يا ولاد السيكوباتينجيه يارب يوعدكم بالنرتفعات المنبعثه من شباك منور ام للاي وتكونو متوارنيين علي مكنوزات الفرالعنه المنبهقه ؟؟؟؟كده عدتوني يارب دعوه وليه ساعه العصريه هدهم يارب جننوني اكتر منا مجنون --بينا يا بطيخه انتي حتعملي عقلك بعقلهم بطختي يا نونتي ياختي كماله امه يا ناس بس يس بس بس بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yousra
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

عدد الرسائل : 839
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 3:39

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا بدور علي السوال فين مش لاقياه وبقول الله امال فين ما يمكن يقصدو لعز ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AbuSAiF211
عضو VIB
عضو VIB
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 623
العمر : 35
البلد : مصر- والاقامه بابو ظبي
العمل/الترفيه : النواحي الاداريه _ وتخصص محماه
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الأحد 23 نوفمبر 2008 - 6:09

لو حاولتم كلكم تفكروا فالتحنبليه الللي فالنمليه هتفعموا ان السكنتوريه اللي جنب اي شماعه مختفيه ودا زي ماقلت وبكرر منتحسيباتيت الفحتوناري المتخنزر من اثر المكتووم وربنا مايوريكم المكتوم لان زي مانتم عارفين التوووم بيتجانس بتتالي المستويات الفينيقيه بجانب تتادخله مع الحضارات العربيه .... انا مش قصد الملحولي المتنحلولي لادا كل قصدي تناموا ونقفل كتاب التعلب فات فات وفديله سبع لفات منالماغنسيوم المبشور اه طبعا هو محدش بياكل فالسحور ليه الجو برد دا من اثر خرم البطانيه عموما متقلقوش علي الست ام عطيه لانها اشترت ياخت وهتعملنا فيه اجمل طعميه
وعلي راي المثل سيبك منهم دامفيش غير قيمه وسيما وعندي عربيه عجلتها مفسيه من اثر الفيل ابن النمله المخفيه ياريت اكون قدرت اوضحلكم قصه الساعه المستخبيه واللي مفهمش مايلمش الا الست نونه هي سبب الاستعاضه فالمسأله ديه
والسلام عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbetnona
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

عدد الرسائل : 2260
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: اريد جوابا على هذا السؤال الهام   الثلاثاء 25 نوفمبر 2008 - 14:35

يالهوى ياابو سيف هو انت كنت عاوز توضح اكتر من كدة؟ دنت زدت وفضت ياراجل دنا من اجاباتك استفدت كتير دنا حتى كنت عاوزة اسألك كام سؤال كمان يعنى هو ليه الانبطاح البنهورى بيسلطح على الشمال وليه مش لليمين وكمان دة هيودينا لاسئلة كتير زى العلوزة والبهوزة اللى موجودين فى الانشطار المعنوى للايقونة الايجابية الالتوائية اللى بتيجى من تحت النملية اللى على السلم فى بيت جدتى وجزيل الشكر ليك ياغالى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اريد جوابا على هذا السؤال الهام
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي الترفيهي-
انتقل الى: