منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 12:48

مشاهده اون لاين عمليه اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ التي التهمت السياح


حصريآ شوفو الفيديو


بعد ما تشوفوه فيه كلام تحت اقروه






ماهو يا اما احنا هبل يا اما احنا برده هبل

سمكه قرش ميته طالعه في السناره بالزمه دي عمليه صيد

احنا حنضحك علي بعض ولا ايه ؟







شاهد صوره سمكه قرش شرم الشيخ بعد اصطيادها من الرابط التالي

http://ramee.ahlamuntada.com/montada-f24/topic-t8673.htm#141904


تفاصيل اصطياد سمكه القرش بشرم الشيخ من الرابط التالي

http://ramee.ahlamuntada.com/montada-f24/topic-t8671.htm#141902


تفاصيل وقوع سمكه قرش شرم الشيخ في الشباك وسبب ظهورها من الرابط التالي

http://ramee.ahlamuntada.com/montada-f24/topic-t8672.htm#141903


_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهرزاد
مشرف عام
مشرف عام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1116
العمر : 31
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 14:15

أكثر حاجة تخوفني من البحر سمك القرش دا

الحمد لله انهم صادوها

بس دا مش بيعني انو تخلصو منو نهائي

أكيد عيلتها لس جوا

شكرا عالموضوع وتقبل مروري

مع محبتي

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 15:53

شكرا يا رامو على التوبيك بس هى تخوف اصلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 15:56

الحمد لله انهم طلعوها قبل متحصل كوارث دى شكلها فظيع تسلم يارامى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هشام العراقى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3611
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 08/11/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 16:08

شكرا بس كان نفسى تاكل رانا السيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهام
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10513
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 06/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 16:45

الحمد لله انهم اصطادوها ده لو هى فعلا تسلم رامى على الفيديو

_________________
ابتسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هشام العراقى
مرشح للأشراف بالمنتدي
مرشح للأشراف بالمنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3611
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 08/11/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 16:49

الحمد الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه يوسف
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6124
العمر : 30
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : عضوة بمنتدى رامى
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: اعمل حساب للغد

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الجمعة 3 ديسمبر 2010 - 22:13

تسلم يارامو على التوبك وفعلا شكل السمكة

شبعانة موووووووووووت هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
norsam
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 23
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 09/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   السبت 4 ديسمبر 2010 - 1:12

فعلا شكلها ميته ومربوطة بجنزير حديد كمان هما بيريحونا بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هوبا
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 852
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 29/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   السبت 4 ديسمبر 2010 - 2:11

يارب تكون هى فعلا ويكنو اصتدوها يارب

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abukareem
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 5
العمر : 58
تاريخ التسجيل : 26/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   السبت 4 ديسمبر 2010 - 13:36

الف شكر رررررررررررررررررررررررررر على الاخبار الجديدة والصور الراءعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانوش
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 14769
العمر : 26
البلد : مصر
العمل/الترفيه : طالبة جامعية
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: المنصورة
حكمه أعمل بها: اعمل لدنياك كانك تعيش ابدا واعمل لاخرتك كانك تموت غدا

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الأحد 5 ديسمبر 2010 - 22:57

ههههههههههههه ونسيت تقول حاجة تالتة ريمو يا اكيد احنا هبل هههههههه عاملين زى المثل اللى بيقول سكتناله دخل ب................ القرش بتاعه ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
romy
عضو جديد
عضو جديد


انثى
عدد الرسائل : 37
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 06/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ   الأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 0:30

الحمد اللة انهم اصطادوها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مشاهده فيديو اصطياد سمكه قرش شرم الشيخ حصريآ
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: مواضيع عامه-
انتقل الى: