منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 الشعب يريد إسقاط النظام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
FARAH AHMED
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 16
العمر : 20
تاريخ التسجيل : 04/02/2011

مُساهمةموضوع: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 11:02



الشعب يريد إسقاط النظام








سامعين صوت الشعب الثاير

بيقول بس كفاية مذلة

نفس الصوت اللي في اسوان

بيقول شدي الحيل يا محلة







قول يامحمد قول يابولس

بكرة مصر تحصل تونس








ثورة ثورة حتى النصر

ثورة ف تونس ثورة ف مصر






اكسر سجنك وافتح بابه

خلي الكلب يلم كلابه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 11:28

الله عليط يا فرح قولي تاني واشجيني

روح يعني امشي يمكن مبتفهمشي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
FARAH AHMED
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد الرسائل : 16
العمر : 20
تاريخ التسجيل : 04/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 15:02

مرسى هشام على المرور نورت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 15:17

بجد روعه يا فروووووووووووووووحتى يا قمرايه


واهلا بيكى معانا فى المنتدى ويارب تتبسط معانا هنا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 15:36

دة على اساس ان 85 مليون مصرى طلعو قالو كدة

ولا عملتو استفتاء وطلع الاغلبية رايهم كدة

مينفعش تجمعو وتقولو الشعب كله يريد اسقاط النظام

للاسف انتو لسه مش فاهمين ان اللى فى التحرير مش هما شبابنا

اللى كان عاوزالتغير بس وانا حجيبلكم اللى يثبت ان الشباب دول

ناس تانية استغلت الفرصة وركبو مظاهرتهم وانهم كانو بيطالبو بالتغير فقط

ليس اسقاط النظام اسقاط النظام معناه اسقاط مصر

اللى بيقول اسقاط النظام هم اخوان مسلمين وغيرهم من اللى لهم مصالح

فى اسقاط مصر ومصالح احزابهم

يا جماعةحرام عليكم فاى ناس شغالين اشغال حرة مش عارفة تجيب

اكل لعيالها لان فلوسهم خلصت بسبب وقف الحال بالزمة دة يرضيك يا هشام

ولا يرضى ربنا ولا يرضى مين بس حرام عليكم الناس دى عمالين تفكرو

تفكير اهوج وماشين بمبدا حط صباعك فى ودنك ودة اللى ناس كتير من اللى

لهم مصالح عايزة سيبو الامور تاخد وقتها كدة ولا كدة هو ماااااشى

يارب تكون وصلت النظرية الناس اللى بتتكلم دى مش فارق معاها حد

لانهم اغلبهم بيقبضوه من شغلهم او هما اصلا معاهم فلوس حرام عليكم

حطونفسكم مكان الناس اللى اشغالها حرةاللى اكيد هما كتير مش واحد ولا اتنين

تخيل نفسك مسؤل عن اسرة ومش عارف تجيب لهم اكل وشوف احساسك حيكون ازاى


انتظرو منى فيديو الدليل


_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 16:07

ياميرو سيبى الناس تعبر عن رايها حتى ولو كان فردا واحدا


مينفعش نضطهد الاراء كده ونسكت الناس ويبقى راينا هو الراى الى لازم يتسمع


سيبها تقول الى فى نفسها


معلش يا فرح ونورتى منتدانا تانى يا قمرايه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 16:16

هو انتى يا سمورةشوفتينى قولتلها اسكتى وماتقوليش رايك

هى قالت وجهةنظرها وانا عليا احترامها واقيمها وارد عليها

بوجهة نظرى انا كمان هى دى الديموقراطية يا سمورة مش اقول

شكرا على التوبيك وخلاص

لازم نتبادل الاراء ولازم تشوفى وجهات النظر من كل ناحية

وانا لو عندى حاجة حابة اوضحها او وجهة نظر عاوزها توصلكم

بقولها عشان دة حق كل انسان على وجه الارض

قولى رايكم بس فى نفس الوقت شوفو وجهات النظر من زواية اخرى

يمكن تلقوها معقولة

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 16:44

اصلك يا ميرو بصراحه كل ما حد يبقى وجهه نظره معارضه تعدى تكررى نفس الكلام اى بتقوليه


ومش بتغيريه وبصراحه ده حجه تضايق


لانك بتضطهدى كل الاراء واحنا ولا عارفين انتى معارضه ولا مؤيده


وبتتكلمى وخلاص ومنتيش عاوزه حد يشوف ال وجهه نظرك يا ميرو


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 17:29

اه فعلا يا سمورة انا غلطانة عشان

مش بخلى كلمة تودينى وكلمة تجيبنى ومش بغير راى بسرعة

انا مش بضطهد حد وانتى اصلا اللى مش فاهمة

انتى كنتى مؤيدة وبقيتى معارضة يا حلاوة يا حلاوة على تغير الكلام

طب يا سمورةانا مش بمسك لسان حد بس كل حاجة بالعقل والمناقشة

مش احسن ما اقول شكرا على التوبيك واسكت

انا لا بؤيد ولا بعارض لان دة مش وقته ودة اللى انتى مش فاهمة

وبالله عليكم بلاش معارض ومؤيد خلينا دلوقتى نقول كلنا مصريين

حجيبلك تصريحات لشباب من التحرير يا سمورة تشوفى بنفسك وتعرفى

انهم كانو بيطالبو بالتغير وبس مش بالرحيل

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5548
العمر : 27
البلد : بورسعيد
تاريخ التسجيل : 30/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: بوووورسعيد
حكمه أعمل بها: لا تترك عمل اليوم الى الغد ممكن لبعد الغد

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 19:29

خليكى ورانا انتى يا فرح لحد متحبسينا

بس بصراحة عجبونى والله بجد يا بت تنفعى

_________________






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 20:06

انا معاكى ياميرو فى رايك واويدك ياجماعة مينفعش دى بلدكم الا اتربيتو فيها شربتو من نيلها


مشيتو على ترابها استنشقتو هواها مينفعش اننا نخربها بايدنا المفروض اننا نكون ايد واحدة


لنحميها من التخريب والدمار ومنخليش الصهينة تفرح فينا احنا ابناء مصر مينفعش نخبط فى بعضينا


فكرو بعقولكم شوية مش بعواطفكم فكروا فى صلب المشكلة احنا حايا فى فترة تخريب


وانهيار فوقو شوية من الغيبوبة دى بصو لبلدكم بصو للبلطجية ا ملت البلد وبتطلع على الناس وبتسرقهم


فوقو بقا كفاية معارضة على بلدكم اذا كان على ريسنا حيمشى ياجماعة بس فى نهاية ولايته مينفعش يمشى دلوقتى


بدنا حتخرب ياجماعة استحملو هذة الفترة القليلةمن الحكم واعتقد ان في مطال كتير تحققت ادو فرضة للحكومة الجديدة


تشوف شغلها ارجو منكم عدم التجريح فى بلدنا فى هذة الفترة التى مصر تحتاج فيها اى ابنائها لحمايتها


من الخراب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 21:44

حتقولى لمين يا رنا ولا حياة لمن تنادى

انا صوتى اتنبح ما هو الراجل ماشى

عاوزين خراب وبس حلو يعنى الخساير دى

بسبس بتقول لو شعب محترم حنساعد بعض هواصلا فى الظروف دى

حد حيبقى معاه قرش يساعد بيها نفسه ما تعقلوها شوية اذا كان حال البلد واقف يبقى

نساعد بعض ازاى

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   السبت 5 فبراير 2011 - 23:42

يا ميرو انا مفيش كلمه بتودينى وكلمه تجيبنى

وبعدين فين الكلمه الى جابتنى والى وديتنى والنبى

لو عندك كلمه جابتنى ولا وديتنى ابقى هاتيهالى لحسن نسيتها


وبعدين ملكيش دعوة انا رايى ايه و لا انا مؤيده ولا معارضه


وبعدين انا مش هرد عليكى يا ميروا علشان متزعليش منى انا ممكن كلامى يزعلك


بس انا هخلينى باحترامى ومش هتكلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 1:33

اهلا بيكى يا فرح بالمنتدى

بليز فرح من حقك تنتقدى بس يا ريت بطريقة افضل من كده

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toma
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1457
العمر : 27
البلد : ف بيتنا عايزين حاجه
العمل/الترفيه : اخر سنه يالله محدش بياخد منها حاجه
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 3:28

اهلا بيكى يا فرح معانا ولينا لقاء نتعرف على بعض بس فى حاجه بقى كل واحد زى ماليه سلبيات ليه ايجابيات واعتقد ان الريس حمانا كتير جدا ومينفعشى ننساله كل حاجه مره واحده انا من راى بصراحه مع استقرار مصر وبس ربنا يحفظهلنا يارب وبجد بردوا لازم مننساش ان الريس جزء منا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
toma
مراقب بالمنتدي
مراقب بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1457
العمر : 27
البلد : ف بيتنا عايزين حاجه
العمل/الترفيه : اخر سنه يالله محدش بياخد منها حاجه
تاريخ التسجيل : 05/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 3:30

ولو فتحنا باب الحوار ف الكلام دا مش هيخلص خالص وزى ما بيقولوا( الاختلاف ف الرأى لا يفسد للود قضيه)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 4:36

هو هشام حاضر غايب يا مرمر تجيبي سيرته

ههههههههههههههههههههههههههههه

حمد الله علي السلامه توما ويارب تكوني بخير

فرح يا فرح اللهي يفرح قلبك

بصي يا قرح قولي ما بدالك قولي واكتبي ونزلي صور

ده منبر الحريه

يا مرمارينا هوالشعب قبل يوم 25 كان لاقي ياكل ولا شويه الملاليم دي بتسميها فلوس

يا توما ويا رنا ويا كل الي عاوزين فخافه السيد المبجل حسني مبارك

حلوه الالقاب دي علشان محدش يزعل اهو

اكمل بقه

لو سيادته كان بيوزع الرزق بالعدل علي شعب مصر مكانشي ده الحال

يا جماعه ما ضاقت الا ما فرجت

لازم جنابه يسيب النظام هو الحاشيه بتاعته علشان البلد كفتها تتعدل

وعلي راي المثل ضربو الاعور علي عينه قال متصابه متصابه

حوشو حوشو الفلوس المتستفه حوشوووو

بكره تقولي اتش قال يغور بس وبكره حفكركم

يمكن ناخد وقت علشان نظبط كفه الميزان بس الاكيد

بكره احسن علشان انا حاسس ان حيبقي

فيه عدل في توزيع الثروات

المهم مين حيمسك دفه الحكم

وسعتها حنفنر الايام دي وارجع بقه بلدي بلاش قله ايمه وغربه

المهم ايتها الغاليات متزعلوش من بعض

يا مرمر لما تكون سمر مخلوط عليها الموضوع وترجع تصحح رائيها مش معني كده ان كلمه توديها او كلمه تجبها

ليكي رايك وانا مقتنع بيه جدا

بس بقولك خلينا نحاول ونصبر والخير جاي

شبعنا يا جماعه من المسكنات عاوزين علاج جزري

مصر مريضه مريضه

والي فبيها بيرضو بالقليل يجري ايه لما نفكر في غدا افضل لاهلنا ونحاول نغير الوضع

وتغير الوضع بتغير النظام صدقوني والله

ربنا مع كل الناس الي واقف حالها ومع كل الشعب الي صابر ويارب يفرجها قريب علي الجميع

شكرا ليكم جميعا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 10:55

حمد لله على سلامتك يا هشام يا غالى

ميرسيه يا سمورةجدا لذوقك (ولا تعليق على كلامك )

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 13:24

الف حمدله على رجوعك باسلامه يا هشوم يا عسل


واكيد مفيش تعيق على كلامى انك انتى الى غلطتى فيا من الاول


بس والله العظيم ما كنت متوقعه منك انتى بالذات الكلام ده لانى بحبك وانتى عارفه كده كويس


بس خلص الكلام وانا بيجد زعلانه جدا منك ومن كلامك فى حقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابوالفتوح
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 1
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 06/02/2011

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 20:00

Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 21:59

بليز يا جماعة كفاية خناق مش معقول كده

كلنا فى الاخر اصحاب واخوات ودى فتلرة وحتعدىى

روقوا على بعض شوية بليزززززززززززززززززززززززز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الأحد 6 فبراير 2011 - 22:02

فرح متزعليش انا من المؤيدين وردى منطقى بالنسبة لوجهة نظرى

بس ده ميمنعش انى وافقت فى توبيكين ليكى وحبيتهم قوى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لا مؤاخذه
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3322
العمر : 29
البلد : تايهه فى بلاد الله
العمل/الترفيه : الاستهبال والاستغراق فى النوم
تاريخ التسجيل : 19/06/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: cairo
حكمه أعمل بها: النوم سلطان ومتسألنيش ازاى

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الإثنين 7 فبراير 2011 - 0:46



الاول صلوا على النبى

وكل من له نبى يصلى عليه ( عليه افضل الصلاه والسلام)

اولا اهلا بيكى يا فروحه والتوبك روعه وداخله كده ايه بالصلاه على النبى عليكى تتحسدى

هتنفعى بجد تربيه حنون بقا ههههههههههههههههه

اولا يا جماعه دى ساحه من الرأى والحوار ولا خناقه كل اللى ليه رأى يقوله

منحولش نشوش على بعض فى الحوار زى القنوات المصريه كده ما بتشوش علينا

يلا ما علينا كله انكشف وبان


ليه تعليق كده على ميرو لكلامها لسمر مش عيب ان الانسان يتراجع فى الخطأ

بي الخطأ بقا اننا نتماده فيه سمر يمكن كان مشوش عليها فى الموضوع زى ماحصل

للجزيره كده وكلنا عرفنا ان القنوات المصريه مضغوط عليها من سياده الوزير ولا من فلان ولا فلان

المهم بقا لما عرفت الموضوع خلاص قالت رايها ولما شافت الصوره الصح مش عيب اننا نغير

فى أرائنا بس الغلط اننا نحجب الرأيه عن بعض وكمان نصغر ساحه الحوار كده ونبدلها لميدان

تانى خلينا نصرخ ونقول لا لالالالالالالالالالالالا ومش كلنا اكيد

بس انا لاخر قطره فى دمى هقول لالالالالالالالالالالالالالالالالا


وخلينا نفتكر التغيرات دى مكنتش هتحصل لو الشباب متكلمتش بلاش بقا نقول هو كان وكان

خلاص زهقنا 30 سنه شكرا لغايه كده كفايه عليه 70 مليار دولار هههههههههههههههههه

ده فى القليل يعنى دى مش تسد دسون مصر بردو بدل ما البلد جعانه والشباب بيطفش بره

مصر حرام والله ننسى بردو دماء الشهداء اللى فى الميدان اللى بدمهم اتغيرت حاجات كتير

واذا كان حد هيجيب حاجات تسبت ان الرأى المعارض غلطان

ففى ادله تسبت ان مبارك واللى معه مش يرحلوا فقط ده الاعدام مش كفايه

وحسبى الله ونعم الوكيل

_________________


اذا مزقت قلبي فلا تتحدث عن الحب لان الحب بريء من الخونة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
basbosa
مشرف اول المنتدي
مشرف اول المنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 5681
العمر : 34
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الصمت

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الثلاثاء 8 فبراير 2011 - 4:47

طبعا انامش معاكو في المنتدي بقالي كتير وكتير منكو مش اعرفو مش تعاملت معاه بس احناكلنا في ازمه ياجماعه وكلنا اعصابنا فالته .. معلش ياسموره بصي معروف اني من الناس الي عاوزه حسني يمشي ومش موافقه علي استمراره لنهاية فترة الرياسه وقلت كده كتر .. بس انا شفت كلام لميرو كتير هي بتقول وجهة نظرها باحترام صراحه ومشفتهاش غلطة في حد قبل كده هي بتقول لي هي فاهماه وحاساه وشيفاه في مصلحة البلد وفي حرية راي انتي وانا ورامي وكل المشاركين ولاعضاء لينا حق في كده كمان ومحدش حجر علي راي حد كلو يقول رأيه وفي الاخر كلنا ولاد بلد واحده وانا معارضه راي ميرو وممكن شدينا شويه بس علي خفيف وبردو نتيجة اعصابنا المشدوده بس قلتلها انا مش ضدك واحنا اخوات وولاد بلد واحده هي بتتكلم في وجهة نظر محدده معينه مقتنعه بيهم وحابه توصلها للكل و ده حقها هي بتقولها في اكتر من توبك علي حسب الي بتشوفو ..مش ماسكه توبك واحد بتكرر في الكلام وانتي كمان ياسموره من حقك تقولي رائيك في كل التوبيكات ياريت منخليش اعصابنا ياجماعه تفلت علي بعض احنا الي باقيين لبعض في الاخر وحسني مش هو الي قاعد .. تقبلو مروري وحترامي .. ومشكوره يافروحه علي التوبك .. اه متفقه جدا كمان مع راي لامؤاخذه لي كتبته قبلي علي طول يسلم بؤك يابوسي Very Happy

_________________


يابن ادم لاتدبر الامر فإن اولىَ التدبير هلكىَ سلم الامر إلينا فنحن اولىَ بِك مِنك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مونى السيد
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى
عدد الرسائل : 110
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 12/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: الشعب يريد إسقاط النظام   الثلاثاء 8 فبراير 2011 - 21:46

الشعب يريد اخلاء الميدان

علشان

مطالبنا تتحقق ونقدر ناخد حق الشهداء اللى راح هدر

ويبان العدو اللى مندس فى وسط الناس دى وعايزة يدمر ثورتنا العظيمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الشعب يريد إسقاط النظام
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي السياسي-
انتقل الى: