منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في
عفوآ أنت لم تسجل بعد في المنتدي وستكون بعض الاقسام محجوبه عنك
يمكنك الآن التسجيل لن تستغرق بضعه ثوان وستصبح عضوآ معنا لتتمتع بكل أمكانيات المنتدي وكذلك إضافه المواضيع

منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في

المنتدي الرسمي لمشجعي رانيا نجيب الجزار ستار اكاديمي صور - فيديو - محمد علي المغربي ستار اكاديمي-محمود شكري ستار اكاديمي 7 -صور-اغاني-معلومات-شات-مسابقات-موسيقي-افلام عربيه -أفلام اجنبي-مسرحيات-برامج-المنتدي الرسمي ستار اكاديمي 8
 
الرئيسيةالبوابهس .و .جالتسجيلدخول
::::الآن وحصريآ بالمنتدي ::: بقاعه سينما رامي ::: يمكنكم مشاهدة و تحميل :: فيلم أذاعة حب : بطولة : منه شلبي :: فيلم :: الفيل في المنديل بطولة : طلعت زكريا :: فيلم سامي اكسيد ال كربون بطولة : هاني رمزي ودره :: فيلم المركب بطولة : يسرا اللوزي و رامز امير ::  فيلم الفاجومي  بطولة :صلاح عبد الله والهام شاهين و خالد الصاوي :: فيلم صرخة نمله بطولة : عمرو عبد الجليل و رانيا يوسف مع بداية عرضه بدور السينما

شاطر | 
 

 رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 15:55



بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


اولا :احب اعلن اسفى لو كنت انفعلت فى التعبير عن
راى فى وقت كنت حاسة ان مصر بتضيع

كنت شايفة بلدى اللى بعشق ترابها بتتحرق وبتخرب

فى الوقت اللى كنت خايفة ان اسرائيل اوغيرها

تستغل الفرصة وتدخل بلدنا وهى فى حالة فوضى لانى

بكره الحروب كره العمى ربنا يكفينا شرها

فى الوقت اللى سمعنا منناس كتير ان ميدان التحرير

مقسوم نصين نصها ناس ركبت الموجة وبيولعوها

عشان طبعا يستفادو مثل الاخوان المسلمين والبرادعى

والقوى الخارجية وكل من له مصالح واللى سمعنا ان

القوات الخارجية دى بتوزع اكل وفلوس وغيره وطبعا

وطبعا فى من الكلامدة اللى صحيح وفيه منه الى
غلط

فى ناس حيقولو يلا نفسى انا اروح يمكن ينوبنى من
الحب

جانب اصبح ميدان التحرير مدينة صغيرة تجمع كل

الفئات وللاسف ان فعلا واللى شفته ان التليفزيون المصرى

بيضلل عن حقائق كثيرة ومش معنى انى بؤيد قناة

الجزيرة برضو لا انا لسه عند راي لانها مسهدفة مصر من زمان

وكنت بقول يا جماعة لازم نقف ايد واحدة

ومننقسمش نصين نص مؤيد ونص معارض فى وقت كانت البلد فى خراب

بجد ومكانتش البلد مستحملة الكلام دة ,,,, انا مع

التغير اه ..انا مع الحق اه .. انا مع شباب

الثورة اه .. لكن من تخريب طبعا

انا مع الانتقال السلمى عشان نضرب عصفورين بحجر

لان الدستور الحالى لا يسمح باننا نسقط النظام

لكن مفيش قدامنا غير الانتقال السلمى علشان مانسبش البلد من غير حاكم


دة احنا قعدنا كام يوم من غير الحكومة واتبهدلنا مابلكم بقى بنظام بحاله

ودة راى اللى بحاول اوصله من زمان مش معنى كلامى

برضو انى مع الاهانة لمبارك مهما كان هو عمل ايه ودى مسالة

نسبية من وجهة كل واحد فى ناس بتفتكر له اى معروف ومتهنهوش وفى ناس مش شايفة منه الا كل سواد فى عهده عشان كدة

بيهينو ودى من وجهة نظرى حرية شخصية انا طبعا كنت بتابع التليفزيون المصرى والعربية كمان انما بعد ما شوفت فيديوهات

فى اليوتيوب وسمعت اراء مختلفة من ناس كبار بدات اكون راى عما يحدث والله ان كتر اراء القنوات جعلت الواحد مشتت ومش

عارفين الحقيقة يمكن كنت بقول دايما انا مش مع ولا ضد لعدم اشعال الفتنة وعشان البلد مكانتش ناقصة لكن دلوقتى بس حقول

انا ضد النظام ومع الثورة اكيد بس انتقال السلطة بطريقة سلمية ومنظمة علشان مايجيش على حساب بلدنا ومتحصلش فوضى

وفى اخر كلامى سلام ومع السلام كلمة شكر واجب عليا اقولها وكلمة اعتذار طبعا الشكر لبسبس لقولها كلمة فى حقى شكرا بسبس

عشان قولتى كلمة فى حقى بكل صراحة والاعتذار لكل من انفعلت عليه فى اى رد فى اى توبيك واخيرا كلمة وداع لانى بقيت

مضايقة ناس كتيروالافضل الانسحاب من المنتدى عشان موصلش لدرجة ان حديكرهنى ولانى وصلت لدرجة ان فى ناس غلطت

فيا وانا مقدرش اكون فى مكان مش مقدرة فيه وفى النهاية لكم منى كل الحب والتقدير ::::

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هوبا
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 852
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 29/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 16:25

طب ما هو ده اللى احنا بنحاول نقولو من زامان يا ميرو احنا مع التغير بس لازم يكون فى انتقال سلمى

احنا مش عيزين مبارك يقعد تانى بس بردك عيزينو يقعد ال 6 شهور عشان الفوضه هو ده كل اللى احنا نقصدو

بس يا ميرو متزعليش وحته لو حد غلط فيكى مع انى انا مش عارفه ايه اللى حصل بس برد سمحيهم

عشان احنا كنا فى زرف كل واحد كان على اعصابه وخايف على البلد متزعليش من حد واعزرى اى حد قال حاجه ده بس خايف على مصر وكان كل واحد على اعصابه ومش عارف هو بيقول ايه

متزعليش ميرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمورة
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
أنشط الأعضاء مرشح أشراف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 11319
العمر : 29
البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : اغليس على خلق الله فى الرايحه والجايه
تاريخ التسجيل : 19/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: البحر والشمس وقت الغروب

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 16:32

بصى يا ميرو مش معنى اننا بننفعل على بعض اننا نسيب المكان ونمشى ونتقمص

طيب مهو انتى لو روحتى مكان تانى وحص اى انفعال مع اى عضو برده هتمشى ولا ايه


بس صى محدش هانك ومحدش يقدر يهين اى حد هنا لاننا ولاد ناس ومتربيين ومش همجيين


احنا ما بنتكلم مع بعض بنتكلم بحب وبعشم ومش بنتكسفاننا نقول اى حاجه لبعض


وو حتى كان انفعالات ولا زعل ولا اى حاجه

مش معنى اننا زعلنا مع بعض شويه اننا نتخنق ونمشى من المكان خالص


لالالالالالالالالالا متعميش حاجه يا ميرو وتندمى انك عملتيها بانك تمشى


طيب لو زعلتى من حد قوليلوا انك زعلانه واتفاهموا مع بعض واتصاحوا ختى لو هتضربوا بعض

انتم اخوات ومش تسيبى المكان وتمشى ان احنا مش صغيرين على الحاجات ده


احنا ناضجين بما فيه الكفايه عشان نعرف احنا بنعمل ايه


ومين قالك انك مش متقدرة طيب مين الى مش مقدرك

وبعدين يا ميرو انا عارفه انك زعلانه منى مع ان انتى الى اتهمتينى بان كلمه تودينى

وكلمه تجيبنى بس انا بقولك متزعليش واسفه كمان يا ستى

عشان امنتدى مينفعش يبقى منتدى من غير ميرو المصراويه البنت الشقيه

الى بعتبرها اخت ليا




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 16:40

ميرو متزعليش يا قمر انا اول واحدة اعلنت انسحابى

من المنتدى بسبب المشاكل اللى حصلت مع اختلاف الاراء

بس رجعت لان اصحابى بالمنتدى والمنتدى مهانوش عليا

اسيبهم القسم السياسى ولع المنتدى والاعضاء

يا ريت كل واحد يفتكر اننا فى الاخر اصحاب واخوات سواء

اتفقنا او اختلفنا كلنا متفقين على شئ واحد مصلحة مصر

حتى لو اخنلفت اراءنا ما بين مؤيد ومعارض

والمسالة محتاجة شوية وقت والامور حترجع تانى طبيعية


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبد المنعم حسن
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3634
العمر : 69
البلد : القاهرة ـ مصر
العمل/الترفيه : متأمل لملكوت الرحمن
تاريخ التسجيل : 11/07/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: قاهرة المعز ـ أم الدنيا
حكمه أعمل بها: كن جميلاً .. ترى الوجود جميلا .....

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 16:44



لست معك ميرو فى مسألة الانسحاب .. الخلاف فى الرأى موجود فى كل وقت .. فى البيت الواحد ممكن يحدث خلاف فى الرأى بين الأخوات وبعضها .. وهو ده الحاصل الآن فى بيتنا ( المنتدى ) .. وبين الأخوات فى المنتدى .. لكن لا خلاف على أن هناك شئ مايربط الجميع ببعضهم .. ألا وهو الاحترام المتبادل بين الجميع .. وهذا أول ما شدنى لهذا المنتدى ..

وصدقينى ميرو ـ وانتى أول من سيؤيدنى ـ إن سمورة من الشخصيات المحترمة جداً وهذا مالمسته فترة تواجدى بالمنتدى .. وما حدث هو اختلاف فى وجهات النظر .. نظرية نصف الكوب الفارغ .. كل منا يراه من وجهة نظره .. ولكننا جميعاً فى النهاية متفقين فى الهدف ..

وأكيد كل حد فينا قرأنا توبيك كان نازل بعنوان ( الفرق بين الـ 7 والـ 8 ) أكيد قرأتيه ميرو ..؟؟ وانتى عارفة أقصد إيه ..
اللى شايفها 7 شايفها صح من جهته .. واللى شايفها 8 شايفها صح من جهته .. وهم الاتنين صح ..

فلنبقى جميعا بالمنتدى .. وهذا رجاء منى للجميع .. ولاّ الواحد مايصدقش كلامكم على المنتدى لما كنتم بتقولوا ده بيتنا وإننا كلنا إخوات ..

من هذا المنطلق أرجو عدم الانسحاب .. المنتدى مليان أبواب غير السياسة ياميرو .. وحتى لو قرأتى حاجة فى السياسة مش عاجباكى .. اعتبرى نفسك فى أوتوبيس وفيه حد حواليكى بيقول كلام مش عاجبك .. هاتعملى إيه ؟؟؟ هاتسمعى فقط .. صح؟؟؟ اسمعى فقط لما لا يعجبك .. وانفعلى وشاركى فيما يعجبك دون أن يؤثر ذلك على العلاقة بين الجميع .. وسمورة قالت ماهى مقتنعة بيه وده حقها .. زى ماهو حقك انك تقولى اللى انتى مقتنعة بيه ومش من حق سمورة تزعل .. كلنا إخوات والحاصل ده شئ طبيعى وصحى ..

أرجوكى ميرو إلغى فكرة الانسحاب من دماغك .. حد يسيب بيته ويمشى ..؟؟؟؟!!!!

والشكر كل الشكر للأخت نهى ( بسبوسة ) لكلامها الجميل ..

وأخيراً لكِ تقديرى .. وآسف للإطالة ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 17:29

بشكر كل اللى دخل ورد على التوبيك

يا عمو منعم كلامك صح ومقتنعة بيه جدا طبعا

وشوفت توبيك ال7 و8 ووالله بعمل بيه وفعلا كل واحد بيشوف من

عنده ال 7 صح وانا مقتنعة بان وجهة النظرين صح

بس انا مقولتش انى منسحبة عشان اختلاف وجهات النظر

لا طبعا اكيد بس لما توصل للغلط وان حد يقولى

(انا ممكن اغلط بس خلينى محترم عشان متزعليش )

يبقى كدةوصلنا لمرحلة اللا احترام

انا معاك اننا نختلف وكل واحد يقول وجهة نظرة بس

بدون احترام مينفعش انا مغلطش فى حد والكلمة

اللى بيقولو غلط فيها هى كلمة (توديك وكلمة تجيبك)

طب وهى دى شتيمة او غلط ؟

انا عن نفسى اول مرة اعرف انها عيب !!!!!!

واصلا وجودى ملهوش لازمة ولا هيفرق

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
موجه
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 987
العمر : 29
البلد : أرض الله واسعة
العمل/الترفيه : حاطه ايدى على خدى ومستنيه الفرج
تاريخ التسجيل : 10/06/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: احلى مدينة
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 18:09

يسلم لسانك ياعمو منعم

بجد هو ده الكلام الصح وابلغ رد على ميرو

اقرى كلام عمو منعم كويس ياميرو

فعلا عرفت تفسرها صح هى فعلا الفرق بين 7 والــ 8

ياريت الكل يفهم ويعرف اننا اخوات ولازم نستحمل بعض اكتر من كده

راجعى نفسك ياميرو اكيد كلنا حابين انك تكونى معانا ووسطينا

وعمرك ما هتلاقى ناس بتحبك وبتخاف عليكى زينا

مستنيك ترجعى ونشوفك بالشات زى زمان


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gaber1
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2368
العمر : 39
البلد : مصراوييييييييييييييي قوي اخر حاجه
العمل/الترفيه : بسرح بعربيه بطاطا
تاريخ التسجيل : 14/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها: الطاقه

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 18:17

ايه بس يا مرمرينا مالك الجميل مضايق طيب مانتي

وجعتيلي دماغي وجبتيلي كالوووو برائيك

ههههههههه

بصي مرمر انا اعتقد ان الكلام الي بنوجهه والنفض

مش بنجيب اسماء ومتهيئلي بسبس مجبتشي اسمك

ولو ياستي حصل ايه يعني هي بسبس دي حد يزعل منها دي بسبس يابت بسبس

اختنا وحبيبتنا زيك كده مانتي اجدع اسكندرانيه قولتي رايك باحترام واعتقد انا حييتك علي رايك

مع اني مناقض ليه وشايف من وجهه نظري ان فيه قضصور وعمنا الغالي منعم قال رايه وعندي

وعندي تحفظات بس ده مناخ جميل الراي والراي الاخر

بس ميكونشي الراي مستفز سعتها مش حنعرف نتحكم في تصرفتنا

واعتقد الكل بيحب مرمر ومش عاوزها تمشي حتي لو شايفه حاجه احنا مش شيفنها

ولا انتي نلقيكي يابت عاوزه تمشي مع حسني مبارك وتسافري

بلوشي من غير متدفعي فلوس هههههههههه

نداء اليمرمرينا بطلي واقعدي لرررردح

علي راي المثل قالوا للي رايح انت مين قالهم مصري في كمين

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 8186
تاريخ التسجيل : 04/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 18:35

انا مش فاهم ايه الموضوع اصلآ ياميرو وايه السبب في الزعل للأسف متابعتش كويس

لأنشغالي بأخبار الثوره

بس من التوبك ده ومن كلامكم فهمت بعض الشئ

و أنا عارف أنه ليكي وجهه نظر مختلفه مع ناس وناس ليها وجهه نظر مختلفه معاكي

و أنا عن نفسي بطلت أتناقش مع حد فأمور الخلاف علي الثوره لأني حسيت انه فيه

أشخاص بتوصل للنقاش لحد الأستفزاز لمجرد الأستفزاز وتحول النقاش والحوار لقصة

شبيهه بالعناد للعناد فقط لا غير ...


عامة ياميرو محدش يقدر يغلط عليكي ابدآ ده اول شئ

وثاني شئ أنا قولت كتير أوي


الخلاف في الرأي لا يفسد للود قضية


ده مبدأي

و أحنا ان شاء الله فبلد ديمقراطيه ومنتدانا من قبل بلدنا بنتبع فيه الديمقراطيه

و اعتقد انتي بنفسك لمستي ده فكل شئ

قولي اللي فنفسك يا ميرو و اكتبي وجهه نظرك براحتك ومحدش حيمنعك اكيد

وكلامي لكل الأعضاء نفس الكلام .. اكتبو وجهات نظركم واتناقشوا فيها براحتكم

بكل حريه أكتبوا اللي نفسكم تقولوه

محدش يقدر يمنعكم ولا حد يقدر يصادر رأيكم ..عدا فقط الخروج في الألفاظ .

وبقولها كمان مرة الخلاف في الرأي لا يفسد للود قضيه .

ولا لترك المنتدي ياميرو وبرده الكلام ده ليكي ولكل الأعضاء

المنتدي ده بيتكم

علي فكره فيه اخوات مختلفين في الرأي بخصوص الثوره .. بس محدش منهم

ساب بيته علشان مختلف مع اخوه .

أهلا بالجميع في منتدي ديمقراطي و تعودوا بأه علي الديمقراطيه علشان دي

حتكون مصر ان شاء الله .

أنطلقت الألسنه المحبوسه منذ عشرات السنوات ولن تصمت الحناجر ثانيه

أهلا بكم في مصر المحرره

_________________
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتديات رامي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سهام
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10513
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 06/05/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 18:43

لا ياميرو انا مش معاكى فى الانسحاب لازم طبعا تخليكى فى بيتك

ومعلش اذا حد غلط فيكى انتى عارفه ان الفتره اللى فاتت دى كله كان مشحون

واعصابه تعبانه بس لما الامور تهدى كله هيرجع زى الاول و ياستى حقك عليه لكن
مش تسيبى احلى منتدى جمعنا و تسيبى اخواتك فى حد يقدر يتخلى عن اخواته

فكرى كويس ميرو و انتى عارفه احنا كلنا بنحبك قد ايه

_________________
ابتسم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه الورد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1701
العمر : 29
البلد : ام الدنيا
تاريخ التسجيل : 10/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 19:29

انا طبعا مش هزيد حاجه عن كل الكلام اللى اتقال

لانه عبر عن اللى جوانا كلنا واحساسنا كلنا من ناحيتك يا ميرو

انتى عارفه انتى غاليه علينا قد ايه وبعدين هو انتى لما بتزعلى

من اخواتك فى البيت وباباكى ومامتك بتسيبيلهم البيت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اكيد لا طبعا يبقى نهدى ونعقل واكيد الفتره اللى فاتت كانت ومازلت صعبه علينا كلنا

وكلنا كنا ومازلنا متوترين ومنفعلين واعصابنا تعبانه يبقى المفروض اننا نلتمس العذر لبعض

ونستحمل ونشيل بعض وأظن مفيش وقت شده اكتر من ده

علشان نثبت فيه اننا واحد وأسره واحده ونقف ونساعد ونستحمل بعض فيه

مش عايزة اسمع كلمه انسحاب تانى ابدآ من اى حد هنا وألا

هرجع للغز تانى واى حد يقول الكلمه دى وربنا اغزه بأه هه بس

_________________
وحشتينا جدآ
أدراه المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رانا السيد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10868
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 30/03/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: الحمد للله ميه ميه

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 21:50

لالالالالا ياميرو انا مش معاكى فى الانسحاب انتى اخت غالية وعزيزة علينا واحنا بنحبك


مش معنى اننا مختلفين فى وجهات النظر يبقا نزعل من بعض لاطبعا احنا كلنا هنا عشرنا بعض وعرفنا بعض كويس


وبقينا بيت واحد واسرة واحدة ومينفعش نمشى واحنا زعلانين انتى ليكى وجهة نظر قوليها زى مانتى عايزة


محدش حيمنعك بس الانسحاب لا يامرمر احنا بنحبك ومنرضاش بدة ولو قولتى كدة تانى حرددددح زى هشوم ههههههههههههه


وعلى فكرة يامرمر محدش يغلط فيكى لانكم انسانة جميلة ورقيقة وربنا يعلم انا بحبك قد ايه


والا حصل بمصر ضايق ناس كتير معلش ازمة وحتعدى باذن الله متمشيش يامرمر اوعى تفكرى بدة ابداااا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منه يوسف
وسام التميز
وسام التميز
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6124
العمر : 30
البلد : الاسكندرية
العمل/الترفيه : عضوة بمنتدى رامى
تاريخ التسجيل : 23/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: الاسكندريه
حكمه أعمل بها: اعمل حساب للغد

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الأربعاء 9 فبراير 2011 - 23:45

تمشى فين يامرمر هو دخول الحمام زى خروجة طب متقوليش كدة

بجد ازعل منك والله متعرفيش غلاوتك عندنا ازاى انتى اخت غاليه علينا

وبعدين احنا اخواااااات الااخوات لما تتخانق مع مفيش ثانيه بيرجعو تانى لبعض

ياستى قولو الا انتى عايزة حتا لو طلبتى انك تخونقى انوس المنحوس هههههههههههههههههه

ندوش احنا محتاجين غزك اليومين دول فى ناس عايزة تتغز واولهم البت مرمر غزيها عشان

متمشيش هههههههههههههههههههههههههه مرمر دا منتداكى وبيتك ومينفعش انك تسيبيه

وديما منورنا يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقه الورد
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1701
العمر : 29
البلد : ام الدنيا
تاريخ التسجيل : 10/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 0:00

يا سلام انتى تأمرى منوشه والله ده حتى انا من ساعه ما بطلت الغز وانا مكتئبه كده ونفسيتى سيئه جدآ وصحتى هفتانه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه هيا بس خليها تفكر كده تمشى وتشوف هيجرالها ايه

_________________
وحشتينا جدآ
أدراه المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 1:02

اولا :شكرا لكل من قام بالرد واللى معملش برضو رد شكرا له

ثانيا:يا هشام يا غالى انا مش بقول انى ماشية من المنتدى ولا

زعلانة عشان اختلاف الاراء طبعا لا لا لا لا لا لا لا

دة حق كل انسان فى الدنيا ومقدرش امنعه منه زى ما انا

كمان ليا الحق فى الرد ولانى مقتنعة ان اختلاف الراى لا يفسد

للود قضية بس اللى لاقيته غير كدة وحقول ليه بقول كدة

يا هشام انت فهمتنى غلط فهمت انى زعلانة من بسبس لا طبعا

احنا مهما اختلفنا عمرنا ما نزعل من بعض احنا اخوات بجد

مش كلام انا كنت بشكر بسبس عشان كلام قالته فى حقى فعلا ودافعت عنى وقالت الحق ودة هو كلامها للى ماشفش وعشان رامى مكانش متابع



بشكرها مرة تانية برضو

ولاننا بينا كل احترام حتى لو مختلفين فى وجهات النظر

عاوزة امشى بكرامتى




وعشان بتكلم وخلاص وعشان بقول وجهة نظر بتضايق يبقى الافضل الانسحاب

ووصلت ان اللى قال كدة بيقول معلش للى عمل التوبيك واللى رديت فيه لما انا قولت وجهة نظرى

انا مفرضتش وجة نظرى انا رديت وقولت وجهة نظرى مش اكتر مادخلتش هاجمت

اللى عامل التوبيك

ولا قولتها متقولش وجهة نظرها دى حرية راى


واخيرا وف واحكمو بنفسكم لو انتو مكانى واتقال لكم الكلام دة

هيكون ايه رد فعلكم




(ممكن كلامى يزعلك وخلينى باحترامى)

دة اعتبره تهديد ؟

طب وعلى ايه ايه بس اضايقكم خلينى بعيدة احسن ما توصل للكره

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ميرو المصراوية
مشرف قسم
مشرف قسم
avatar

انثى
عدد الرسائل : 3935
العمر : 28
البلد : اسكندرانية عروسة البحر المتوسط
العمل/الترفيه : ماوريش حاجة
تاريخ التسجيل : 02/04/2010

بطاقتي الشخصية
المدينه: اسكندرية
حكمه أعمل بها: بات مظلوم ولا تباتش ظالم

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 1:04

انا فقدت الاحترام ودى كانت احسن حاجة فينا زى ما قال عمو منعم

_________________


I love you I love you I love you

I love you I love you

I love you

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
تسنيم الجنة
مشرف أداري
مشرف أداري
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1513
العمر : 33
البلد : المغرب
تاريخ التسجيل : 06/11/2008

بطاقتي الشخصية
المدينه:
حكمه أعمل بها:

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 1:34

السلام عليكم

ايه يا جماعة في ايه هو كل واحد هيسمك على الثاني ذلة ولا ايه ؟؟

هو ده اللي قدرتو عليه ؟؟


خليكم فاكريين انكم مصريين ولاد بلد وحدة المفروض تبقو متماسكين وتخافو على بعض

ومش اي حد ليه رأي مخالف للثاني يبقا متعصب كل واحد ورأيو وكل واحد شايف

الثورة اللي قامت من وجهة نظرو بجد انا زعلانة من اللي بشوفو ده

بتمنى ما تشوفوش كلامي كمغربية لا انا مغربية بروح مصرية

تهمني مصر وتهموني انتم كاصحابي

ميرو عايزة اقولك حاجة انتي لو اختلفتي مع اي حد في الرأي ومشيتي وسيبتيه

هتخسري كده كل الناس اللي بيبحبوكي


_________________









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nabil
عضو مميز
عضو مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 218
العمر : 26
البلد : ام الدنيا
العمل/الترفيه : لسه طالب
تاريخ التسجيل : 05/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 1:45

كلمتي ليكم كلكم


منك لله يا حسني زعلت الاصدقاااء من بعضههااا امشي وريحمنا بأه علشان نرجع أجمل واحلي اصدقااء في الدنيا

اقولكم على حاجه بأه ميرووووو راجعه يعني راجعه لانها متقدرش تبعد عن اصحبها دووول كلهم

بجد

اشوووف فيك يوووم يا حسني وانت مخلووووع

هل هشوووفه ولا هكووون في المعتقل!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
azza said
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
مؤهل للمراقبه بالمنتدي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 925
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 22/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 1:49

ميروووووووو انا مش عارفه ايه اللى مزعلك بس ياستى متزعلش وحقك علينا

بس تعرفى اننا اكتشفت حاجه شوفى احنا بقلنا قد ايه بنطالب برحيل مبارك ومرحلش

وانتى من مجرد ارء مختلفه انسحبتى ميرو لو سمحتى لوبتبرعى بالدم ياريت تتبرعيلو هو محتاجه

فكك بقه ياميروووو على فكره انتى واحشتينى اوووى عوزه اشوفك فى الشات بقه لحسن نعمل

ميدان تحرير جديد ورامى يروح طردنا كلنا


بيبو انا بيتهيئلى ان الشعب هواللى هيرحل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شيريهان رياض
مشرف قسم
مشرف قسم


انثى
عدد الرسائل : 26460
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 15/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...   الخميس 10 فبراير 2011 - 1:54

ارجعى يا ميرووووووووووووووووووووووووووووووووووو

هئ هئ هئ هئ هئ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
رسالة من اختكم ميرو :: ارجو من الجميع قراتها ...
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات رامي و أصدقاء جوستن تي في :: منتديات رامي :: القسم العام :: المنتدي السياسي-
انتقل الى: